Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkku, mikä siinä puolison löytämisessä on niin vaikeaa?

Vierailija
15.09.2016 |

Etkö uskalla itse heittäytyä, entä pystytkö luopumaan asioista parisuhteen vuoksi? Parisuhde on aina kahden kauppa, ei vain toisen "unelma".

Keskustelu koskee niitä sinkkuja, jotka haluavat parisuhteeseen.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman tasoisen löytäminen on ihan helvetin vaikeeta.

Olisi helppo latistaa sanomalla että oma tasosi on se minkä saat. Mutta ei se niinkään taida olla. Jos nainen ei onnistu löytämään puolisoa opiskelijaelämänvaiheessa niin on pian tosi lirissä. Ne miehet joilla on jotakuinkin sama taso - hyvä ulkonäkö, pääkaupunkimainen elämäntapa, korkea koulutus - alkavat kolmenkympin tienoilla saada melkeinpä naisen kuin naisen, sillä näitä miehiä on lopulta aika vähän. Silloin kauniskin nainen voi jäädä yksin kun oman tasoisilla miehillä on vaan valinnanvaraa niin paljon.

Tuntuu, jos täällä mainitsee sanan "taso" niin moni ymmärtää siten, että puhutaan jostain kauniista fitbody ekonomista vaikka nyt naisten kohdalla. Se on kyllä varmaan osittain totta kun mainitsit "tasosi on se minkä saat".

Mutta, mun unelmien nainen olisi liikunnallinen, poliittisesti vasemmalla ja on kiinnostunut ajankohtaisista aiheista, normaalipainoinen tai siihen pyrkivä (terveelliset elämäntavat), ei tupakoi, suvaitsevainen, feministi ja haluaa tasa-arvoisen parisuhteen. Mulle ei ole väliä toisen tuloilla, koulutuksella tai historialla, mt-ongelmatkaan eivät ole este kunhan oma elämä on ainakin suurilta osin hallinnassa. Missä tää homma sit kusee, koska tuollaisi naisiahan on pilvin pimein varsinkin jossain pk-seudulla. Se kuinka moni heistä haluaa miehekseen pieni palkkaisen vuokralla asuvan amiksen onkin jo sitten toinen kysymys.

Ja ei, en ole katkera naisille, enkä kirjoittele tänne palstalle naisten nirsoudesta. Totean vain, että on vaikea löytää oman tasoista seuraa. Se mitä olen tänne kirjoitellut aikaisemminkin on, että saan matcheja / viestejä naisilta, jotka ovat korkeasti koulutettuja ja seuraava elämänvaihe olisi omakotitalo ja pari mukulaa. Eihän sitä tietysti kukaan usko, mut asia vaan on näin ja se turhauttaa, koska mä en ole heille se oikea henkilö siihen unelmaan.

Siis mikset voisi olla heille oikea henkilö? Minä vastaan kaikkia sinun kriteereitäsi, ja mieheni oli vielä amisopiskelija, kun me tapasimme, minä työelämässä oleva maisteri. Nyt mies on pienipalkkainen duunari, meillä on omakotitalo ja lapsi tulossa. En vaihtaisi miestä mihinkään muuhun, varsinkaan mihinkään uraorientoituneeseen mieheen.

Vierailija
62/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voisi kysyä niiltä 22 mieheltä kenen kanssa olen tässä vuoden aikana käynyt tinder-treffeillä. Mikä on kun en kenellekkään heistä kelvannut. Veikkaan rumaa naamaani ja olemattomia tissejäni. N27

Suosittelen etsimään jostain muualta kuin Tinderistä.

t. Seurusteleva ikätoverisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä veikkaatte naiset??

Johtuisiko että meille normaaleille ei riitä niitä naisia. Kymmeniätuhansia vähemmän.

Pikkasen jos googlettaa niin löytää aika masentavaa faktaa pariutumisesta miesten jannalta suomessa.

Vierailija
64/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et naisena löydä miestä Suomesta olet ihan sairaan nirso tai olet lihava etkä viiysi tapailla muita lihavia.

Vierailija
65/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan idioottimainen kysymys, se on pakko sanoa heti tähän alkuun. Moni meistä sinkuista haluaisi parisuhteen, mutta melkein yhtä moni meistä ei kuitenkaan halua sitä parisuhdetta ihan kenen kanssa vain. Vaikeaa on ollut löytää ihminen, joka kolahtaa juuri oikealla tavalla. Ihminen, jonka jutut tai olemus ei ärsytä mua, vaan jonka persoonasta,mielipiteistä ja kokemuksista janoan saada lisää tietoa. Puoli vuotta tosin ollut vasta sinkkuna ja käynyt treffeillä seitsemän miehen kanssa.

Komppaan, kysymys on todella idioottimainen! Uskooko ap, että sinkkuna löytäisi uuden puolison tuosta vain? Jos elämä on tuonut luoksesi sinulle sopivan ihmisen, niin koita kuitenkin olla realisti siinä, ettei kaikki ole olleet yhtä onnekkaita. Syyttävä/halventava asenteesi on todella epäkypsä.

En ole ap, mutta pakko on tähän sanoa, että olen ollut elämässäni sinkku muutamaan otteeseen, enkä koskaan kovin pitkään, vaikken ole mitenkään hakemalla hakenut miestä niin aika nopeasti on aina löytynyt joku luonteeltaan mukava ja olemuksellaan minuun vetoava, kun en ole esim. ulkonäön tai lompakon paksuuden suhteen kovin valikoiva ja olen sosiaalinen ja aloitteellinen nainen. :D

Lisää tuohon joku rajoittava tekijä, kuten vapaaehtoinen lapsettomuus, ja valikoima onkin todella olematon. Olin itse parisuhteessa *aina* 16-38 -vuotiaana. Nyt 41-vuotiaana olen todennut, että taidan viettää elämäni itsekseni, vaikka en ole koskaan ollut ns. pelimiesten tai komeiden perään. Se, että en halua lapsiperhe-elämää, karsii pois suurimman osan miehistä. En siis halua olla edes äitipuoli. Mielestäni se olisi väärin lapsia kohtaan, kun en todellakaan haluaisi, että he ovat ns. osa pakettia, mihin heillä on täysi oikeus. Ikäväkseni ihastun aina miehiin, jotka haluavat lapsiperhe-elämää.

Nuorempana ollut tätä ongelmaa, kun lapsiasia ei ollut näin vahvasti esillä kaikilla/lapsia on jo.

Lisää kysymyksiä?

Vierailija
66/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan idioottimainen kysymys, se on pakko sanoa heti tähän alkuun. Moni meistä sinkuista haluaisi parisuhteen, mutta melkein yhtä moni meistä ei kuitenkaan halua sitä parisuhdetta ihan kenen kanssa vain. Vaikeaa on ollut löytää ihminen, joka kolahtaa juuri oikealla tavalla. Ihminen, jonka jutut tai olemus ei ärsytä mua, vaan jonka persoonasta,mielipiteistä ja kokemuksista janoan saada lisää tietoa. Puoli vuotta tosin ollut vasta sinkkuna ja käynyt treffeillä seitsemän miehen kanssa.

Komppaan, kysymys on todella idioottimainen! Uskooko ap, että sinkkuna löytäisi uuden puolison tuosta vain? Jos elämä on tuonut luoksesi sinulle sopivan ihmisen, niin koita kuitenkin olla realisti siinä, ettei kaikki ole olleet yhtä onnekkaita. Syyttävä/halventava asenteesi on todella epäkypsä.

En ole ap, mutta pakko on tähän sanoa, että olen ollut elämässäni sinkku muutamaan otteeseen, enkä koskaan kovin pitkään, vaikken ole mitenkään hakemalla hakenut miestä niin aika nopeasti on aina löytynyt joku luonteeltaan mukava ja olemuksellaan minuun vetoava, kun en ole esim. ulkonäön tai lompakon paksuuden suhteen kovin valikoiva ja olen sosiaalinen ja aloitteellinen nainen. :D

Lisää tuohon joku rajoittava tekijä, kuten vapaaehtoinen lapsettomuus, ja valikoima onkin todella olematon. Olin itse parisuhteessa *aina* 16-38 -vuotiaana. Nyt 41-vuotiaana olen todennut, että taidan viettää elämäni itsekseni, vaikka en ole koskaan ollut ns. pelimiesten tai komeiden perään. Se, että en halua lapsiperhe-elämää, karsii pois suurimman osan miehistä. En siis halua olla edes äitipuoli. Mielestäni se olisi väärin lapsia kohtaan, kun en todellakaan haluaisi, että he ovat ns. osa pakettia, mihin heillä on täysi oikeus. Ikäväkseni ihastun aina miehiin, jotka haluavat lapsiperhe-elämää.

Nuorempana ollut tätä ongelmaa, kun lapsiasia ei ollut näin vahvasti esillä kaikilla/lapsia on jo.

Lisää kysymyksiä?

Ps. Minulle kelpaa oikeanlainen ihminen, koulutus on yhdentekevää. Tulot samoin, pienituloinen kelpaa ihan hyvin (itse olen keskituloinen).

T. Sama

Vierailija
67/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää kysymyksiä?

Suurin osa tuntemistani miehistä ei halua lapsia tai se ei ole heille se ykkösjuttu. Itse olen kokenut haastavammaksi nimenomaan löytää miehen, joka ei olisi vela. Ainoa tapailemani mies, jolla oli lapsi, oli menettänyt lapsensa tapaamisoikeuden kokonaan.

Jos tuo tuntuu olevan ongelma, kannattaa kokeilla vähän nuorempia miehiä. Ovat tosin aika usein myös sitoutumiskammoisia.

t. Tuon edellisen kirjoittaja.

Vierailija
68/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et naisena löydä miestä Suomesta olet ihan sairaan nirso tai olet lihava etkä viiysi tapailla muita lihavia.

Ja pöh, olen pullukka ja 90% miehistä ei herätä mussa minkään tason seksuaalista mielenkiintoa, mutta silti ei ole ollut koskaan ongelma löytää seuraa.

Vierailija
69/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kolahduksen puute. Ei vaan voi mitään jos ei tunnu oikealta. Treffasin kesällä miehen, johon ihastuin kirjoitusten perusteella. Ihania, sujuvia ja hauskoja viestejä, juttu luisti ja suorastaan ihastuin jo siinä vaiheessa. Kuvissakin näytti tosi kivalta. Mutta tosielämässä hän ei ollut yhtään minun tyyppiäni, en vaan saanut viisaria värähtämään vaikka miten yritin. Kolmesti nähtiin ja oli pakko sanoa että ei tästä tule mitään. Ne tyypit joiden kanssa oikeasti natsaa ovat todella harvassa. Ja kun sen pitäisi vielä toimia molempiin suuntiin... Olen varautunut yksinäiseen loppuelämään, ja sekin on ihan ok.

Hauskasti sanottu, ettet saanut "viisaria värähtämään". Olen käsittänyt että tuolla tarkoitetaan miehen kiihottumista? Sori ohis!

Vierailija
70/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pöh, olen pullukka ja 90% miehistä ei herätä mussa minkään tason seksuaalista mielenkiintoa, mutta silti ei ole ollut koskaan ongelma löytää seuraa.

No mutta ongelma on sinussa jos 90% ei herätä tuntemuksia. Ei siinä mitään väärää ole. Silti löydät seuraa. Minä en ole pullukka ja pääkaupunkiseudulla pyörin enkä löydä edes kahviseuraa terv, mies

Vierailija
71/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää kysymyksiä?

Suurin osa tuntemistani miehistä ei halua lapsia tai se ei ole heille se ykkösjuttu. Itse olen kokenut haastavammaksi nimenomaan löytää miehen, joka ei olisi vela. Ainoa tapailemani mies, jolla oli lapsi, oli menettänyt lapsensa tapaamisoikeuden kokonaan.

Jos tuo tuntuu olevan ongelma, kannattaa kokeilla vähän nuorempia miehiä. Ovat tosin aika usein myös sitoutumiskammoisia.

t. Tuon edellisen kirjoittaja.

Olen kokeillutkin nuorempaa

Hän halusi lapsia. :(

En koskaan voisi tapailla miestä, joka ei välitä lapsistaan tai on ryssinyt niin pahasti, että ei saa tavata heitä. Pidän siis vastuuntuntoisista ja empaattisista miehistä. Jotka useimmiten ovat isiä.

Kuten sanottu, aloitteellisuus ja realistiset kriteerit eivät aina auta. Olen ihan ok yksin, ei tämä nyt niin kamalaa ole.

Vierailija
72/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän naiselle seuran löytäminen ja saaminen ole mikään ongelma.

Vierailija
73/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, kun tapaan jonkun ihmisen joka olisi kanssani samalla aaltopituudella ja jonka kanssa on selkeästi molemminpuolista kipinää, on olosuhteissa jotain sellaista joka estää mitään ihanaa syntymästä välillämme. Joka. Kerta. Minä uskon kohtaloon ja se jostain syystä sanelee kohdallani näin. 💔 😞

Tämä sama minullakin! Ja näitä tilanteita, jolloin löytyy joku minua kiinnostava samalla aaltopituudella oleva ihminen tapahtuu tosi harvoin. Toivo tässä on jo hiipumassa. 

Vierailija
74/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin en vaan löydä ihmistä, jonka kanssa voisi olla tasaveroisesti yhdessä. Minuun ihastuvat aina miehet, jotka haluavat PALVOA ja kuvitella että olen tyyliin täydellisintä mitä on olemassa. Ja vaikka se ehkä kuulostaa tosi ihanalta ja romanttiselta, niin sitä se ei todellakaan ole. Olen ihan tavallinen ihminen, en mitään ihmeellistä tai erikoista. Haluan miehen jonka seurassa saan välillä tuntea itseni tyhmäksi ja pieneksi, ja luottaa siihen että hänkin on minun kallioni kun sellaista tarvitsen. Näistä palvojista ei siihen ole, koska heidän onnensa on aina sen jumalan asemaan korotetun yli-ihmisen käsissä eikä suinkaan heidän omissaan.

Viisi vuotta tässä on menty....mutta ei se mitään, pärjään minä yksinkin joten tulee jos on tullakseen :)

Vierailija
75/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se puolison löytäminen vaan on vaikeaa, etenkin kun on itseään avioliittoon säästävä absolutisti. Millähän todennäköisyydellä kuvittelet, että esimerkiksi baarista löytyy mies, jonka kanssa elämänarvot kohtaavat niin, että hän haluaa kanssani parisuhteeseen? Jos neuvot etsimään seurakunnasta sopivaa puolisoa, idea on teoriassa hyvä, mutta käytännössä surkea. Ikäiseni uskovaiset miehet ovat pääsääntöisesti naimissa ja pienten lasten isiä, sillä miehiä on seurakunnissa paljon naisia vähemmän. Suurin osa pariutui jo teini-iässä.

t: uskovainen ikisinkkunainen 28v

Vierailija
76/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua kerhoon, joka suostuu ottamaan minut jäsenekseen." Groucho Marx

Tavoittamattomat ovat tosi hotteja.

77/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo oikein mitään annettavaa kenellekkään ja kaikilla on niin kovat odotukset.

Vierailija
78/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla suhteessa vain että on joku? Enkä edes ole ominaisuuksiltani haluttava nainen, olen ulkoisesti epäviehättävä, ihmisarka, sairaalloisen ujo ja hiljainen, neuroottinen, omituinen ja minulla on masennus. Jes miten hieno yhdistelmä, minunlaisen ihmisen kannattaa valmistautua yksinäiseen vanhuuteen sillä en tule koskaan saamaan miestä itselleni.

Vierailija
79/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ahneus. Naiset ovat lähes järjestäänsä ahneita, pinnallisia ja tunteettomia rahan perässä juoksijoita, mikä tekee kunnollisen naisen löytämisestä hyvin hankalaa.

Vierailija
80/129 |
16.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oloni syy on, että kiinnostavat miehet ovat varattuja. Aiemmin luulin, että saan ehkä mahdollisuuden "seuraavalla" kierroksella. No, nyt näyttää siltä, että kumppani vaihtuu lennossa eli niillä kiinnostavilla miehillä on jo uusi nainen kainalossa, kun ero entisestä on ns julkista. Eli täytyisi kai vaan mennä varattuja vaanimaan... ei kiitos, mieluummin sitten vaikka täällä av:lla kiukkuamassa.