Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?

29.07.2016 |

Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.

Kommentit (287)

Vierailija
141/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä111111 kirjoitti:

Lihavat ihmiset. Minulle lihavuus kertoo, että ihminen on joko tyhmä, laiska tai piittamaton, ehkä kaikkia niitä. Jos ihminen ei välitä itsestään, niin tuskin välittää mistään muustakaan. En esimerkiksi ikinä rekrytoi huomattavasti ylipainoista.

Inhoan kaltaisiasi tyhmiä sivistymättömiä ihmisiä jotka luokittelevat muita painon perusteella.

Lihavuuteen vaikuttaa mm. ihmisen perimä, ruumiin rakenne, vatsan bakteerikanta, synnynnäiset vammat, sairaudet, antibioottikuurit, liikuntamahdollisuudet, työn laatu, lasten ja synnytysten ja raskauksien määrä, traumaattiset kokemukset ja masennukset, lapsena nautittu ravinto ( johon ei itse voinut vaikuttaa) ja intohimoinen ja aikaavievä suhtautuminen johonkin muuhun kuin liikuntaan.

Vierailija
142/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkitakkinaiset, jotka pingottavat hyvää käytöstään. Heidän kanssa kommunikointi on sellaista teatteria. Loukkaantuvat herkästi, jos kokevat, että joku ei ole mukana heidän hyvän käytöksen teatterissaan. Oikeasti niin inhoan tätä tyyppiä. Tämän teatterin taakse voi vielä kätkeytyä se, että oikeasti elämä on kauheaa, mutta vielä pitää vähän yrittää pinnistää sen hymyn kanssa. Ja passivis-aggressiivinen käytös on myös hyvin suotava itseilmaisun tapa.

Argh... Tunnen tään ihmistyypin niin hyvin. Loistavasti luonnehdittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoiset ihmiset, jotka perustavat näkemyksensä asioista siihen iltapäivälehden lööppiin.

Jostain syystä mulla vaan kiehuu yli, kaikenlaista nistienkin sönkötystäkin kestää, mut jotenki mun raja menee tuossa ja poistun paikalta :D

Teki mieli hakata päätä pöytään, kun eräskin nuori nainen avautui Sini Saarelasta. Että miten se on niin tyhmä ja eihän toi mitään auta. Kun todellisuudessa kukaan ei olisi tiennyt arktisesta öljynporauksesta yhtään mitään ennen kuin siellä olisi tapahtunut peruuttamaton onnettomuus. En oo mikää ituhippi, mutta Saarela oli valmis tempauksensa vuoksi lähtemään Siperiaan istumaan vuosiksi, näkemättä läheisiään jne. ihan vaan sen vuoksi, että isompi joukko ihmisiä tajuisi suojella sitä ympäristöä missä me itse eletään.

Samoin Snowden teki meille kaikille muille palveluksen ja uhrasi oman elämänsä mahdollisesti siinä.

Aika harva on meistä valmis itsensä laittamaan vankilaan muiden hyväksi.

Eiköhän jotain Gandhiakin ole aikoinaan nälvitty, ettei se mitään auta, voimalla ja aseilla vaan, iha turha äijä jne.

Helppo se on kotisohvalta siiderin äärestä huudella, kun ei itse tikkua ristiin laita muiden tai ympäristön hyväksi. Ja sitten tietty itse tietämättä edes mistä on kyse.

Ihanaa kun sai avautua.

Vierailija
144/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahanahneutensa selkeästi esiin tuovat ihmiset.

Joo. Soittavat ja ottavat yhteyttä jos siitä on varmasti hyötyä heille.

Vierailija
145/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopeutumiskyvyttömät niuhottajat! Tähän liittyy yleensä vahva käsitys siitä, että on yksi tapa tehdä ja käyttäytyä "oikein" ja se on heidän tapansa. Usein myös ylimielinen ja alentuva asenne heitä kohtaan, jotka tekevät tai elävät toisella tavalla, ja esitetty "kunnollisuus", jota alleviivataan. Lähtee ilmeisesti elämänhallinta saman tien raiteltaan, jos jotakin tekee joskus eri tavalla..?

"Voi kamala kun ne juhlat ovat niin myöhään, kuka aikuinen ihminen viitsii enää valvoa yhteentoista?! Meillä mennään nukkumaan yhdeksältä iltajoogan jälkeen, ja herätään AINA viimeistään viideltä! Se on kuulkaas elimistöllekin parempi, että--"

"En mä voinut syödä siellä mitään, mun vatsa on tottunut gluteenittomaan, hiilarittomaan, maidottomaan, sokerittomaan ruokavalioon! En sitten ymmärrä ihmisiä jotka syövät ihan mitä sattuu..."

"No se nyt on vähän sellainen ressukka, ei sillä ole miestä tai lapsiakaan... Ja kaikki rahat menee matkusteluun, kyllä varmaan myöhemmin kaduttaa kun viimeistään neljäkymppisenä tulee järkiinsä ja haluaisikin omakotitalon!"

"Miksi tämän kokouksen alkamisaikaa on muutettu?! Se on AINA ollut kahdeksalta! Jos ei ihminen siihen mennessä saa itseään toimistolle niin--"

Vierailija
146/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinöörit. Ai niin sori, DIPLOMI-insinöörit. Mies tai nainen niin en voi sietää.

Tasan menee puntit, koska minä puolestani en voi sietää sinun kaltaisiasi tyyppejä. Ei ole vaikea arvata, että olet mielestäsi sivistynyt ja avarakatseinen henkilö. 

Vierailija
147/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyksen kokeneet. Oli sitten kyse uskonnosta, politiikasta, ruokavaliosta, terveistä elämäntavoista, suvaitsevaisuudesta tai muista hienoista arvoista, niin käännynnäisille on olemassa vain yksi totuus. Heille olet joko potentiaalinen käännytettävä tai vihollinen. Avoimesti pahantahtoisten ihmisten kanssa on helpompi tulla toimeen kuin näiden, jotka uskovat pelastavansa maailman esim. propagoimalla maidon juontia vastaan - tai mikä nyt sattuu olemaan se tärkeä juttu. 

Vierailija
148/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Öö miks sä meikkaat? Mä en ainakaa jaksais tuhlata sellaseen aikaa"

"Heh, Pekka ainakin tykkää luonnollisista naisista :)"

"Ei oo kyllä ihan tervettä pitää niin paljon exäänsä yhteyttä kuin Silja pitää"

"Mikset tehny näin ja näin?"

"No järkevämpää olis kyllä..."

"Se wt-akka meidän töissä taas..."

"En tajua miks se halus koiran vaivoikseen"

"Huh, onpa värikäs sisustus täällä"

Kaikki em. saman ihmisen suusta. En siedä ihmistyyppiä, joka katsoo asiakseen arvostella muita eikä ymmärrä muita tapoja elää kuin omansa.

Vierailija
149/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat,joilla on polvivaivoja. Ja jotka kehtaavat väittää syövänsä terveellisesti. Eli itselleenkin valehtelevat.

Vierailija
150/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat nipottajat, ei vaan jaksa. Ollaan turhantarkkoja jostain aivan yhdentekevästä asiasta.

Vierailija
151/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheiden etsijät ja vanhoista virheistä muistuttelijat. Tällaisten kanssa on kauhean vaikea olla, kun koko ajan kyttäävät, että saisivat toisen kiinni pienimmästäkin virheestä. Sanojaankin pitää varoa jatkuvasti, ettei vain loukkaa häntä tai ylipäätään ketään. Superkuormittavaa!

Vierailija
152/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrä-naiset. Kovaäänisiä, päällepäsmäreitä eivätkä kovin naisellisia. Pitävät armeijatason kuria hevosille, koirille ja miehilleen joita kaikkia mennen tullen manaavat ja haukkuvat. Inhoavat lapsia ja muutakin hempeilyä, eivät vahingossakaan lipsauta mitään naiselliseksi tulkittavaa. Juovat ehkä olutta suoraan tynnyristä ja kiroilevat kuin merimiehet. Jos eivät tule koiratreeneistä tai tallilta, ovat menossa sinne. Tykkäävät kuitenkin kaikesta miehisestä kuten autoista, vaikka miehiä halveksuvatkin. Ovat koko ajan kireitä ja vihaisia.

Hrrh, tunnen kolme tällaista naista eikä yhdelläkään ole miestä tai perhettä. Koiria ja hevosia kylläkin, ja sääliksi käy eläinparkoja. Heillä ei ole luontaista auktoriteettia, vaan se otetaan itselle aggressiivisuudella ja hallitsevat pelolla. Pehmeys on heistä höpöhöpöä.

Itse olen lempeä ja rauhallinen, siksi en tule toimeen ja tunne on varmaan molemminpuolinen.

Vierailija
153/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ihmistyyppiä:

- paranoidiset salailijat, ihmiset, jotka ovat kuin sipuleita ja epäluuloisia ympäristöään kohtaan

- ruoka-, liikunta-, whatever-natsit

Vierailija
154/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

153: Juurikin nämä eläimille huutajat. Hevosille pitää huutaa (joo tottakai, hevonen ei varmaan kuule muuten tai ei usko), koirille pitää huutaa (sama juttu) ja lapsille tietenkin karjua naama punaisena. (Mä en ymmärrä tosin niitäkään, jotka ei koskaan komenna lapsiaan, vaan sanovat aina vain nätisti että "äläs nyt, ja muistapa totella", mitä lapsi ei tietenkään usko.) Mutta siis yleisesti ottaen jotkut toimii aina huutamalla, koska muu ei tehoa, ja se on hyvin ärsyttävää.

Vierailija
155/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Insinöörit. Ai niin sori, DIPLOMI-insinöörit. Mies tai nainen niin en voi sietää.

Tasan menee puntit, koska minä puolestani en voi sietää sinun kaltaisiasi tyyppejä. Ei ole vaikea arvata, että olet mielestäsi sivistynyt ja avarakatseinen henkilö. 

Hah! En ole kuin kohtalaisen sivistynyt enkä mielestäni paljoakaan. En vain jaksa että ne insinöörit ovat nii. Täynnä itseään vaikka eivät he ole mihinkään syöpään keksineet parannusta silti aina pitää muistuttaa että DIPLOMI-insinööri jos unohtaa sanoa. Sanon sitten aina että puhutaan kun olet tohtori. (Ps. Taidat olla insinööri)

Vierailija
156/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näennäisen viattomasti jatkuvasti elvistelevät narsistit, joiden fb päivitykset esim. koostuvat omista selfieistä (neljäkymppisenä uusi keskimäärin joka viikko), "hienojen" ruokien ja viinilasien kuvista ja "meidän perhe se matkusti tällä kertaa tänne" tai "meillä on kesämökki" pätemisistä. Jos ei muuta keksitä, laitetaan itsestä joku 20 vuotta vanha kuva kerjäämään ihailua. Esitetään varakasta ja sivistynyttä, kun oikeasti ollaan korkeintaan keskiluokkaa (ja nekin rahat tekee mies, jolla ei aika riitäkään tämmöiseen päivittelyyn) ja kotoisin jostain kaupungin ulkopuolelta peruslähiöstä.

Aidosti hienostuneet ja varakkaat eivät koe samanlaista tarvetta esitellä "life styleään" yleeensä ikinä. He eivät ärsytäkään. Eivätkä muutkaan ns. normi-ihmiset.

Minun silmiini kuulostat vain kateelliselta. Kerropa mitä sinne fb:n voi päivittää jos ei saa päivittää kuvia itsestä, matkoista, ruuista, mökkeilystä?? Ja koet, että nämä on päivitetty vain kehuskellakseen???

Minä nimittäin itse päivitän omista elämäni kivoista hetkistä, olipa ne kotona, mökillä tai matkalla, esim juhlista, merkkipäivistä, lomasta jne. Minulle fb on kuin virtuaalinen postikortti, jossa saadaan kätevästi kaikille frendeille ym. Helposti omat päivän fiilikset ja kuulumiset. Tarkoitus ei todellakaan ole kehuskelu; eihän matkailu ole koskaan ole ollut näin halpaa Länsi-Euroopassa tuloihin nähden, kun on omatoimilomalla! Ei siis mikään rikkauden merkki enää.

Kuulostat vain katkeralta ja kateelliselta.

Vierailija
157/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kateelliset.

2. Itseään rakastavat. Näkevät vain omat lapsensa, oman kotinsa, oman ihanan perheensä. Joka on paras ja hienoin. He ovat kaikkein kiireisimpiä, muilla ei ole kiire kuten heillä. Heillä on kaikkein rankinta, mutta he selviävät kunnialla. Jos joku muu lähipiirissä on parempi, sitä ei huomioida, se on ilmaa. Muiden virheet huomataan ja niitä korostetaan. Tämä on todella yleistä :D, ei vaan jaksa.

3. Teeskentelijät. Esim. Jos lapsi pääsee kerran joskus huvipuistoon ja siellä yhteen karuselliin, tästä lasten ehdoilla tehdystä reissusta pitää kertoa kaikille ja kaikkialla, joka paikassa nostaa esiin. Tärkeää luoda kuva itsestä vaikkapa hyvänä äitinä, vaikkakin se olisi kaikkea muuta kuin totta. Jotkut vielä menevät vipuun :D, liian rasittavaa.

4. Juoruakat. Keksitään toisista ykskaks juttuja, jotka eivät pidä millään tavalla paikkaansa. Uskotaan niihin itsekin ja sadaan lisää vettä myllyyn. Näitä on paljon. Ei jatkoon.

5. Epäilijät ja vainoharhaiset ja yksinkertaisesti tyhmät. Esim. K7 Konsolipelin pelaaminen on SE paha juttu, ei ole lapsella tulevaisuutta. Varmasti siellä pelataan vaikka mitä räiskintää ja pilataan lapset. Meillä vaan piirretään ka ulkoillaan, meidän Pekasta tulee kunnollinen, siitä naapurin Niilosta ei tule mitään kun pelaa pelejä. Niemisillä on koira, meidän Pekan matotartunta on varmaan siltä likaiselta koiralta. Naapurin kissasta tuli varmaan tämä tyttöjenkin täiongelma, jostain eläimestä sen on täytynyt tulla. Huoh. Ei vaan VOI tulla toimeen. Tyhmän kanssa se on vaan mahdotonta.

Vierailija
158/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salapuukottajat.  Olevinaan fiksusti seurassa nälvivät ja luulevat että toinen on niin tyhmä että ei tajua. Tosiasia on että tuo sanoja on itse tyhmä ja niin säälittävä tai kohde niin sivistynyt että ei viitsi kommentoida suoraan vaan antaa olla.

Aina on sellaisia jota haluavat olla ilkeitä muka - ystäviä.  Saa kuunnella haukkumista kun selkänsä kääntää.

Vaikeita jos samassa työpaikassa.

Vierailija
159/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kanssa en löydä mitään yhteistä:

- pintaliitäjät (joille raha, ulkonäkö, status, työpaikka jne. on kaikki kaikessa). Sellaiset jupit, jotka juoksevat kaikki kissanristiäiset, ajelevat kalliilla autolla ym.

- himofitness urheilijat

- mukaystävälliset muista paskaa puhuvat

Vierailija
160/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen pinnalliset ihmiset. Heidänkin kanssaan tulisin mahdollisesti toimeen jotenkin, mutta heillehän suurin ongelma on se, että jos joku muu ei ole yhtä pinnallinen kuin hekin. Vääränlaiset vaatteet, hiukset, vääränlainen kroppa jne. Ne ovat noille ihmisille hyviä syitä olla tutustumatta johonkin toiseen ihmiseen.

Niin, ja itseään täynnä olevat korkeasti koulutetut ihmiset ovat myös useastakin syystä ihan liian vittumaisia tapauksia.

Terveisin Naispelko23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi