Työtön mies ei kelpaa naiselle
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24
Kommentit (395)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.
Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.
Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.
Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika.
Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.
Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä työttömiä naisiakin jotka eivät kelpaa. Sä vaan törmäsit naiseen joka ei ole sulle tarkoitettu.
Valitettavasti ne työttömät naisetkin elää prinsessaharhoissa.
Akateeminen työtön nainen, näitä on pk-seudulla aivan helvetisti, on melkein yhtä nirso kuin töissäkäyvä sisarensa. Eli siis ne vaatimukset ovat sitä samaa miehelle: sporttinen kroppa, toimihenkilötason työpaikka, korkeakoulutus jne, jotain jänittäviä harrastuksia. Ihan riippumatta siitä millainen työtön muumimamma olisi itse.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24Hyvä luonne nimenomaan ratkaisee. Mies, joka on noin nuorena ollut jo 6 vuotta eli käytännössä koko aikuisikänsä työttömänä, ei ole luonteeltaan mistään kotoisin. Itse juoksisin ja kovaa.
Tulihan se sieltä.
"miehen luonne voi niinku olla vaa siinä tapauksessa hyvä, et mies menee töihin ja siten varmistaa, et nainen varmasti saa miehestä tarpeeksi ison taloudellisen hyödyn".
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään yksikään nainen ei ole koskaan pystynyt vastaamaan mitä tapahtui sinä aikana, kun olin köyhä tokan vuoden opiskelija enkä kelvannut mihinkään, mutta jo kahden vuoden kuluttua olin "ihana mies".
Asiallahan ei ollut mitään tekemistä sen kanssa että olin päässyt alakohtaisiin duuneihin ja valmistuminen alkoi häämöttää...
Veikkaan itsetuntosi kohonneen.
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.
Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.
En usko, että kyse on kohteliaisuudesta, kun tuota työ/koulutus -kysymystä seuraa yleensä "mitä ihmettä sinä olet sitten tehnyt kaikki nämä vuodet? Et mitään?" -kysymys. Ja minulle miehet ovat myös sanoneet ihan suoraan, että etsivät "ainakin toisen asteen koulutuksen käynytttä" ja "omillaan toimeentulevaa naista". Elän itse tällä hetkellä tuilla, koska olen aikuisopiskelija ja se ei selkeästikään ole sitä "omillaan toimeentulemista".
[/quote]
Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.[/quote]
No jos mies on komea ja sydän kultaa niin tuskin tämmöinenkään kaveri yksin jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.
Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika.
Joopa joo, nämä on kuultu moneen kertaan. Luonne on kuulemma tärkeintä miehessä, mutta silti ehdottomin kriteeri miehelle on työssäkäynti, opiskelu tai vähintään työnhaku, että mies varmasti pystyy ennemmin tai myöhemmin puolittamaan naisen omat kustannukset ja jättämään naiselle enemmän rahaa omaan käyttöön.
Huvittavaa miten niin monet jaksavatkin teeskennellä jonkin luonteen ja persoonan tärkeydestä, kun aivan selvästi ne ovat paljon vähemmän tärkeitä kuin varallisuus ja tulojen tasaisuus.
Nainen toivoo miehenkin osallistuvan perheen elatukseen = nainen on vain rahan perässä?
Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.
Perjantai kirjoitti:
Olisit sanonut vapautuneesi hiljattain vankilasta. Kyllä jännämiehille naisia riittää.
Päivän parhaat naurut :)
Mutta olenko ainut, jonka mielestä työttömän miehen ei edes pitäisi harrastaa seksiä.
Mielestäni Suomessa on jo liikaa toimeentulotuella eläviä lapsia.
Alle 5000 e/kk tienaavan kanssa voisi jopa rakastella kerran pari, mutta en perustaisi perhettä.
Vain 10 000 e/kk kelpaa perheenisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuo kouluttamattomuus ja työttömyys on turn off. Eikä kyse ole rahasta vaan itse haluan ihmisen jolta löytyy sydämensivistyksen lisäksi myös oikeaa sivistyä. Haluan ihmisen joka haluaa kehittää itseään ja jolla on tavoitteita.
Jos oppi on jäänyt elämänkouluun , niin ei kiitos!
Nimenomaan kyse on rahasta. Tuskimpa kimi räikkönen on paljon kouluja käynyt mutta miljonäärinä riittää naisia.
Kimi Räikkönen sentään on tehnyt jotain eikä maannut elämäänsä sohvalla. Aika iso ero mielestäni.
No onhan tuo ainakin työntänyt autonsa pakoputkista kaasupolkimellaan melkoisia määriä ekologisesti haitallisia pakokaasuja ilmakehään sinä pysyvimpänä aikaansaannoksenaan.
Globaalisti ajatellen: vähemmän haittaa on meille siitä sohvallaan makaajasta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/2622755/tavallisia_kunnollisia_25_parisu…
Ap:kin on kohta 25v, eikä tarvitse paljon ihmetellä miksi naisia ei kiinnosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiasi on hyvin harvassa.
Miten niin harvassa? Kyllä väittäisin että 99% miehistä ottaisi mielummin söpön hoikan mukavan siivoojan kuin huonomman näköisen korkeakoulutetun ikävällä luonteella varustetun korkeapalkkaisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä.
"miehen luonne voi niinku olla vaa siinä tapauksessa hyvä, et mies menee töihin ja siten varmistaa, et nainen varmasti saa miehestä tarpeeksi ison taloudellisen hyödyn".
Mitä tekemistä seurustelulla on rahan kanssa? Itse olen elämäni aikana seurustellut usean eri miehen kanssa, enkä ole koskaan saanut heistä keneltäkään rahaa. En kyllä ole pyytänytkään.
En halua seurustella työttömän miehen kanssa, koska haluan henkisesti terveen kumppanin enkä mitään psyykensairasta tai muuten vammaista. En myöskään halua olla aina maksumiehenä, jos lähdetään yhdessä esim. matkalle, vaan oletan, että mies maksaa omat matkakulunsa aivan kuten minäkin maksan omani. Jos toisella ei ole ikinä rahaa, ei voi koskaan oikein mihinkään yhdessä lähteäkään. Tai voi, mutta silloin kaikki jää minun maksettavaksi bensarahoista lähtien. Eikä se tee miehen itsetunnolle hyvää, en halua nöyryyttää ketään sillä tavalla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
selvennystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin harvassa? Kyllä väittäisin että 99% miehistä ottaisi mielummin söpön hoikan mukavan siivoojan kuin huonomman näköisen korkeakoulutetun ikävällä luonteella varustetun korkeapalkkaisen naisen.
Niin, eli työssäkäynti ja koulutus on sinulle tärkeää. Itse tarkoitin koulutuksella peruskoulun jälkeistä koulutusta, sinä käsistit sen korkeakoulutuksena. Eli edelleen harvassa on ne miehet joille sillä koulutuksella/työssäkäynnillä ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Perjantai kirjoitti:
Olisit sanonut vapautuneesi hiljattain vankilasta. Kyllä jännämiehille naisia riittää.
Päivän parhaat naurut :)
Mutta olenko ainut, jonka mielestä työttömän miehen ei edes pitäisi harrastaa seksiä.
Mielestäni Suomessa on jo liikaa toimeentulotuella eläviä lapsia.
Alle 5000 e/kk tienaavan kanssa voisi jopa rakastella kerran pari, mutta en perustaisi perhettä.
Vain 10 000 e/kk kelpaa perheenisäksi.
Vai ei työtön mies saisi edes seksiä harrastaa. Haluavat viedä kaikki ihmisoikeudet työttömiltä.
Sairaita on tämän palstan naiset.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä.
Mitä tekemistä seurustelulla on rahan kanssa?
Näköjään aika perkeleesti kun nainen jättää ennemmin tai myöhemmin miehen, jolla ei tarpeeksi rahaa eikä kiinnostusta hankkia sitä lisää.
Se, että nainen ei ota rahaa vastaan suoraan tulonsiirtona, ei tarkoita, että nainen ei vaadi mieheltä ennen kaikkea tarpeeksi isoja ja tasaisia tuloja. Prostituoidusta poiketen tavallinen maksullinen nainen vain saa sen taloudellisen hyödyn välillisesti, ts. siten, että mies pysyy omilla tuloillaan vähintään puolittamaan naisen omat elinkustannukset. Jos tätä elinkustannusten puoliintumista (vähintään) ei ole naiselle suhteessa luvassa, nainen pistää suhteen poikki nopeasti.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se sieltä.
Mitä tekemistä seurustelulla on rahan kanssa? Itse olen elämäni aikana seurustellut usean eri miehen kanssa, enkä ole koskaan saanut heistä keneltäkään rahaa. En kyllä ole pyytänytkään.
En halua seurustella työttömän miehen kanssa, koska haluan henkisesti terveen kumppanin enkä mitään psyykensairasta tai muuten vammaista. En myöskään halua olla aina maksumiehenä, jos lähdetään yhdessä esim. matkalle, vaan oletan, että mies maksaa omat matkakulunsa aivan kuten minäkin maksan omani. Jos toisella ei ole ikinä rahaa, ei voi koskaan oikein mihinkään yhdessä lähteäkään. Tai voi, mutta silloin kaikki jää minun maksettavaksi bensarahoista lähtien. Eikä se tee miehen itsetunnolle hyvää, en halua nöyryyttää ketään sillä tavalla.
Eli työtön mies on sinusta automaattisesti mieleltään sairais tai muuten vammainen?
Naiset taas paljasti todellisen luonteen eli että vain raha ja status ratkaisee. Tämä kyllä jo tosin tiedettii mutta miksi naiset ei voi myöntää että ovat vain rahan perässä juoksevia maksullisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä minä tiedän miksi ap ei kenellekään kelpaa eikä sillä ole mitään tekemistä rahan kanssa.
Juu-u, niinpä niin. Ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin tienaamaan, mutta siitä huolimatta kyse ei ole missään tapauksessa rahasta, vaan aivan muista asioista.
Jos kyse ei todellakaan ole rahasta, kuten naiset väittävät, niin silloinhan senkin pitää riittää, että mies menee vapaaehtoistyöhön, josta ei makseta senttiäkään.
Kysyn mieheltä koulutuksesta ja työstä koska ne kertovat tämän ajatusmaailmasta ja kiinnostuksenkohteista. Itse olen töissä luovalla alalla ja unelmani olisi samoista asioista kiinnostunut mies. Jos sinulla ei ole töitä niin sitten ei ole. Töitä tulee ja töitä menee, itsekin olin työttömänä monta vuotta ja sain tämän paikan vasta toukokuussa. Tärkeämpää on se mitä olet kotona koska siellä se suhde tapahtuu. Jos istut vain sohvalla apaattisena ja välillä haluat naiskennella niin mikä ihmeen parisuhde se oikein on? Ja älä sano että tyypillinen suomalainen parisuhde, joskus asiat menevät siihen suuntaan mutta jos sinä sellaista tylsäilyä olet tietoisesti hakemassa niin parempi lähteä eri suuntiin jo nyt.