Siis onko nyt oikeasti niin ettette te aikuiset naiset käytä alapesussa saippuaa??
Kommentit (117)
Muutaman kerran viikossa pesen alapääni VIVAG -intiimipesuaineella, siinä on maitohappobakteeria mukana.
Mun gyne suositteli mulle sitä, että käytä muutaman kerran viikossa.
Muuten pesen ihan vain vedellä.
ja vesipesukin liian usein on pahaksi. Ja jos on aivan pakko pestä niin vauvaöljyä tilalle niin ei hiiva tartu tai alapää ei ala kutiamaan
SIVUKYSYMYKSENÄ kaikille vielä: pesetkö klitoriksen hupun?
Siis vedätkö hupun pois ja pesetkö sieltä töhnät? Hyi että haisee se klittatöhnä, jos ei sitä muista pestä. Pesen ainakin ennen seksiä, ettei miehen tartte sitä töhnää suuhunsa laittaa.
Vierailija:
Muutaman kerran viikossa pesen alapääni VIVAG -intiimipesuaineella, siinä on maitohappobakteeria mukana.Mun gyne suositteli mulle sitä, että käytä muutaman kerran viikossa.
Muuten pesen ihan vain vedellä.
Olen kuvitellut sen puhdistuvan pesun yhteydessä. =)
Vierailija:
Olen kuvitellut sen puhdistuvan pesun yhteydessä. =)
Vielä jokin aika sitten pesin saippuan kanssa ja hiivatulehduksia oli aikas tiuhaa.
Lopetin ja sinne jäi tulehdukset. Nykyään hiiva tulee antibioottikuurin jälkeen, että kerran vuodessa korkeintaan.
vaikka saippualla pesenkin,yksi hiiva on ollut 30v. aikana.
ap.
jos on karvoja.
ja ihan turhaan huudat tätä asiaa seksipalstalla.
Minulla on vain pieni karvakolmio ja kainalotkin sheivaan säännöllisesti.
Ja niinkuin sanoi MINUN pilluni ei haise!
Miten on sinun laitasi?
ap.
ps.en ole seksipalstalla huudellut mitään.
jutkuvasti saippuaala, ja hän voi valaista sinua miten kannattaa jatkossa edetä.
Siis jos et täällä todesta tätä saippuatonta hygieniaa alapäässä ota.
t. naistentauteihin erikoistunut.
ja ilokseni huomasin että on sentään ainakin YKSI nainen joka kanssasi ajattelee samoin!
KIITOS!
En olisi voinut itse paremmin kirjoittaa.
mies rakstaa hajuani ja minä hänen, miksi siis pitäisi alkaa jynssätä saippualla kummankaan?!
te täällä keuhkoatte ap.lle.Inhottavaa on jos ei käytä saippuaa.
pesen myös tyttölapseni pimpin saippualla,
Natusanin lapsille tarkoitetulla, jopa meillä neuvolassa on sanottu että niin voi tehdä.
Mitä se sun pimppiäs kaivaa?
jos muija ei käytä pesuainetta alapääpesussa.Kuullostaa kuulema kamalalta!
- pimppi joka ei ole nähnytkään saippuaa
Saippua tuhoaa limakalvojen luontaisen suojakerroksen ja altistaa tulehduksille.
Minkä jokainen nainen ymmärtää itsekin, mutta ap onkin koulupoikain provo.
Kyllä se on mukavampi näin miespuoleisena puhdasta pimppiä katsella.