Työtön mies ei kelpaa naiselle
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24
Kommentit (395)
Sinä et nyt ap ymmärrä. Naisia ei ärsytä se ettet mene töihin kun nainen käskee. Naisia ei vaan kiinnosta kumppanuus ihmisen kanssa jolla on sellainen elämäntyyli kuin sinulla. Jos olet tyytyväinen elämääsi niin miksi valitat? Siksi kun et löydä treffiseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompas aloitukseni saanut paljon kommentteja. Kai naisia ärsyttää suunnattomasti kun minä en suostu menemään töihin vain siksi että nainen käskee. :D
Ap:D Millä elätät itsesi?
Kuten jo sanoin että pärjään hyvin tuilla. Ei kaikki ole ahneita materialisteja kun sinä. Moni pärjää vähälläkin rahalla kuten minä.
Ap
Tämä on kai provo. En nyt vitutukselta löydä edes sanoja. Pärjäät tuilla joo. Mutta kukahan ne sun tuet maksaa? Me ahneet materialistit ehkä? Onnea vaan tulevaisuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaivan omaa hautaani?
Siten niin, että tuolla työttömyyshistorialla kukaan ei enää edes ota sinua töihin. Tukien määrää leikataan jatkuvasti, kun taas elinkustannukset nousevat.
Ei haittaa, kun ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.
Ja tukien määrän leikkaaminen olisi taas käytännössä hiljainen myöntyminen, että saa alkaa rötöstelemään vapaasti. Jos valtiolla ei ole varaa tukien maksuun, ei sillä ole varaa vankeihinkaan. Eli ihan sama vaikka karsisivat tukia.
Sosiologiaa, talous- ja hallintotieteitä opiskellut emäntä tässä, terve. Mitä jos jättäisit marxismin/radikaalisosialismin niille jotka siitä ymmärtävät jotain ja jotka oikeasti toimivat päivittäin vaihtoehtoisen yhteiskunnan rakentamiseksi. Naurettavaa, jos luulet eläväsi jonkin vallankumouksellisen aatteen vuoksi. Tiedoksi: et elä. Sinunlaisesi ei edusta marxismia pätkääkään, joten lakkaahan vetämästä kapitalistisen suurpääoman riistoa, materialismia ja palkkatyöorjuutta tähän.
Itse asiassa veikkaan, että yrität vain vetää tässä marxismia lokaan. Veikkaan myös, että et oikeasti ole mitä väität, vaan trollaat jonkin täysin päinvastaisen aatteen vuoksi. Saadaanhan ihmiset tässä nyt halveksimaan sosiaalitukia ja pitkäaikaistyöttömiä, kun yrität kovasti antaa näille asioille kuvottavat kasvot. Tiedoksi: ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään kelpaa. Nainen vaatii mieheltä ennen kaikkea tarpeeksi isoja ja tasaisia tuloja, että naiselle itselleen jää enemmän rahaan omaan käyttöön ja tähänhän työtön mies ei ole ratkaisu.
Tietenkin. En mä aio aikuista miestä elättää. Eri asia jos mies tahtoo työllistyä ja etsii töitä tai opiskelee, niin työtön kelpaa kyllä.
Laiskaa loisijaa en huolisi ikinä.
Ja mitä tulee miehiin, ettei niitä muka kiinnosta onko nainen töissä vai ei, niin kyllä omaa poikaystävää kiinnosti mun kesätyöhaku ja oli onnellinen kun sain työpaikan.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.
Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.
Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa.
Luonollisesti se tulee ongelmaksi kun kun tähän naiset ovat ahneuksissaan tehneet rahasta ongelman ja suhteet ovat päättyneet sen takia. Mulle raha ei olisi ikinä ollut mikään ongelma, elleivät naiset olisi tehneet siitä ongelmaa.
No jos se raha ei ole sinulle ongelma, miksi olet Kelan asiakas? Katsotaan, monta päivää elät ilman euron euroa, vätys. Ihan sama mitä sanot, kaikki tarvitsevat jonkun verran rahaa elämiseen, ja kyllä se rahan puute on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ompas aloitukseni saanut paljon kommentteja. Kai naisia ärsyttää suunnattomasti kun minä en suostu menemään töihin vain siksi että nainen käskee. :D
Ap
Pahoittelen jos olet jo vastannut, mutta mua kiinnostaisi, että mitä sä teet päivisin ja millä elät, ihan vaan työttömyyskorvauksella? Miten kulutat aikaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo sanoin että pärjään hyvin tuilla. Ei kaikki ole ahneita materialisteja kun sinä. Moni pärjää vähälläkin rahalla kuten minä.
ApTämä on kai provo. En nyt vitutukselta löydä edes sanoja. Pärjäät tuilla joo. Mutta kukahan ne sun tuet maksaa? Me ahneet materialistit ehkä? Onnea vaan tulevaisuuteesi.
Kukapa sinut pakottaa töihin? Niin ei kukaan. Sitäpaitsi teknologian kehittyessä ei enään tarvitse kaikkien tehdä töitä. Automatisaation ja robottien myötä ihmiset vapautuu tulevaisuudessa työstä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.
Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.
Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.
Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika.
Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.
Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.
Mistä lähtien asumiskulut ovat kuuluneet vain naiselle?
Heheh. Lompakkoloisia vituttaa kun mies ei suostu töihin parantamaan naisen taloudellista hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kaivan omaa hautaani?
Siten niin, että tuolla työttömyyshistorialla kukaan ei enää edes ota sinua töihin. Tukien määrää leikataan jatkuvasti, kun taas elinkustannukset nousevat.
Ei haittaa, kun ei kiinnosta alistua porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.
Ja tukien määrän leikkaaminen olisi taas käytännössä hiljainen myöntyminen, että saa alkaa rötöstelemään vapaasti. Jos valtiolla ei ole varaa tukien maksuun, ei sillä ole varaa vankeihinkaan. Eli ihan sama vaikka karsisivat tukia.
Sosiologiaa, talous- ja hallintotieteitä opiskellut emäntä tässä, terve. Mitä jos jättäisit marxismin/radikaalisosialismin niille jotka siitä ymmärtävät jotain ja jotka oikeasti toimivat päivittäin vaihtoehtoisen yhteiskunnan rakentamiseksi. Naurettavaa, jos luulet eläväsi jonkin vallankumouksellisen aatteen vuoksi. Tiedoksi: et elä. Sinunlaisesi ei edusta marxismia pätkääkään, joten lakkaahan vetämästä kapitalistisen suurpääoman riistoa, materialismia ja palkkatyöorjuutta tähän.
Itse asiassa veikkaan, että yrität vain vetää tässä marxismia lokaan. Veikkaan myös, että et oikeasti ole mitä väität, vaan trollaat jonkin täysin päinvastaisen aatteen vuoksi. Saadaanhan ihmiset tässä nyt halveksimaan sosiaalitukia ja pitkäaikaistyöttömiä, kun yrität kovasti antaa näille asioille kuvottavat kasvot. Tiedoksi: ei onnistu.
En ole kommari, joten ihan turhaan yrität päteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.
Jos oppi on jäänyt elämänkouluun , niin ei kiitos!
Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.
Kimi Räikkönen sentään on tehnyt jotain eikä maannut elämäänsä sohvalla. Aika iso ero mielestäni.
Mutta kun nimenomaan väitit, että kyse on koulutuksesta ja sivistyksestä.
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.
Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.
Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.
Kaltaisiasi on hyvin harvassa.
Miten niin harvassa? Kyllä väittäisin että 99% miehistä ottaisi mielummin söpön hoikan mukavan siivoojan kuin huonomman näköisen korkeakoulutetun ikävällä luonteella varustetun korkeapalkkaisen naisen.
Se söpö siivoojakin kuitenkin tekee jotain itsensä, elämänsä ja elatuksensa hyväksi. Kuinka moni mies olisi yhtä innoissaan söpöstä, täysin kouluttamattomasta pitkäaikaistyötömästä naisesta, joka ei ole ansiotyötä tehnyt päivääkään elämässään eikä vaikuta erityisen kiinnostuneelta koskaan koulutusta taikka työtä hankkiakaan? Joka on koko aikuisikänsä maannut työttömänä kotona edes hakeutumatta opiskelemaan itselleen ammattia?
Pakko on sanoa, ettei ole omalle kohdalle tullut vastaan vielä yhtäkään miestä, joka tuollaista elämäntyyliä pidemmällä tähtäimellä jaksaisi.
Mulle kävis söpö kouluttamaton pitkäaikaistyötön, jos täyttää muut vaatimukset eli on kiinnostunut politiikasta ja ajankohtaisista aiheista, katso telkusta muutakin kuin Salkkareita esim. dokkareita, tykkää matkailla, liikkuu, terveelliset elämäntavat, pitää seksistä ja luonteen puolesta tuntuu hyvälle.
Wau! Olet helmi miesten joukossa. Ihan noin pidemmän tähtäimen ajatuksella, kuinka kauan luulet että jaksaisit elättää tuollaista naista ja maksaa myös hänen matkailunsa? 500 euron kuukausituloilla kun ei kauheasti matkailla, vaikka kuinka kiinnostaisi.
Noilla tuloilla olen itse säästänyt 100-200e / kk no siis työt. korvaus ja asumistuki = 850e. Vuoden lopussa niillä rahoilla pääsee kyllä ulkomaille.
Töissä ollessa elätin yhden maisteriopiskelijan. Sattumoisin, kun valmistui ja pääsi työelämään niin vaihtoi mut "duunarimiehen" mieheen, joka tienaa enemmän. Kumma juttu kun kelpasin hänen ollessa köyhä opiskelija...
No, kuten tiedät, puolison tulot vaikuttavat työtömän saamiin tukiin, eli käytännössä asumistukia ja toimeentulotukia ei voi saada, jos puoliso on edes normaalipalkkaisessa työssä. Näin ollen ainoaksi kuukausituloksi jää se työttömyyskorvaus, eli n. 500€ kuussa.
Jos asutte pk-seudulla tai jossain muussa suuressa kaupungissa, tuo 500€ kuussa menee käytännössä kokonaan pelkkiin asumiskuluihin. Onnellinen saa olla, jos edes 850 eurolla kuussa saa pienen kaksion vuokralle pk-seudulta. Jos siis eläisit sen söpön elämäntapatyöttömän naisen kanssa, et voisi olettaa hänen pystyvän säästämään yhtään mitään, koska hänen koko kuukausiansiot menisivät lähes kokonaan siihe teidän pienen kaksion vuokranpuolikkaaseen ja sinä maksaisit yksin sähköt, netit, kotivakuutukset, söpön elämäntapatyöttömän ruuat, juomat ja hygieniatarvikket sekä sen matkailun omien kulujesi lisäksi.
Siinä on tämän päivän realiteetit, joten heitä villi arvio, kuinka monta vuotta jaksaisit ihan oikeasti elättää naistasi ja maksaa hänenkin matkailunsa, ennen kuin kävisi mielessä pyytää häntä hakemaan töitä tai edes opiskelupaikkaa, jotta joskus edes työnsaanti olisi hieman helpompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.
Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.
Nainen toivoo miehenkin osallistuvan perheen elatukseen = nainen on vain rahan perässä?
Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.
No ärsyttäähän se tuollaista saamatonta elämäntapatyötöntä, joka niin kovin mielellään olisi koko ikänsä naisen elätettävänä. Mutta kun hirveät naiset eivät suostu ottamaan tuota lompakolla loisijaa riesakseen.
Tämä argumentti on vaan edelleen täysin tyhjänpäiväinen ja epätosi, kun en vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa. Kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin raha ja työ ja odotan ainoastaan, että naistakin kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja työ. Ei ole lainkaan kohtuuton, vaan itse asiassa todella tasa-arvoinen kriteeri.
Siinä sitten suunnittelet makaavasi sohvalla koko päivän, kun nainen ensin raataa töissä ja sitten kantaa koko illan kaljaa sinne sohvalle. Ihan uteliaisuudesta: miksi kuvittelet että kukaan nainen tuohon suostuisi?
Dokaan yleensä kerran viikossa ja juon harvoin kaljaa. Osaan myös ihan itse hakea juomani. Ja edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä, joten ihan naisen oma valinta jos silti haluaa raataa töissä päivät pitkät.
Ymmärrätkö puupää, että jos haluat tyttöystävän, etsi sitten nainen jolla on sama ajatusmaailma ja elämän periaatteet kuin sinulla. Vätykset vätysten kanssa ja niin edespäin. Luuletko, että normaali työssäkäyvä tai opiskeleva nainen haluaa sinun kaltaisesi miehen? Siis mitä helvettiä.
Juu ei kiinnosta lähes 10v kotona homehtunut ihminen, jonka elämän ainoa sisältö on tietokonepelit.
Meille on annettu yksi elämä. Tee sillä edes jotain!
Onko sulla kavereita? Missä olette tutustuneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta silti pitäisi saada nainen joka kaataisi koko palkkansa kurkustasi alas.
Edelleenkään en vaadi naiselta työssäkäyntiä. Itse asiassa otan naisen mieluummin työttömänä kuin työssäkäyvänä, mutta työssäkäyväkin kelpaa kunhan ei ole niin ahne, että vaatii multakin työssäkäyntiä.
Älä sinä siinä selitä. Kukaan ei usko tuota. Et kykene ajattelemaan mitään muuta kuin rahaa. Rahasta jauhat täällä päivästä, viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen. Raha, raha, raha. Pakko saada rahaa.
Luonollisesti se tulee ongelmaksi kun kun tähän naiset ovat ahneuksissaan tehneet rahasta ongelman ja suhteet ovat päättyneet sen takia. Mulle raha ei olisi ikinä ollut mikään ongelma, elleivät naiset olisi tehneet siitä ongelmaa.
No jos se raha ei ole sinulle ongelma, miksi olet Kelan asiakas? Katsotaan, monta päivää elät ilman euron euroa, vätys. Ihan sama mitä sanot, kaikki tarvitsevat jonkun verran rahaa elämiseen, ja kyllä se rahan puute on ongelma.
Paras tapa sabotoida nykyistä järjestelmää, jossa ihmiset yritetään alistaa porvarin orjiksi suurpääoman palvelukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApTämä on kai provo. En nyt vitutukselta löydä edes sanoja. Pärjäät tuilla joo. Mutta kukahan ne sun tuet maksaa? Me ahneet materialistit ehkä? Onnea vaan tulevaisuuteesi.
Kukapa sinut pakottaa töihin? Niin ei kukaan. Sitäpaitsi teknologian kehittyessä ei enään tarvitse kaikkien tehdä töitä. Automatisaation ja robottien myötä ihmiset vapautuu tulevaisuudessa työstä.
Ap
Maailma muuttuu, kyllä. Mutta automatisaation saapumiseen saakka sinäkin voisit kokeilla työntekoa. Katsotaan tilannetta sitten uudestaan kun robotit hoitavat kaiken. Mitä tulee maailman muuttumiseen ja automatisaation, niin olet oikeassa siinä että töitä ei riitä kaikille. Rahan luonne muuttuu. Jatkossa raha ei välttämättä vaihda omistajaa, vaan palkka maksetaan palveluksilla jotka perustuvat omiin taitoihin. Mitä taitoja sinulla on, miten olet hyödyllinen yhteisön jäsen? Vai luuletko että saat jatkossakin kaiken ilmaiseksi, että muut kantavat ruoan sinun eteesi eikä sinun tarvitse osallistua mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Meille on annettu yksi elämä. Tee sillä edes jotain!
Mikset nyt vaan suoraan myönnä, että "jotain" tarkoittaa rahan kähmimistä mahdollisimman paljon tavalla tai toisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen toivoo miehenkin osallistuvan perheen elatukseen = nainen on vain rahan perässä?
Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.
No ärsyttäähän se tuollaista saamatonta elämäntapatyötöntä, joka niin kovin mielellään olisi koko ikänsä naisen elätettävänä. Mutta kun hirveät naiset eivät suostu ottamaan tuota lompakolla loisijaa riesakseen.
Tämä argumentti on vaan edelleen täysin tyhjänpäiväinen ja epätosi, kun en vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla työtön jos haluaa. Kiinnostaa naisessa ihan muut asiat kuin raha ja työ ja odotan ainoastaan, että naistakin kiinnostaa miehessä muut asiat kuin raha ja työ. Ei ole lainkaan kohtuuton, vaan itse asiassa todella tasa-arvoinen kriteeri.
Entä jos saat joskus työssäkäyvän naisen ja muutatte yhteen ja tämä nainen ei hyväksy valtiolta kusettamista, eli et voi pitää kulissiyksiötä? Entä jos saatte lapsia? Miten ajattelit osallistua yhteisiin menoihin (vuokra, sähkö, vesi, lasten menot)? Entä miten maksat omat menosi (vaatteet, hygienia, omat huvituksesi)?
Lapsilisähän on yhdestä lapsesta alle 100e ja vastaukseksi ei kelpaa "nainen saa jäädä työttömäksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
:D Ei kaikkien, mutta joidenkin kyllä, niinkö? Ymmärrätkö, että asenteesi tässä on aivan perseellään. Minua ei kukaan pakota töihin, käyn siellä ihan omasta tahdostani ja moraalistani. Ei minulla olisi munaa elättää itseäni ja lapsiani yhteiskunnan varoilla.
Kyllä se muijakin vielä löytyy. Suosittelen sua kuitenkin ennen treffejä kyselemään tulevalta treffikumppaniltasi, millaisia tulevaisuudensuunnitelmia hänellä on. Nimittäin jos on suunnitelmissa jotain sellaista, mihin ikityötön mies ei sovi (esim lapsia, matkustelua yms), on vaan aikasi haaskausta mennä edes koko treffeille. Ellet sitten erityisesti nauti saadessasi pakit.