Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?

29.07.2016 |

Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.

Kommentit (287)

Vierailija
121/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Eläntapalaihduttajat, jotka ruokapöydässä analysoivat myös seurueen aterioiden koostumuksen, puheenaiheet ovat ruoka (lähinnä kalorit), jumppa/liikunta (poltetut kalorit) ja kenen pers on viime aikoina levinnyt/kaventunut.

-Yltiösuvaitsevaiset, joille mikä tahansa kritiikki on rasismia. Loukkaantuminen muiden puolesta

-Tyhmät ihmiset

-Egosentriset minäminäminä-ihmiset, jotka suorastaan kuolevat

-Ammattivalittajat, joilla ikinä ei ole mukään hyvin

-Manipuloijat, jotka ihan koko ajan juonivat jotain

- Uskovaiset, jotka kovasti pitävät näkemystään tapetilla

Vierailija
122/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räväkät Pirjot eivät yleensä tee muille pahaa vaan ovat hyväntahtoisia. Eli eivät haittaa. Oikeastaan nauru tarttuu kun on vähän hiljaisempi itse.

Itselläni tökkäisee jos sarkasmi on ylimielistä, ivallista ja ilkeää kohdistuen esim. työtovereihin (sarkasmikin on taitolaji).

Myös tosikot, selkäänpuukottajat ja ivalliset mussuttajat ovat mielestäni usein pelottavia ja hyvin luotaantyöntäviä.

Läpänheitto ja nenästäveto on tiettyyn rajaan saakka ok, jos se ei ole pahantahtoista. Töissä tuota en hyvällä katso jos ei missään pysty luottamaan vastapuoleen.

Tämä oli aika turha vastaus. Vai tunnetko jonkun, joka erityisesti PITÄÄ ivallisista selkäänpuukottajista? Mitä järkeä vastata itsestäänselvyyksillä? En pidä ilkeistä, epäluotettavista ihmisistä, no haloo, kuka pitää?

En pidä sellaisista kuin sinä, olet ivallinen mussuttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliset tyhjäpäät

Vierailija
124/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joille härö huumori on kauhistus, eivät ole mitään maailman parasta vapaa-ajanseuraa. Toimeen toki tulen ja sovitan juttuni sen mukaan, mutta se on jotenkin rasittavaa, kun ei voi siellä asiallisten juttujen lomassa heittää jotain hassunhauskaa pikkutuhmaa vitsiä. Vapaa-aikani siis käytän mieluummin ihmisten kanssa, joille härömpi huumori ei ole hirvitys ja kauhistus.

Vierailija
125/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppa-tytöt

Vierailija
126/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka tulevat voivottelemaan että sinulla on nyt varmasti stressiä ja pelkäät koska jäit työttömäksi/tuli iso lasku/lapsi ei päässyt opiskelemaan/koira kuoli/matkustat vieraaseen maahan. He paljastavat omista peloistaan ihan liikaa heti kättelyssä ja juttu menee jankkaamiseksi siitä että eivät usko että minua ei pelota ja väittävät ttä olen kätkenyt tunteeni.

Joo ihan rauhassa pelatkää maailmaa ihan itse mutta kaukana minusta.

Vierailija
127/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25N kirjoitti:

Bimbot, teennäiset aikuispissikset joilla on blondatut/mustat hiukset kilometrin pidennyksillä, irtoripset/ripsien pidennykset, oranssi tai överiruskea naama, rakennekynnet ja teennäinen puhetyyli. Yhteenkään kivaan en ole koskaan törmännyt vaan jutustelun jälkeen olen huomannut että näiden päässä on hiuslisäkkeiden lisäksi vain tyhjää.

Tämä! Lisäksi ovat usein kaksinaamaisia selkäänpuukottajia, esittävät ystävällistä (josta teennäisyys paistaa kauas) ja selän takana puhuvat paskaa. Useat myös pyrkivät osoittamaan muille omaa nokkeluuttaan piilovittuilemalla. Tykkäävät arvostella ilkeästi muita ihmisiä.

Vierailija
128/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka kehuskelevat sillä, miten rehellisiä ja suorapuheisia he ovat, "sanovat asiat niin kuin ne ovat", vaikka todellisuudessa sanovat jatkuvasti jotakin loukkaavaa. 

Vierailija
129/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit. Ai niin sori, DIPLOMI-insinöörit. Mies tai nainen niin en voi sietää.

Vierailija
130/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutarkat, takakireät, vaativat kontrollifriikit. Näitä löytyy etenkin itsensä yläluokkaiseksi mieltävien naisten keskuudesta. Olemus on pikkutarkasti huoliteltu ja luonne on huumorintajuton. Työssäni sisustusliikkeen asiakaspalvelijana törmään näihin jatkuvasti, inhokki-asiakastyyppini. Tietenkin olen töissä mielin kielin

Vierailija
131/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä on pakko tulla toimeen  todella monenlaisten ihmisten kanssa, enkä jaksa ruveta riitelemään heidän kanssaan ja siitä voisi tulla itsellekin aika paljon ongelmia, jos töiden eteneminen vaikeutuisi. Vapaa-aikana en kyllä viettäisi aikaa 5 minuuttia monienkaan heidän kanssaan. Aika vähän on tullut työelämässä (it-alan asiantuntijatyö) vastaan henkilöitä keiden kanssa oikeasti viihdyn, ihan muutama henkilö viimeisten 10 vuoden aikana. Suurin osa on kuitenkin siedettäviä, täysin sietämättömiä tapauksia ihan vain 2-3 on tullut vastaan.

Vierailija
132/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit kuten Minna.

Vierailija
133/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mykkätyöntekijä kirjoitti:

Sellaisten uusavuttomien ihmisten kanssa, jotka eivät ikinä aloita keskustelua, vaan ovat tyystin hiljaa, jos kukaan ei kysy mitään heiltä. Näitä on töissä ja tilannehan on se, että hekin ovat itse vastuussa työtilanteestaan, jolloin se on oleellista että kykenee edes jonkinlaiseen kommunikaatioon muiden ihmisten kanssa.

Mykkä työntekijä täällä hei: en puhu teidän muiden kanssa muuta kuin pakolliset, mitä töiden hoitamiseen tarvitaan. Sori mutta kun mua ei kiinnosta sun muksut tai mitä teitte Peten kanssa viikonloppuna. Olen silti hyvä työntekijä ja hoidan hommani erinomaisesti, vaikka en ns. hyvä tyyppi olekaan, yksi teistä kahvipöytävakkareista.

Itse asiassa aika vähän keskustellaan henk.kohtaisista asioista, vaan yleistä mitä maailmalla ja työpaikalla tapahtuu.

Sama homma lounaalla. Mutta silloin puhutaan hieman eri asioista, kun on ylimääräiset korvat kuulolla.

Vierailija
134/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Psykot". Syy on se että olen itsekin persoonallisuushäiriöinen, ja vaikka ymmärrän mistä käytös kumpuaa, en hyväksy sitä. Siksi olen ensimmäisenä tukkanuottasilla. Onneksi meikäläisiä ei tule vastaan kovin usein.

Vierailija
135/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draamakuningattaret ja -kuninkaat. Tunnen pari tyyppiä, joiden kanssa on sietämätöntä istua iltaa siksi, että heidän elämässään ei _ikinä_ voi olla asiat hyvin. Joko jauhetaan viimeviikkoisista ihmissuhdekriiseistä, tai sitten niitä kriisejä tehdään väkisin illan aikana.

Röyhkeät ihmiset, jotka oikeuttavat huonon käytöksensä perusluonteellaan "emmä voi itelleni mitään hei".

Besserwisserit. Heidän kanssaan on mahdotonta keskustella.

Aktiivikoiraihmiset. Jokainen aktiivikoiraihminen puolustaa vaikka viimeiseen veripisaraan omia toimintatapojaan ja lyttää netissä suunnilleen kaikki eri lailla toimivat. Teet koirasi kanssa aina jotain väärin, yrititpä mitä tahansa.

Jne.

Vierailija
136/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa aiheuttaa kylmiä väreitä ihmistyyppi joka korostaa omaa erikoisuuttaan joka asiassa. Eräs tällä palstalla usein ruodittu bloggari on malliesimerkki tälläisesta ihmisestä. Esim. "siis kauheeta kun mä nyt laitoin tälläset kengät jalkaan, kaikki ajattelee, että oon ihan seko ja siis onhan tää tosi erilaista eikä kellään muulla varmasti oo tälläsia kenkiä, mä nyt vaan oon niin spesiaali eikä mua ei yhtään haittaa mitä jengi musta ajattelee. Ihan kreisiä! ". Ja sitten kyse on jostain ihan tavisasiasta, joka jokaisella vastaantulijalla on päällä..

Vierailija
137/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset, jotka kehuskelevat sillä, miten rehellisiä ja suorapuheisia he ovat, "sanovat asiat niin kuin ne ovat", vaikka todellisuudessa sanovat jatkuvasti jotakin loukkaavaa. 

Juuri nämä! Tunnen ihmisen, joka laukoo jatkuvasti muille ihmisille käsittämättömiä loukkauksia päin kasvoja, ja jos toinen ihminen suuttuu/loukkaantuu, niin sitten alkaa hirveä julistaminen että "on se kumma kun ei totuutta kestä."

Kyseessä on päälle viisikymppinen ihminen, mutta hän ei ole varmaan ikinä kuullut hyvistä käytöstavoista.

Vierailija
138/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätijät, etenkin työpaikoilla. Kyttäävät kokoajan että josko toinen tekisi jonkin virheen tai virheeksi tulkitsemansa asian, jotta pääsisi huomauttamaan. Lisäksi tulevat häiritsemään toisen työskentelyä turhaan pätemisvimmassaan. Valitettavasti olen huomannut että naiset ja homot ovat useammin tällaisia (ei todellakaan kaikki kylläkään, varmaan nuoruudessa koetut huonommuudentunteet ja epävarmuus aiheuttavat).

Itsekeskeiset, jotka puhuvat vain itsestään eivätkä edes kommentoi jos toinen jakaa keskustelussa jotain itsestään. Tähän liittyen myös henkilöt jotka eivät ymmärrä keskustelun vastavuoroisuutta (= jos toinen kysyy jotain niin siltäkin voi kysyä jotain).

Tää on vähän vaikea juttu. Työpaikoilla yhteinen tavoite on tehdä asiat hyvin ja mahdollisimman oikein jotta KOKO FIRMA tai YHTEISÖ menestyy. Kirjoittajan mukaan hänen tekemistään virheistä ei saisi huomauttaa, jottei häntä "ärsyttäisi".

Työntekijä joka ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä tai salli työnsä ohjausta ei ole yritykselle kovin hyvä työntekijä.

Varsinkin nuoremmat työntekijät kuvittelevät usein osaavansa kaiken. Vanhempana ja kymmeniä vuosia kokeneempana on toisinaan tuskallista katsella vierestä miten asioita mokataan ja miten firmaa alasajetaan.

Työpaikoilla pitäisi olla nöyrä ja joustava ja ymmärtää että tavoitteena ei ole omalla mukavuusaluella pysyminen vaan koko firman menestys, jotta kaikille riittää työtä.

Vierailija
139/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, joidenkanssa pitäisi olla kokoajan varpaillaan ettei vain nyt loukkaa sitä pikku Tiinaa tai Peteä. Parasta on, jos kyseinen Tiina tai Pete itse puhuu loukkaavia muille jatkuvasti.

Myöskin ihmiset, jotka tykkäävät leuhkia kuinka joku asia on aina heillä paremmin tai vastaavasti huonommin, eli aina joku paremmin kuin toisella ja jos joku sattuukin olemaan toisella paremmin, mennään hiljaseksi ja mökötetään tai yritetään vaihtaa puheen aihetta.

Uskonnsa tyrkyttäjät, joille ei mene kaaliin ettei minua kiinnosta heidän saarnansa. Silti pitää se jeppe tunkea aina vähintään kerran joka paikkaan. Pahimmassa tapauksessa keksivät jeppe tarinoita ihan mistä tahansa jutusta, vaikka kuinka yrittää vältellä kyseistä aihetta. Väheksyvät uskontoani minkä kerkeää ja kehuskelevat kuinka heidän uskonto on täydellinen.

Kyllä näitä ihmisiä kestän... Tiettyyn pisteeseen asit kunnes hermot ei enää riitä.

Vierailija
140/287 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi joku keksiä, niin ahdasmieliset palstakyräilijät, jotka tuomitsevat jokaisen rempseän pirjon, luonteeltaan itsestä poikkeavan ja erilaista elämäntapaa noudattavan heti kättelyssä. Tuostahan syntyy hyvä ymmärtämättömyyden noidankehä, kun ei koskaan kyseenalaista ennakkoluulojaan eikä osaa nauraa itselleen. Kuulostaa melkoiselta solipsistiselta möröltä, jonka elämässä on vain Minä, Minun persoonallisuuteni, Minun huumorintajuni, Minun arvoni, Minä, Minä, Minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi