Onko täällä golfin harrastajia paikalla?
Kommentit (11)
Minigolfia voin pelata, jos kentällä pystyy juomaan olutta. Muuten pidän golfia pellelajina.
Olen tosi huono. Golf on oikeasti todella vaikeaa, ainakin mulle. Swingissä on miljoona liikkuvaa osaa vaikka paikallaan olevaa palloa lyödään.
En tajua mikä siinä silti viehättää. Varmaan just se vaikeus sitten... se kun silloin tällöin osuu siihen palloon juuri oikealla tavalla ja se lentää niin kauniisti.
Sillä tasolla,, että on pelaaminen mielekästä. eilen viimeksi , ja toissapäivänä, tänään ei mutta huomenna taas ystävien kanssa kiertämään. Lomalla kivaa tekemistä, kun ihan löhöily ei innosta. Lähipeli takkuaa. Yritän katsoa Rory McIlroyn pelaamista :)
Käyn pari kertaa kesässä pelaamassa. Paras tulos +11.
Vierailija kirjoitti:
Käyn pari kertaa kesässä pelaamassa. Paras tulos +11.
Pelasin ekan kerran golfia joku 25 vuotta sitten.
Maailman toiseksi tylsin laji, vain tennis on vielä tylsempää.
Vierailija kirjoitti:
Minigolfia voin pelata, jos kentällä pystyy juomaan olutta. Muuten pidän golfia pellelajina.
Maailmaa ei kiinnosta mitä luuserinolla ajattelee.
Kentät ovat olleet kovinkin tukkoisia, vaikka nyt pn lämmintä. Eilenkin oli tosi iäkkäitä kiertämässä, ihan kävellen. Kunnioitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Maailman toiseksi tylsin laji, vain tennis on vielä tylsempää.
Ja toinen luuserinolla ilmoittautui.
Olen keskitason pelaaja. En pelaa kilpaillakseni, vaan koska se on minusta kivaa, tulee ulkoiltua useamman tunnin ajan kauniissa maisemissa. Ja askelia kertyy mukavasti kentällä kulkiessa.