Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö uskallat värjätä hiuksiasi? (linkki)

Kommentit (167)

Vierailija
41/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä. käyn kampaajalla ja väri levitetään vain LATVOIHIN, atooppinen ja herkkä päänahkani saa olla rauhassa. yläosa on maantienharmaa, mutta auringossa hiukan kullanpunertava ja alaosa ihan blondi :D

Vau. Maksat siitä että juurikasvu näkyy jo valmiiksi?

Vierailija
42/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tämän tarinan jo aiemmin Facebookissa. Itse alasta jotain tietävänä järkytyin koska tässä on tehty todella monta eri mokaa...

1. Vaalennusainetta ei KOSKAAN saa laittaa PÄÄNAHKAAN 12 % hapetteen kanssa kuten tuossa oli tehty. Voimakkain hapete jota vaalennusaineen kanssa saa päänahkaan laittaa on 6 %. Sille 12 % hapetteelle on ihan omat käyttötarkoituksensa joita en nyt ala erittelemään.

2. En ole vielä koskaan kuullut kenenkään laittaneen elmukelmua koko pään vaalennuksessa päähän? Raitahupun käytössä tiedän laitettavan pussi/kelmu päähän hupun ja vaalennettujen osien päälle mutta tällaista en ole kuullut ainakaan itse (?)

3. Edes tavallisten värien kanssa ei suositella että asiakas käy esim tupakalla vaikutusajalla, koska lämpötilanvaihtelu. Saati sitten että vaalennusaineen kanssa kuumaan autoon?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää. Tässähän ei ole kysymys värjäyksen vaaroista vaan idiooteista, jotka eivät tiedä mitä tekevät.

Itsekin valennan hiuskia 2-3 astetta noin 4 kk välein, jotta oma maantienharmaani saisi haalean vaaleuden.

Pidän hiusväriä max 20 min päässä. Juu, selvää sanomattakin ettei ole tuollaisia reaktioita tullut.

Vierailija
44/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ollut värjäämisestä, vaan siitä, että idiootti äiti ei viitsinyt maksaa kampaajasta, joka olisi osannut homma. Aivan oma vika. Ja mikä oli tämä autoon meneminen ja 1,5h tunnin odotus? Ei hälytyskellot soinut? Minusta äiti olisi voinut tehdä tuon itkuvirren sisältäneen varoitusuutisen ihan omasta tyhmyydestään.

C´moooon! Miten tästä(kin) saa väännettyä tilanteen ÄIDIN syyksi? Tällä kampaajan irvikuvalla, joka värinpoiston ja värjäyksen suoritti, ei ole mitään tekemistä vamman kanssa, niinkö oikeasti ajattelet??

Vierailija
45/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta mikä ihmeen elmukelmu? Elmu on Eskimo-merkkisen tuorekelmun nimi, ei mikään yleisnimi kelmulle.

Vierailija
46/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En värjää tukkaani . Luonnolliset ovat kauniimpia . Ikää 16. Enpä tuhoa hiuksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ollut värjäämisestä, vaan siitä, että idiootti äiti ei viitsinyt maksaa kampaajasta, joka olisi osannut homma. Aivan oma vika. Ja mikä oli tämä autoon meneminen ja 1,5h tunnin odotus? Ei hälytyskellot soinut? Minusta äiti olisi voinut tehdä tuon itkuvirren sisältäneen varoitusuutisen ihan omasta tyhmyydestään.

C´moooon! Miten tästä(kin) saa väännettyä tilanteen ÄIDIN syyksi? Tällä kampaajan irvikuvalla, joka värinpoiston ja värjäyksen suoritti, ei ole mitään tekemistä vamman kanssa, niinkö oikeasti ajattelet??

No miksi tyttö vietiin amatöörikampaajalle? Varmaan siksi että " tulee halvemmaksi". Mitä muuta syytä voi olla? Ja kenestähän se asia oli lähtöisin muista kuin vanhemmista?

Vierailija
48/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Typerää yrittää tällä demonisoida hiusvärejä kun kyseessä oli idiootti joka ei niitä osannut käyttää., ja jutussakin mainitaan että halutaan varoittaa ammattitaidottomista "kampaajista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään viedä tytärtäni tai itsekään mennä värinpoistoon kenellekään muulle kuin oikealle kampaajalle. Ei ole järki paljon päätä painanut.

Vierailija
50/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tämä tarina on Jenkeistä, mutta sitten mainittiin TYKS. Suomalaisiin kampaajiin ei ole luottamista. Eikö kotikampaajakin ole yrittäjä ja ammattilainen? Tuo on aika iso moka. En ole värjännyt hiuksia ikuisuuteen ja kampaajalla kävin pari vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuota "valekampaajaa" voi saadaa vastuuseen tekemästään haitasta?

Rikosilmoitus olisi aiheellinen.

Pitäisi haastaa pahoinpitelystä ainakin. Melkein vaikuttaa tahalliselta tuo teko. Olisi voinut edes tulla apuun ja mennä jonnekin vessaan huuhtelemaan.

Vierailija
52/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelin sitä että tämä tyttö on 16 ja jo vuosia värjännyt tukkaansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N16 kirjoitti:

En värjää tukkaani . Luonnolliset ovat kauniimpia . Ikää 16. Enpä tuhoa hiuksiani.

Hieno homma! Kaikille todellakin sopii parhaiten se oma luonnollinen väri. Olisinpa ollut yhtä fiksu sinun iässäsi!

Vierailija
54/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole reiluun kolmeen vuoteen enää värjännyt. Turhaa hommaa, ei mikään hiusväri sovi niin hyvin kuin se oma luonnollinen. Hiukset pysyy hyväkuntoisena ja siistin näköisenä, kun ei tule juurikasvua. Jos nyt joskus kyllästyn, niin voisin harkita laittavani jossain ekokampaamossa luonnollista sävytettä, en sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook linkkiä?

Vierailija
56/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N16 kirjoitti:

En värjää tukkaani . Luonnolliset ovat kauniimpia . Ikää 16. Enpä tuhoa hiuksiani.

Hieno homma! Kaikille todellakin sopii parhaiten se oma luonnollinen väri. Olisinpa ollut yhtä fiksu sinun iässäsi!

No ei todellakaan sovi kaikille oma väri. Mä näytin väsyneeltä ja valjulta omassa värissä. Vaaleammalla tukalla piirteeni tulevat esiin ja olen pirteämmän näköinen.

Vierailija
57/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Ei tuo voi sattua minulle.

Vierailija
58/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain vaurioita päänahkaan hiusväristä ja ihan oikealla kampaajalla. Koko päänahka nousi täyteen rakkuloita, olivat kipeitä, kun rakkulat puhkesivat, ne muuttuivat ruviksi. Päänahka oli ennallaan muutaman viikon kuluttua. Lääkäri ei osannut sanoa mistä johtui, ei myöskään kampaaja. Onneksi ei käynyt pahemmin. Ymmärsin kyllä kerralla mitä myrkkyä hiusvärit on, enkä enää ole myrkyttänyt itseäni niillä. Nyt vuosia myöhemmin tuntuu ihan hullulta, että olen joskus halunnut värjätä hiuksiani. Ihan pöljää hommaa.

Vierailija
59/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ollut värjäämisestä, vaan siitä, että idiootti äiti ei viitsinyt maksaa kampaajasta, joka olisi osannut homma. Aivan oma vika. Ja mikä oli tämä autoon meneminen ja 1,5h tunnin odotus? Ei hälytyskellot soinut? Minusta äiti olisi voinut tehdä tuon itkuvirren sisältäneen varoitusuutisen ihan omasta tyhmyydestään.

C´moooon! Miten tästä(kin) saa väännettyä tilanteen ÄIDIN syyksi? Tällä kampaajan irvikuvalla, joka värinpoiston ja värjäyksen suoritti, ei ole mitään tekemistä vamman kanssa, niinkö oikeasti ajattelet??

No miksi tyttö vietiin amatöörikampaajalle? Varmaan siksi että " tulee halvemmaksi". Mitä muuta syytä voi olla? Ja kenestähän se asia oli lähtöisin muista kuin vanhemmista?

Sulla on paha luetun ymmärtämisen ongelma. Se tyttö meni siskonsa kanssa ystävänsä luokse tekemään sen värjäyksen. Aika monet nuoret menevät kavereidensa värjättäväksi.

Vierailija
60/167 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kun värjään itse.

Minkään puoskarin en anna koskea päähäni.

Nyt on värjäyksessä ollut itselläni vuoden tauko, kasvatus operaatio menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi