Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön mies ei kelpaa naiselle

Vierailija
28.07.2016 |

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.
M24

Kommentit (395)

Vierailija
21/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, Miten se sinun "hyvä luonne" ilmenee elämässä? Sen tiedän ettei ainakaan ole päämäärätietoisuutta, sinnikkyyttä tai kunnianhimoa. Monelle naiselle nämä on osa hyvää luonnetta.

Vierailija
22/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimi myös aloitti amiksen, tosin jätti sen kesken uran vietyä mukanaan. Aloittajalla kai näin ei ole käynyt...

Kävin amista 1 ja puol vuotta kunnes jätin kesken. Ei jaksanu ihan loppuun asti kun ei tuntunut omalta alalta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tuossa vähä aika sitten treffeillä. Heti treffien alkuun nainen alkoi kysellä koulutuksestani ja mitä teen työkseni. No mainitsin että olen ollut nyt 6 vuotta työttömänä ja käyneeni pelkän peruskoulun.. No heti naisen kiinnostus lopahti siihen. Onko niitä naisia olemassa enään jotka eivät välitä rahasta vaan hyvä luonne ratkaisee.

M24

Mitä hyvää sinun luonteessasi on jos et ole onnistunut kouluttautumaan yhtään mihinkään etkä tehnyt mitään töitä ikinä? 

Vierailija
24/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Vierailija
25/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, et kelpaisi minullekaan. Oletko ollut päivääkään ansiotyössä? Jos olet kuusi vuotta maannut himassa ja olet 24 vuotias, niin mitä teit peruskoulun jälkeen? Miksi et ole töissä? Onko sinulla edes työhaluja ja oletko hakenut töitä? Mistä saat rahaa elämiseen? Asutko vielä äiteen nurkissa? Oletko käynyt edes armeijan vai jätitkö senkin väliin?

Kun on itse tehnyt kesätöitä 15 vuotiaasta lähtien ja myöhemmin opiskelujen ohella myös iltatöitä, niin tuollainen "mies" ei ole kyllä minua varten ollenkaan. Ei meillä olisi mitään yhteistä. Rahalla ei tässä ole väliä, vaan periaatteella.

Vierailija
26/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimi myös aloitti amiksen, tosin jätti sen kesken uran vietyä mukanaan. Aloittajalla kai näin ei ole käynyt...

Kävin amista 1 ja puol vuotta kunnes jätin kesken. Ei jaksanu ihan loppuun asti kun ei tuntunut omalta alalta.

Ap

Mutta et tietenkään jättänyt koulua kesken ennen kun olit löytänyt sinua kiinnostavan alan ja saanut sieltä koulupaikan! Eiku...? 

Laiskuus ja saamattomuus eivät useinkaan kuulu kenenkään arvostamiin luonteenpiirteisiin ja vaikka itsekin otin työttömän miehen jota olen elättänyt kun kouluttautuu uudestaan, niin laiskaa ja saamatonta en olisi ottanut. 

Vierailija
27/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään kelpaa. Nainen vaatii mieheltä ennen kaikkea tarpeeksi isoja ja tasaisia tuloja, että naiselle itselleen jää enemmän rahaan omaan käyttöön ja tähänhän työtön mies ei ole ratkaisu.

Vierailija
28/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai kirjoitti:

Olisit sanonut vapautuneesi hiljattain vankilasta. Kyllä jännämiehille naisia riittää.

No älä. Tunnen yhden, joka vapautui reilu vuosi sitten ja ollut useampikin lyhyt suhde sen jälkeen. Jostain panoista puhumattakaan. Horkkapäissään hakkaa näitä naisia, mutta sehän kertoo vain intohimosta. Eikä ole ikinä tylsää tai ennalta-arvattavaa.

Vierailija
29/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi hyvin, mutta eipä noita oikein löydy mistään. Minuakin ahdistaa, kun mies alkaa treffeillä kysellä koulutuksesta ja työasioista. Olen sairastellut paljon ja sen takia koulut ja työt ovat jääneet käymättä. En kuitenkaan halua alkaa puhumaan sairauksistani tuntemattomalle. Ilmeisesti miehille jää sitten käsitys, että en vain laiskuuttani ole hakeutunut töihin, tai koulutukseen ja heidän kiinnostuksensa lakkaa.

Kai sinä naisena kuitenkin tiedät sen että ei miehille ole mitään merkitystä mikä sinä olet koulutukseltasi tai työltäsi. Jos mies kysyy koulutusta tai työtä niin hän tekee sen ihan perus kohteliaisuuttaan verrattuna siihen että jos nainen kysyy mieheltä koulutusta tai työtä niin se on nimenomaan kynnyskysymys, jos mies EI vastaa olevansa lääkäri juristi tai lentokapteeni niin nainen ei kiinnostu.

Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.

Vierailija
30/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, et kelpaisi minullekaan. Oletko ollut päivääkään ansiotyössä? Jos olet kuusi vuotta maannut himassa ja olet 24 vuotias, niin mitä teit peruskoulun jälkeen? Miksi et ole töissä? Onko sinulla edes työhaluja ja oletko hakenut töitä? Mistä saat rahaa elämiseen? Asutko vielä äiteen nurkissa? Oletko käynyt edes armeijan vai jätitkö senkin väliin?

Kun on itse tehnyt kesätöitä 15 vuotiaasta lähtien ja myöhemmin opiskelujen ohella myös iltatöitä, niin tuollainen "mies" ei ole kyllä minua varten ollenkaan. Ei meillä olisi mitään yhteistä. Rahalla ei tässä ole väliä, vaan periaatteella.

$$$ $$$ $$$.

$$$ $$$ $$$.

$$$ $$$ $$$.

Ja huutonaurut vielä viimeiselle väitteelle.

Vierailija
31/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näimpä. En minä miehenä välitä naisen koulutuksesta ja siitä paljonko tienaa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee kiinnostunko naisesta.

Juu näin on, luonne ratkaisee. Ja ap:n luonteessa on suuri vika. 

Vierailija
32/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvennystä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sen takia minua huvittaa aina kun nainen oikein painottaa sitä että "olen akateeminen sitä ja tätä", luuleeko nainen hyötyvänsä jotain tuolla ilmoituksella? Akateemisuus ei auta häntä tippaakaan ja jos hän luulee omalla akateemisuudellaan saavansa akateemisen miehen niin ojaan mennään.

Vierailija
33/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sairauksia sinulla on?

Minulla oli sellaisia sairauksia, jotka veivät kaikki voimani, useiden vuosien ajaksi.

Vierailija
34/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

EI. Ota velkaa, kallis auto ja kallis puku. Alkaa naista pyörimään jaloissa riesaksi asti.

Vierailija
35/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään yksikään nainen ei ole koskaan pystynyt vastaamaan mitä tapahtui sinä aikana, kun olin köyhä tokan vuoden opiskelija enkä kelvannut mihinkään, mutta jo kahden vuoden kuluttua olin "ihana mies".

Asiallahan ei ollut mitään tekemistä sen kanssa että olin päässyt alakohtaisiin duuneihin ja valmistuminen alkoi häämöttää...

Vierailija
36/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritsisi tuossa se jos mies on ollut 6 vuotta työttömänä vaan sen ettei hän ei ole käynyt kuin peruskoulun. jos on muuten ihan terve mies niin olisi vähän erikoista.

Vierailija
37/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut päivääkään ansiotöissä. Työkkärin kurseilla ja työkokeiluissa ollu jne tosin sen takia koska työkkäri pakottanut. Armeijaa en ole käynyt ja omassa asunnossa asun. Elän sosiaali ja kelan tuilla. Hyvin pärjään. Voisin minä töihin mennä jos joku palkkaisi. Mutta kukapa minut töihin ottaisi.

Vierailija
38/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

En osaa treffikumppanistasi sanoa, mutta kyllä tuo pelkän peruskoulun käyminen on monelle suurempi turn-off kuin työttömyys.

Kaikki miehet täällä hokevat, että naisia kiinnostaa vain raha, mutta vaikka väite kumotaan kerran toisensa jälkeen, niin se myytti kuitenkin elää säilöntäaineissaan yhtä hyvin kuin mcdonaldsin hampparit. Tietenkin on olemassa sellaisia naisia, jota kiinnostaa ensisijaisesti puolisoehdokkaan raha ja status, mutta oman kokemukseni mukaan he ovat pieni vähemmistö. Kuitenkin joidenkin miesten mielestä siihen on ilmeisesti helppo vedota ja yleistää se koskemaan kaikkia naisia.

Sinäkin varsin helposti tunnut hyppäävän johtopäätökseen, että olet itse hyväluontoinen köyhä (mitä voit toki enimmäkseen ollakin) ja koska nainen ei ollut kiinnostunut sinusta, hän oli vain rahan perässä. Toinen vaihtoehto olisi keskittyä enemmän siihen, että olet kouluttautunut vain peruskoulun verran. Se antaa ymmärtää, että sinua ei kiinnosta kehittää itseäsi tai hankkia osaamista, et ole utelias etkä halua edetä elämässäsi (enkä tarkoita tässä etenemisellä työuraa vaan yksinkertaisesti sitä, että vaikutat tyytyväiseltä "jämähtämään paikoillesi" vaikka maailma on erilaisia mahdollisuuksia täynnä). Vaikka olisit kuinka kiltti ja huomaavainen, niin nuo piirteet eivät välttämättä herätä suurtakaan kunnioitusta tai kiinnostusta. Lisäksi se ei edes vaikuta edes kovin kiltiltä tai huomaavaiselta, jos on valmis noin nopeasti vetämään yhtäläisyysmerkit naisten ja rahanhimon välille.

Tämä siis itsekin työttömältä henkilöltä.

39/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M24

Hyvä luonne nimenomaan ratkaisee. Mies, joka on noin nuorena ollut jo 6 vuotta eli käytännössä koko aikuisikänsä työttömänä, ei ole luonteeltaan mistään kotoisin. Itse juoksisin ja kovaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
40/395 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koulutus ja yrittää etsiä töitä niin työttömyydessä ei ole mitään pahaa, mutta näillä jotka jää peruskoulun jälkeen kotiin homehtumaan tietokoneen ääreen on usein jäänyt aikuistuminen pahasti kesken. Ei kukaan nainen sellaisia jaksa katsella.