MIES! Jos pelkäät, että nainen huijaa sinut isäksi lue tämä!
1. Käytä ehkäisynä kondomia vaikka naisellasi olisi hormonaalinen ehkäisy. Käytä kumia aina koko yhdynnän ajan.
2. Keskellä naisen kiertoa ei kannata kumista huolimatta laukoa sisällä toosassa.
3. Voin taata, että ET tule isäksi.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pitäisi olla oikeus taloudelliseen aborttiin eli oikeuteen luopua isyydestä ja taloudellisista velvotteista.
Tällöin naisetkin kantaisivat yhtäläisen vastuun
Joo, lapsi vaan häviäisi.
Taloudellisesti häviäisi, muuten ehkä voittaisi. Pitkin hampain elareita makseleva "isä", joka ei välttämättä edes halua nähdä lastaan on lapselle paljon traumaattisempi kuin täysin tuntemattomaksi jäänyt mies joka ei vain halunnut lapsia. Ensimmäisessä tapauksessa lapsi joutuu väkisinkin miettimään mikä juuri hänessä on vikana kun ei isukille kelpaa, jälkimmäisessä ei ole mitään samalla tavalla henkilökohtaista.
Itseasiassa epäilen, että tuollaisessa tilanteessa voittaisivat kaikki - sekä äiti, lapsi että isä.
Kyllä lapselle pitää olla rehellinen ja sanoa, että isä ei halua olla yhteydessä, koska hänellä on paljon ongelmia. Ei se tuon kummempaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku mies ei luota naiseen, jonka kanssa seurustelee, niin kannattaa varmaan lopettaa seurustelu sen kanssa.
Mutta siitä olen samaa mieltä että aina kondomi käytössä.
Ovatko naiset osoittautuneet luotettaviksi tässä asiassa? Eivät todellakaan.
Nonii maailmalla jotkut feministitkin kannattavat taloudellista aborttia..
Aivan naurettavia naiset jotka valittavat tasa-arvoa mutta eivät aktiivisesti halua mitään tasa-arvon tuomia velvotteita. En kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pitäisi olla oikeus taloudelliseen aborttiin eli oikeuteen luopua isyydestä ja taloudellisista velvotteista.
Tällöin naisetkin kantaisivat yhtäläisen vastuun
Joo, lapsi vaan häviäisi.
Taloudellisesti häviäisi, muuten ehkä voittaisi. Pitkin hampain elareita makseleva "isä", joka ei välttämättä edes halua nähdä lastaan on lapselle paljon traumaattisempi kuin täysin tuntemattomaksi jäänyt mies joka ei vain halunnut lapsia. Ensimmäisessä tapauksessa lapsi joutuu väkisinkin miettimään mikä juuri hänessä on vikana kun ei isukille kelpaa, jälkimmäisessä ei ole mitään samalla tavalla henkilökohtaista.
Itseasiassa epäilen, että tuollaisessa tilanteessa voittaisivat kaikki - sekä äiti, lapsi että isä.
Tää ei muuten pidä paikkaansa. Raastavinta on epätietoisuus. Ja siihen liittyy voimakkaammin tuo hylkäysahdistus.
Ja taloudellisen vastuun sysääminen veronmaksajille on vain väärin. Ei valtiolla ole varaa sellaiseen.
Abortti on vaihtoehto, jos nainen kokee ettei pysty yksin lapsesta huolehtimaan.
Ilmeisesti vastustat myös yksinelävien naisten lasten hankkimista esim spermanluovuttajan avulla?
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittaja ja ketjun naiset myöntävät olevansa epäluotettavia , kusipäisiä limanuljaskoja, jotka ehdoin tahdoin hankkiutuvat raskaaksi miehen tai miehen lompakon nalkkiin saadakseen?
Tämä kyllä on aika monella miehellä jo tiedossa, kiitos kuitenkin omasta vahvistuksestanne.
MGTOW
Ei todellakaan. Annan vain vinkin millä mies voi olla varma. Hormonaaliset ehkäisyt eivät koskaan ole yhtä varmoja kuin kumi.
Helppoa on naisten tuollaista todeta, AP.
Siinä kun on se homma että kondomi vie tunnon ja vähentää miehen nautintoa...
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli aloittaja ja ketjun naiset myöntävät olevansa epäluotettavia , kusipäisiä limanuljaskoja, jotka ehdoin tahdoin hankkiutuvat raskaaksi miehen tai miehen lompakon nalkkiin saadakseen?
Tämä kyllä on aika monella miehellä jo tiedossa, kiitos kuitenkin omasta vahvistuksestanne.
MGTOW
Ei todellakaan. Annan vain vinkin millä mies voi olla varma. Hormonaaliset ehkäisyt eivät koskaan ole yhtä varmoja kuin kumi.
Ei pidä paikkaansa. E-pillerit ovat tehokkaampia kuin kumi oikein käytettynä.
Täällähän joku mies kertoi maksaneensa naisen pillerit mutta naikkonen päätti omin luvin hankkiutua raskaaksi.
Mä en vois koskaan rakastella miehen kanssa josta mä en tietäis etukäteen et tarpeen tullen (kaikista ehkäsyistä huolimatta) olis valmis isäks. Kertoohan se jo paljon miehen luonteestakin, mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vois koskaan rakastella miehen kanssa josta mä en tietäis etukäteen et tarpeen tullen (kaikista ehkäsyistä huolimatta) olis valmis isäks. Kertoohan se jo paljon miehen luonteestakin, mulle.
No hyvä sitten tiedät olla olematta harrastamatta seksiä.
Näinhän naiset aina miehille sanovat "you play you pay"
Vierailija kirjoitti:
Täällähän joku mies kertoi maksaneensa naisen pillerit mutta naikkonen päätti omin luvin hankkiutua raskaaksi.
Miekkonenpa.
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Hahhah! Mutta se ei haittaa, että ne ehkäisypillerit aiheuttavat masennusta, aknea, lihomista, haluttomuutta, lisääntynyttä aivoveritulppariskiä jne? Kunhan vain MIEHESTÄ tuntuu niin hyvältä kuin mahdollista? Eikä sen miehen nautinnon rinnalla ole oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, lapsen oikeus vanhempiinsa ja säälliseen toimeentuloon eikä mikään minkään arvoista? Mun on aika vaikea ottaa sua tosissaan juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Se ja sama. Lopputulema tämänkin aloituksen ja ketjun pohjalta on se, että YHDENKÄÄN MIEHEN EI KOSKAAN PIDÄ LUOTTAA KOSKAAN MIHINKÄÄN, MITÄ TE KÄÄRMEET SUUSTANNE PÄÄSTÄTTE, IKINÄ.
Noin, tuliko tarpeeksi selvästi ilmaistua?
MGTOW
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Synnyttäminenkään ei ole nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei näitä tiä nii vien hänet henkilökohtasesti ala-asteelle seksi valistus tunnille.
Pyydä itselles samalla vaivalla äidinkielen tukitunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Ihan puhdasta propagandaa. Inhimillisen virheen mahdollisuus on aina olemassa (unohtaminen, lykkääntyminen) ja imeytymisongelmaa ei välttämättä edes huomaa jos on pieni vatsatauti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mies
Hahhah! Mutta se ei haittaa, että ne ehkäisypillerit aiheuttavat masennusta, aknea, lihomista, haluttomuutta, lisääntynyttä aivoveritulppariskiä jne? Kunhan vain MIEHESTÄ tuntuu niin hyvältä kuin mahdollista? Eikä sen miehen nautinnon rinnalla ole oikeus ruumiilliseen koskemattomuuteen, lapsen oikeus vanhempiinsa ja säälliseen toimeentuloon eikä mikään minkään arvoista? Mun on aika vaikea ottaa sua tosissaan juuri nyt.
Täällä nyt on useampi mies kommentoija kuin tämä henkilö....Tajuatko??
Pelkistät koko keskustelun siihen että ainoa syy siihen että miehet halauvat samat oikeudet on se että "kuhan nyt tuntuu miehestä hyvälle" Tässä nyt on kyse tasa-arvosta ja samoista oikeuksista.
Kovasti yrität argumentoida mutta sorrut sitten rakentamaan olkinukkea....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä sitten tiedät olla olematta harrastamatta seksiä.
Näinhän naiset aina miehille sanovat "you play you pay"
Kyllä mä harrastan paljonkin seksiä kumppanini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MGTOW
Ihan puhdasta propagandaa. Inhimillisen virheen mahdollisuus on aina olemassa (unohtaminen, lykkääntyminen) ja imeytymisongelmaa ei välttämättä edes huomaa jos on pieni vatsatauti tms.
Kondomeissa on riski että:
Rikkoutuu laitettaessa.
Luiskahtaa pois.
Rikkoutuu yhdynnän aikana.
Valmistusvirhe.
MIKÄ ERO ?? jos te naiset ette kykene obhjektiiviseen keskusteluun tasa-arvosta, vastuista ja velvollisuuksista olette tekopyhiä.
http://www.abc.net.au/news/2016-12-04/financial-abortion-men-opt-out-pa…
Tuossa feministinaisen mietteitä taloudellisesta abortista. Vaikken täysin samaa mieltä olekaan niin silti ihan mielenkiintoinen teksti.