Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?

29.07.2016 |

Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.

Kommentit (287)

Vierailija
281/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ihmiset jotka laukovat aiheettomasti törkeyksiä päin naamaa, tai sitten piilov*ttuilevat. Kaksinaamaiset. Patologiset valehtelijat ja vedättäjät.

Vierailija
282/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministerit "tietävät" kyllähän suomalaiset  hyväksyvät sukupuoli poikkeavat ja viher piipertäjät. eivät tajuu kun aika koittaa heidät ammutaan tarpeettomina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea tulla toimeen sellaisten suurten tunteiden-tyyppien kanssa. Itse olen rauhallinen pohdiskelija ja hiljainen, niin jotenkin nostaa karvat pystyyn kun joku oikein rempseä kovaääninen vaikka suuttuu jostain pienestä jutusta.

Vierailija
284/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epälooginen säheltäjä päsmäröivällä luonteella. Ei sellasen kanssa tai edes samassa paikassa voi tehdä mitään.

Vierailija
285/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tulen toimeen villien naisten kanssa.

Vierailija
286/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvatahtoisista, dominoivista naisista en ole koskaan pitänyt. Vaistoan sellaisen heti.

Vierailija
287/287 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisistä joilla ei ole mielipiteitä ja jotka ei ota asioihin kantaa. Mulla on avopuolisona just sellainen.Ei koskaan hyviä keskusteuja. Juntti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi