Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?
Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.
Kommentit (287)
Vammaisten /sairaiden lasten (yleensä) äidit jotka hehkuttavat joka paikassa kokoajan kuinka "erityisiä lapsia annetaan vain erityisille vanhemmille ja tämä on opettanut meille niin paljon, elämänarvot ovat menneet uusiksi ja lässynlässynläpäläpälää"
Ihmisistä, jotka juoruavat kaiken mitä puhut eteenpäin ja juoruavat myös sinulle ja vieläpä usein ihmisistä, joita et oikeastaan itse tunne. Monesti vielä sellaisia, että puhetta riittää muutenkin mutta oikeastaan ei kiinnosta ollenkaan, mitä se toinen vastaa. Oma ääni tärkein. Ja jutut on yleensä niin liipalaapaa small talkkia että menee järki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on kuntoilijoissa ja urheilijoissa. Meitä on monenlaisia ja hyvin erityyppisiä persoonallisuuksia.
Ei ole, itsekkäitä mulkkuja kaikki tyynni!
No voi kiitos vaan kohteliaisuudesta. Itse joudun kuntoilemaan, että pysyn terveenä. Jos jätän kuntoilematta niin tulen hyvin kipeäksi. Lääkärin määräyksestä siis ja silti moni ystäväni ei ymmärrä tätä asiaa ja osa jopa vähättelee. Surullista kun joutuu olemaan tällaisen asiankanssa yksin.
Ihmiset, jotka vaihtavat mielipidettään riippuen keskustelijasta, sekä ihmiset, jotka tekevät asioita niitä kyseenalaistamatta vain siksi että näin on aina tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tulen kaikkien kanssa toimeen, aina. En lokeroi ihmisiä tyyppeittäin tai malleittain, ihmisyys ja hyvyys ratkaisee. Ei ole mulle mitää väliä onko punanentukka tai kova hörönauru tai sitte rivot jutut tms. Katson ihmisen hyväntahtoista maailmankuvaa ja empatiakykyä ym ominaisuuksia ja niitä on tähän asti ollu kaikilla, vaikka kaikilla onkin eriluonne.
Jeesustelijat.
Juoruämmät, aikavarkaat, energiasyöpöt, mielensä pahoittajat sekä toisten puolesta loukkaantujat.
Muusikot.
Täysiä epäluotettavia persläpiä koko porukka. Naurettavia selkärangattomia pellejä, jotka eivät kykene sitoutumaan mihinkään ja häröilevät kaikkialla kuvitellen olevansa suurempiakin maailmanstaroja.
Arvoton ja merkityksettömin ihmispaskaryhmä nro 1.
Joo.. Oli kerran yksi Martta ja Mikko. Täysiä narsisteja ja kiusaajia molemmat. Mikko myös petti minkä ehti. Yök. Eli hv, martta ja mikko kotkasta, te olette sakkaa !
sovinistit, rasistit ja muut vähä-älyiset
Tyhmät ihmiset.
Ihmiset, ketkä ovat toistuvasti myöhässä.
Juoruilijat.
Tekopyhät.
Puusikko kirjoitti:
Muusikot.
Täysiä epäluotettavia persläpiä koko porukka. Naurettavia selkärangattomia pellejä, jotka eivät kykene sitoutumaan mihinkään ja häröilevät kaikkialla kuvitellen olevansa suurempiakin maailmanstaroja.
Arvoton ja merkityksettömin ihmispaskaryhmä nro 1.
Ilman niitä kuitenkin elämältä(ni) putoaisi pohja. :) Mulle hyvä musiikki on yks elämän tärkeimmistä asioista.
En tule toimeen joukkuelajien (erityisesti jääkiekon ja jalkapallon) harrastajien kanssa.
Niin tyhmät ihmiset, etteivät he muista mistä ovat valehdelleet.
Mä en tule sellasten ihmisten kanssa toimeen, jotka ovat epäkohteliaita ja veemäisiä ilman syytä. Tyylillä tapaat ekan kerran "Mirkun" ja itse tavallisesti/iloisesti suhtaudut Mirkkuun ja yritätpä jotain keskusteluakin kehittää, niin saat vaan ökstöks-vastauksia, vittuilua ja muutenkin sellasta nokka pystyssä-kohtelua. Nää tällaset on kaameita. En itsekään kaikista todellakaan pidä, mutta miksi toisin sen ilmiselvästi julki? Jotain rajaa. Nää taitaa vaan nauttia muiden mielen pahoittamisesta. Mun elämässä on kaksi tällaista naista, johon sillon tällön törmään ja molemmin puolin esitetään sitten, ettei nähdä toista. Toinen näistä siis ihan irvistelee ja hymyilee omahyväisesti/vittumaisesti minulle ja alkaa kuiskuttelemaan kaverilleen. En siis tunne kyseistä ihmistä, tiedän vaan yhteisten tuttujen kautta. Hämmentävän ärsyttävä tapaus :D
Hirveän estottomat, huomionhakuiset ihmiset ja erityisesti sellaiset, jotka ovat päälle vielä kauhean suulaita, aiheuttavat minussa niin suurta myötähäpeää, etten pysty heidän seurassaan kauheasti oleilemaan. En ole itsekään seurassa mikään ulospäin hirveän estoinen hissukka, mutta arvostan silti harkintaa teoissa ja puheissa.
Vetelät laiskamadot. Työpaikalla näkee noita, kesätyöläisinä käytännössä aina, ja parissa viikossa alkaa jo murhanhimo kyteä, vaikka olisi miten mukava muuten.
Jakorasiat. Siis nämä juuri pitkästä suhteesta jätetyt tai eronneet naiset, joilla jää bilevaihe päälle ja jälki on sen mukaistakin: viinaa vedetään kaksin käsin ja örvelletään ihan hirveässä humalassa joko ihmisten juhlissa, häissä, saunailloissa tai ympäri kaupunkeja, ja jälkiä saa selväpäisemmät korjata ja muut kanssaolijat käytöstä hävetä. Toimitaan rumasti sanottuna spermaämpäreinä, roikutaan joissain satunnaisissa yhdenillanjutuissa joista näkee että miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa, nuoleskellaan baarin tanssilattialla puoliväkisin tuntemattomia miehiä ja tanssitaa muka seksikkäinä vaikka känniltään ei jaloillaan pysytä. Eniten ällöttää näissä naisissa se vastuuton käytös, yksikin selitti miten n...i menemään 40 eri miehen kanssa ilman mitään suojauksia koska "onhan kuitenkin kierukka" ja toinen mokomaa toimitti tosi hauskana juttuna miten voisi toimia bordelliemäntänä. Vielä nolompaa on kun nämä naiset takertuvat seurueen varattuihin miehiin tai yrittävät flirtata muka puolihuolimattomasti vaikka puolisot istuvat vieressä.
En tiedä onko tämä varsinaisesti ihmistyyppi, mutta kaveripiirissä on pyörähtänyt muutama tällainen kaverin kaveri ja todellakin jäänyt tälle asteelle tuon käytöksen takia. Selvin päin ihan ok ihmisiä, mutta kun pitäisi lähteä viihteelle, niin en kestä olla lapsenvahtina saati seurata tuollaista maanista miestenmetsästystä ja taas loppuillasta seurata sitä kännistä itkua siitä hankalasta erosta - miksi eivät juttele asiasta selvin päin? Silti kaikki eronneet eivät käyttäydy näin, joten tietty naistyyppi tuntuu toimivan näin. Kuitenkin kaikki tuntemani/tietämäni tällaiset tapaukset olleet ihan aikuisia ihmisiä (25++), joten ihan teineistäkään tai viidenkympin villityksestä kärsivistä ei ole suinkaan kyse.
Ei ole, itsekkäitä mulkkuja kaikki tyynni!