Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kela pakotti muuttamaan olen tuilla mutta löysin halvemman kaksion Espoossa á 715e/kk ja oma sauna...

Vierailija
23.07.2024 |

Kela pakotti muuttamaan olen tuilla mutta löysin halvemman kaksion Espoossa á 715e/kk ja oma sauna, lasitettu parveke ja ompahan keittiössä astianpesukone. Ihanaa!

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri tällä palstalla on niin paljon saman asian jankuttajia? 

Vierailija
2/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole mitään jankuttanut, ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha.

Vierailija
4/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi juuri tällä palstalla on niin paljon saman asian jankuttajia? 

Suomi24 on samanlainen jankuttajien pesä samoin Ylilauta.

Vierailija
5/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vain näitä tuilla eläjiä. Eli muiden työllä tekemillä verorahoilla eläjiä.

Vierailija
6/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no minulla on 100 neliön keskustakoti ja vastike pari sataa euroa. Enkä saa tukia.

Vierailija
7/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin uudesta omakotitalosta 365 tonnia ihan vaan siksi, ettei tartte asua Espoossa S-Omppujen keskellä.

Vierailija
8/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vain näitä tuilla eläjiä. Eli muiden työllä tekemillä verorahoilla eläjiä.

Mitä se sinua haittaa, jos eleskelen tuilla? Se on pieni pieru mitä sun palkasta menee työttömille, paljon suurempi osa menee soteen ja eläkkeisiin.

Ap

Vierailija
9/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan on tavallaan tosi hyvä kämppä ja ei ole oikeasti kallis vaan tämän maakunnan "halvimpia." Ylittää muutamalla eurolla normin, niin Kela on vaatinut muuttamaan. Kämppä on suurimman osan vuodesta melko kelvoton, mutta köyhien asunnoksi hyvä ja ei kyllä varmasti ole parempaa tarjolla. En meinaa millään saada uutta asuntoa, koska mulle ei tarjota asuntoa, kun on köyhien asunnoksi hyvä asunto ja varmaan parasta, mitä köyhät voi saada. 

Vierailija
10/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sinua haittaa, jos eleskelen tuilla? Se on pieni pieru mitä sun palkasta menee työttömille, paljon suurempi osa menee soteen ja eläkkeisiin.

Ap

Älä pilaa hyvää öyhötystä faktoilla

-eri

Vierailija
11/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todellakin haittaa. Jos saat vaikka 20K tukia vuodessa, kahden naapurisi koko verokertymä menee sinun elättämiseesi. 

Vierailija
12/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näitä kelalokkeja laiteta yhteismajoitukseen?

Vierailija
13/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Todellakin haittaa. Jos saat vaikka 20K tukia vuodessa, kahden naapurisi koko verokertymä menee sinun elättämiseesi.

Taitaa ne naapuritkin olla Kelan elättejä, sen verran paljon noita s omppuja siellä Espoossa nykyään.

Vierailija
14/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole mitään jankuttanut, ensimmäistä kertaa kirjoitan tänne.

Ap

Trolli valmistautuu TULEVAAN elämäänsä. 

Trolli, niin se vaan menee, että 

1. Kannabis 

2. Talousvaikeudet 

3. Mielenterveysongelmat 

4. Köyhien asunto 

Vierailija
15/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loinen löytäny uuden pesän....

Vierailija
16/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin Espanjasta asunto. Osalla ei ehkä tuki riitä tuohon ja onko asumistuki pieni.

Vierailija
17/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo on totta. Katsokaa valtion budjetista menobudjetti ja sosiaalimenojen osuus sieltä. Soteen kyllä pitäisi mennä rahaa, jotta saadaan sotilasikäiset miehet pidettyä sotimiskunnossa ainakin niin kauan kuin on hullu naapurivaltio. Olisiko hyvä idea. 

Vierailija
18/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Samanlaista jankutusta oli kun olin kokoaikatyössä.

Vierailija
19/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo on totta. Katsokaa valtion budjetista menobudjetti ja sosiaalimenojen osuus sieltä. Soteen kyllä pitäisi mennä rahaa, jotta saadaan sotilasikäiset miehet pidettyä sotimiskunnossa ainakin niin kauan kuin on hullu naapurivaltio. Olisiko hyvä idea. 

Miksei myös naiset? 

Vierailija
20/56 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Silloin sitä vasta trolleja olikin netissä kun olin töissä enkä saanut mitään tukia. Menkää töihin, huusivat, vaikka olin jo töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi