Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun yläkerran naapuri tömistelee, alan itsekin tömistellä

Vierailija
22.06.2026 |

Tiedän, ei kovin fiksua touhua, mutta olen kurkkuani myöten täynnä jatkuvaa töminää ja on pakko purkaa raivoa jotenkin. Hakkaan kantapäillä lattiaan. Jälkeenpäin vähän nolottaa, mutta melko vähän. Yläkerrasta puuttuu eristeet lattiasta, sanoi miesystäväni, koska askeläänet kuuluu sieltä todella selvästi. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun alakerran naapuri inhoaa sua pitää idioottina. 

Vierailija
2/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin voi hyvin olla, hän on sijaiskärsijä. 😞 AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlijaporukka meinasi juhlia taas juhannuksena täällä naapurissa, kuten usein juhlivat, aloin imuroimaan urakalla ja ne olivat kadonneet sen jälkeen. Ei vieläkään palanneet. Juhlia voi siis muuallakin ja parveilla.

Vierailija
4/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, muista vaan kävellä katossa että yläkerran naapurikin kuulee tömistelysi

Vierailija
5/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin voi hyvin olla, hän on sijaiskärsijä. 😞 AP

Nämä sun korviin :👍👍 nämä silmiin👍👍 tämä suuhun:👍 Mutta tämä tässä 🖕🏼 tämä sun  per se rei kään.

Vierailija
6/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätähän kutsutaan yhteisöllisyydeksi, eli kaikkien jaetuksi kokemukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin naapurinasi, että on ok tömistellä kun naapurikin tömistelee. Ja jatkaisin tömistelyäni hyvillä mielin.

Vierailija
8/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#3 - repesin. Sulla kämppä puhdas ja juhlijat häippäs - ehkä "ymmärsivät yskän". win-win joka tapauksessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun lattian kopinat ei kuulu millään yläkertaan, eli ihan turhaa työtä teet. Ääni ei kantaudu kerrostaloissa niin, että olis mahdollista kuulla alakerran lattian metelit katon kautta yläkerran asuntoon. Käyttäydyt vaan alakerran naapuriasi kotaan samoin kun sinun yläkertalaiset. Sinä vaan teet sen tahallaan, eli olet totaalinen kusipää.

Kirjota vaikka tulikivenkatkuisia heippalappuja, niillä on varmaan enemmän tehoa. 

Vierailija
10/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin toimivat myös kaikki yläkertalaisesi seitsemässä kerroksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ne on kettumaisia nuo yläkerran äänet. Itsekin paukutan joskus takaisin, mutta kylläkin seinään. 

Ihmisille ei ilmeisesti tule mieleen, ettei ne äänet kantaudu samalla tavalla alhaalta ylös kuin ylhäältä alas. Sen takia se sinunkaan tömistelysi tuskin juuri kuuluu sinne yläkertaan. Jos taas alapuolellasi asuu joku, hän on varmaan jo ihan leipääntynyt siihen sinun tömistelyysi.

Vierailija
12/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan rustailla heippalapun. Tai sitten alan tömistellä seiniä enkä lattiaa. Ehkä se kuuluu paremmin ylös. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin harjanvarrella kattoon. Mutta miksi et ole käynyt soittamassa ovikelloa ja kertonut, että kopina häiritsee ja ehdottanut, että voisivatko he käyttää esim. mattoja lattialla? 

Muuta, näytät suhtautuvan tähän liian tunteella ja hermostosi on jo ylivirittyneessä tilassa koko ajan. Etsi itsellesi yläkerran päätyasunto, niihin kuuluu vähiten melua. 

Vierailija
14/14 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hakkaa. Kantapää kävely häiritsee vamasti  myös sinun alakerrassa. Se kuuluu helposti 2 kerroksen läpi. Se on yhteinen ongelma. Saatan yöllä herätä kun kata-astuja lähtee liikkeelle kovilla töminöillä 2 kerrosta ylempänä.