Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?
Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.
Kommentit (287)
- Himourheilijat
- Tosikot ja sarkastiset
- Bimbot
- Mahtailijat
- Mukaystävälliset selkäänpuukottajat
- Rikolliset
En tule toimeen hiljaisten ihmisten kanssa, siis sellaisten jotka ovat aina hiljaa eivätkä välttämättä edes vastaa kysyttyyn kysymykseen. Yksi tällainen on mm. pikkusiskoni.
On: uuvuttaja, energiasyöppö tai miksi haluaakaan kutsua. Henkilö, joka on mielestään helvetin tehokas ja aikaansaava, mutta tosiasiassa vie kaiken energian ympäriltään. Erittäin rasittava persoonatyyppi.
Tunnen montakin tyyppiä joita ei jaksa.
Pilailija joka ei tarkoita mitä sanoo. En tarkoita sarkasmia vaan sellaista joka todella vetää ihmisiä nenästä. Läpällävaan -ihmiset ylipäätään, joiden oikeista arvoista ja mielipiteistä ei saa mitään selkoa.
Draamakuningattaret, jotka tekevät kärpäsestä härkäsen.
Himourheilijat ja -kuntoilijat
Tyhjänpuhujat
Selkäänpuukottajat
Rempseät, kovaääniset, ah! niin räväkät naiset, jotka itse pitävät itseään "älyttömän sosiaalisina" vain siksi, etteivät osaa olla hiljaa sekuntiakaan. En vaan jaksa ko. eukkoja.
Sellaiset, jotka eivät pysty kertomaan mitään juttua liioittelematta.
En pidä sellaisista räväköistä, rempseistä, röhönauruisista, romuluisista naisista. Tiedätte tyypin. Sellainen joku pirjo, joka on omasta mielestään "hyvä jätkä", joka ottaa välillä vähän sidukkaa, ja joka tykkää "heittää roisiakin läppää".
Huumorintajuttomat tosikot
Ylensä ihmiset joiden kanssa ei voi vaihtaa mielipiteitä jos ovat erimieltä, loukkaantujat
Vierailija kirjoitti:
On: uuvuttaja, energiasyöppö tai miksi haluaakaan kutsua. Henkilö, joka on mielestään helvetin tehokas ja aikaansaava, mutta tosiasiassa vie kaiken energian ympäriltään. Erittäin rasittava persoonatyyppi.
Minusta energiasyöppö on ihminen, joka aina valittaa ja vatvoo samoja asioita. Voi olla yhtä hyvin laiska tai ahkera.
Mikä vika on kuntoilijoissa ja urheilijoissa. Meitä on monenlaisia ja hyvin erityyppisiä persoonallisuuksia.
Kaikesta jatkuvasti valittajat. Se on kamalaa. Aina kaikki on huonosti, kaikesta löytyy vain huonoja puolia eikä mitään kivaa ole ikinä. Joku onnistuu jossain? Huomio täytyy kiinnittää itseen tai negata toinen alas jotenkin. Jollain on asiat huonosti? No MINULLA ne ovat vielä huonommin.
Ihan kuin elämä olisi joku kärsimyskilpailu, että kenellä menee huonoiten. En tajua näiden ihmisten logiikkaa, kuvittelevatko että ovat parempia ihmisiä kun "kärsivät"? Olen itsekin elänyt rankan elämän mutta en koe aiheelliseksi vetää sen suhteen marttyyrikorttia. Omaa elämänlaatuanihan minä siinä huonontaisin.
- Vittuilijat ja piilovittuilijat
- Sikailijat ja "kännissä ja läpällä" sikailevat
- Draamakuningattaret
- Astrologiaan, povareihin, näkijöihin yms. uskovat
- Aggressiiviset uskovaiset
- Rahoillaan leuhkivat / velkarahoillaan leuhkivat
- Yhden kirjan lukeneena asiantuntijana esiintyvät
- Rasistit
- Kännissä aina perheriidan aloittavat
Hiljaiset ja ylimieliset ihmiset ja nimenomaan nuo molemmat. Hiljainen ja ujo on kiva jos ei näy tippaakaan ylimielisyyttä hänessä, mutta sellainen, joka esim työpalavereissa nojautuu tuolissa taaksepäin ja hymyilee ylimielisesti pitäen itseään parempana eikä sano mitään niin aaargghh. Se on myös usein sellainen että takanapäin aivopesee muita jotain tiettyä ihmistä vastaan, saa tämän ihmisen haukkumaan ääneen valittua kohdetta ja aivopesty typerys ei itse tajua kuinka häntä käytetään hyväksi samalla kun toinen nauraa partaansa.
Äärinegatiiviset ihmiset jotka mielestään aina ovat oikeassa.
Paasaajat ja tuputtajat, joiden mielestä se oma tapa elää ja olla on ainoa oikea. Välttelen tositarkoituksella.
:-P