Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?

29.07.2016 |

Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.

Kommentit (287)

Vierailija
101/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sitten koske oikeasti erityisherkkiä

"Erityisherkät", joiden suurin herkkyys tuntuu kohdistuvan sen korostamiseen, kuinka herkkiä he ovat. Facebook täyttyy "vahvimmat ovat herkimpiä" -postauksista ja siitä, miten taas on sielu verillä kun niin reagoi kaikkeen enemmän kuin muut.

Tosiasiassa tämä herkkyys kohdistuu lähinnä omaan itseen ja maksimissaan läheisiin (lapset ja puoliso). Eräs tuntemani on hyvä esimerkki tästä, todella v-mäinen ja ilkeä "suoraan sanoja", joita tässäkin ketjussa on mainittu, mutta ei osaa nauraa itselleen. Muille sitten senkin edestä, pitää siitä että näkee kiusallisia tilanteita joita voi hieroa toisen naamaan vuosienkin päästä (sukulainen, jonka olen tuntenut kymmeniä vuosia). SItten on olevinaan oikea herkkyyden ja oikeudentajun airut ja ainoa, joka ei kestä tätä julmaa maailmaa ja sen ikäviä ihmisiä. 

Vierailija
102/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset menestyneet joiden eteenpäinmenon kannustimena on ollut kateus, kohtelevat 'alempiarvoisia' ylimielisesti jolloin ei näiltäkään saa ystävällistä kohtelua osakseen, voikin sitten todeta syyksi kyseisten henkilöiden kateuden, tällä pönkittää huonoa itsetuntoaan. Eivät näe koskaan vikaa itsessään kun sukset menevät ristiin ihmisten kanssa. Ovat aika yksinäisiä jos eivät sitten tutustu samanlaisiin, sellaisten kanssa kun ei natsaa jotka ovat alunperin olleet kateutensa kohteena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisella äänellä puhuvat että pitää oikein pinnistellä mitä sanoo. En tykkää myöskään niistä jotka ei osaa kuunnella ja ovat suunapäänä. 

Vierailija
104/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kalkattajat. Niiden kanssa ei pysty kommunikoimaan millään syvemmällä tasolla, vaan kaiken pitää olla iloista kalkatusta, ihmetystä ja naurua. Jos jonkin kritiikin sanan sanoo, loukkaantuu kalkattaja ja alkaa olla hiljaa. Eli kommunikointi on "joko tai" - hänen tai minun tavalla, mutta ei yhteisellä tavalla.

Vierailija
105/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahanahneutensa selkeästi esiin tuovat ihmiset.

Vierailija
106/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkojen itsetietoiset miehet, jotka katsovat oikeudekseen häiritä naisia seksuaalisväritteisillä puheilla ja asiattomilla kosketuksilla. Eivät usko sanomista, vaan jatkavat ja jatkavat ja jatkavat.

Vierailija
107/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Joojoo-miehet. Tiiättehän, puhetta piisaa, mutta ollaan kyllä käytännössä ihan lapasia. En kestä.

- "Anteeksi olen olemassa"-tyypit. Raivostuttava luonteenpiirre ylipäätään.

- Hyökkäävät ja ylimieliset persoonallisuudet. Tämän kai voisi verhota ylimielisyydeksi ja koppavuudeksi.

Vierailija
108/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaajat

Besserwisserit

Vastuuttomat

Ylimieliset

Tuttavapiirin inhottavimmat tapaukset ovat toisilla lapsensa hoidattava naapuri, jota ei kiinnosta työnteko, ja joka juo sidukkaa keskellä pihaa. Sekä toinen joka nakkelee koko ajan jotain muka viisasta. Sitten on vielä eräs joka haisee pahalta, ja näyttää epäsiistiltä.

Vierailija
109/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten alistajat.

Vierailija
110/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka puhuvat kovaan ääneen julkisilla paikoilla esim. seksielämästään tai kuinka heitä panettaa.

Tekee oloni erittäin epämukavaksi, koska itse olen pidättäytyneempi ja pidän sellaiset asiat omana tietonani.

Ja jos sanoo että vähän hiljempaa jookos, niin vastaus on yleensä "ei mua kiinnosta muiden mielipiteet".

Vierailija
111/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rempseät, kovaääniset, ah! niin räväkät naiset, jotka itse pitävät itseään "älyttömän sosiaalisina" vain siksi, etteivät osaa olla hiljaa sekuntiakaan. En vaan jaksa ko. eukkoja.

Sama täällä!:D Lisätään vielä Karjala/Kainuu/Savo - juurien korostaminen joka väliin itsetehostuksella miten tässä nyt ollaan niin rehevästi esillä

Vierailija
112/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstremistit, eli ääriaatteita kannattavat. Aatteella ei sinänsä merkitystä. Ihmistyyppi on sama jäykkämielinen jyrkistelevä yksisilmäinen typerys. He viettävät paljon aikaa jonkin toisen ekstremistiryhmän haukkumiseen ja itsensä tyhmentämiseen hyväksymällä ainoastaan ne todellisuuden osat, jotka heidän epäjohdonmukaista ajatteluaan tukevat.

Vierailija
113/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten ne sellaiset tytöt/naiset joiden tyyli on niken lenkkarit, adidas-reppu, poninhäntä, jooga-housut ja iso villatakki, niin suoraan kiva kiitti ei, hei hei. Ei ole mitään puhuttavaa heidän kanssa ja sivuutankin heidät usein vain puhumalla välttämättömät, jos jossain sellaisen ihmisen kohtaa.

Pukeutumistyylin perusteella pystyt päättelemään ihmisestä kaiken? Nyt on kova!

Vierailija
114/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001229054.html

Tämä avovaimonsa aivovammaiseksi hakannut ja muut tämän tyyppiset kiusaajat/häiriköt/rikolliset/vainoajat, jotka ovat äitiensä ja isiensä kasvattamia kunkkuja, ja eivät pidä muiden elämää arvokkaana ja muita vahingoitetaan tahallisesti. Kuuban raiskaajat, zersetzung/gang stalkkarit, samaa alinta rotua.

Vierailija
115/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rempseät, kovaääniset, ah! niin räväkät naiset, jotka itse pitävät itseään "älyttömän sosiaalisina" vain siksi, etteivät osaa olla hiljaa sekuntiakaan. En vaan jaksa ko. eukkoja.

Sama täällä!:D Lisätään vielä Karjala/Kainuu/Savo - juurien korostaminen joka väliin itsetehostuksella miten tässä nyt ollaan niin rehevästi esillä

No jos jotkut korostavat juuriaan sietämättömän paljon, niin pohjalaiset. Uho on aina kova ja huumorintajua ei yleensä ole. Pelkkää paskasakkia, jolla on täysin epärealistiset luulot itsestään.

Vierailija
116/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräilevät ihmiset, semmoset "johtaja" tyypit, ilkeät, tosikot, aina oikeassa olevat, ja semmoset jotka väittää vastaan joka asiasta.

Vierailija
117/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiset, ei minkäänlaista huumorintajua..

Vierailija
118/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkulaiset, ei minkäänlaista huumorintajua..

Riippuu turkulaisesta.

Vierailija
119/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse aika ujo ja varautunut, hiljainenkin. En oikein tule tutustuneeksi kaltaisiini ihmisiin, koska hyljimme toisiamme kuin samannapaiset magneetit. Keskustelu junnaa paikallaan eikä etene mihinkään. En myöskään pidä ilkeistä ja itsekeskeisistä ihmisistä.

Vierailija
120/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hissukat.

Olen itse luonnostaan aika energinen, puhelias ja ehkä vähä turhankin "kouhottaja" välillä. Vaivaannun tosissaan kun juttelen rauhallisten, hiljaisten tai ujojen kanssa. Minusta heissä ei ole mitään vikaa, erilaisia luonteita maailmaan mahtuu. Itse muutun usein epävarmaksi ja ahdistun kun energiat ei kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan