Horoskooppimerkkien luonteenpiirteiden stereotypiat
Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat. Ja en ota horoskooppeja niin kauhean vakavasti, mutta tällaisten pohtiminen on ihan hauskaa. Muistetaan toki yksilölliset erot. :)
Itse allekirjoitan ainakin sen, etten osaa tehdä päätöksiä ja vitkuttelen niiden kanssa viimeiseen asti. Mietin aina asioiden molemmat puolet ja vertailen perusteellisesti. Esteettisyys ja harmonia on tärkeää, esimerkiksi juuri vaate- tai sisustustyylissä.
Olisi kiva kuulla myös muista merkeistä, esimerkiksi omasta mielestäni kauriit ovat usein vaikeita ihmisiä. Tai itselläni on ollut vaikeuksia tulla toimeen jostain syystä kauriin aikoina syntyneiden kanssa. :D
Oletteko myös onnistuneet arvaamaan livenä jonkun uuden tuttavuuden kohdalla tämän horoskooppimerkin? Itse pystyn, en nyt joka kerta, mutta aika usein arvaamaan oikein suurin piirtein ainakin vuodenajan, jollen kuukaudenkin, jolloin henkilö on syntynyt.
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen, nainen tai mies, joka uskoo tai "uskoo" horoskooppeihin, ja toimii sen mukaan ja selittää maailmaa sen mukaan, on yksiselitteisesti typerä. Siinä ei pelasta mitkään tutkinnot. On myös suurin mahdollinen turn off. Tälliasen ihmisen tavatessanne JUOSKAA!
Jokainen ihminen, joka uskoo tai "uskoo" ihmisälyn ja -aistien ylivoimaisuuteen elämän ja maailmankaikkeuden selittämisessä, on todella hölmö.
Karkuun en kehota juoksemaan, vaan kohtelemaan kärsivällisellä myörätunnolla.Tiede on tähän mennessä ylivoimainen maailman selittäjä. Ei höpöhöpö.
Jos joku kuvittelee planeettojen vaikuttavan ratkaisevasti hänen elämäänsä, kannattaa lukea tämä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sporalogia
Ote kirjoituksesta: "Mustelin huomautti kirjoituksessaan, että Helsingin kaupungissa liikkuvat raitiovaunut vaikuttavat kaupungin asukkaisiin paljon suuremmalla painovoimalla kuin kaukaiset planeetat, ja lisäksi ne synnyttävät tehokkaina sähkölaitteina sähkömagneettisia aaltoja. Mustelinin mukaan olisi aivan mielekästä laatia raitiovaunuhoroskooppeja, karttoja raitiovaunujen sijainneista jonkun henkilön syntymän hetkellä, ja yrittää päätellä niistä jotakin henkilön ominaisuuksista."Ei tiede ole ylivoimainen maailman selittäjä. Teorioita tulee, ja teorioita menee. Tiede pysyy tiukasti ihmisälyn ja -aistien rajoissa, eikä enempään pysty. Tiede on hyvä palvelija.
Tiede on paras keksintö, mitä ihmiskunnalla on. Jos sanot, että teorioita tulee ja menee, niin sitä tiede on, se on sen luonne: se korjaa itse itseään ja paras teoria on paras vain kunnes se kumotaan. Mitään tiedettä parempaa maailman selittäjää meillä ei ole.
Ihminen, joka uskoo edes jollain tasolla horoskooppeihin, on hölmö, jotenkin ajattelussaan perustavanlaatuisesti epäonnistunut ja nyrjähtänyt eikä hänen pitäisi päästä tekemään sumean ajatusmaailmansa perusteella mitään tärkeitä päätöksiä kenenkään puolesta.Tiede ei ole keksintö, se on osa inhimillistä elämää. Ihmisellä on tarve tutkia. Tieteellä on omat menetelmänsä, vahvuutensa ja rajoituksensa. Tiede ei ole uskon vastakohta, vaan ne molemmat ovat osa ihmisyyttä. Kaikkia asioita ei tiede tavoita, koska sillä on ihmisen älyn ja aistien asettamat rajat.
Paranormaalia ja mystistä ei ole, ne ovat ihmisen sanoja asioille, joihin ihmisen ymmärrys ei riitä.
Olet aivan liian sekava ymmärtääksesi järkipuhetta ja minulla on vain rajallisesti aikaa.
Suosittelen, kaikkien parhaaksi, että tästä lähtien aina uuden ihmisen tavatessasi esitteleväsi itsesi horoskooppi- ja paranormaaliuskovaiseksi. Tällä tavalla ihmiset ovat heti kartalla, minkälaisen huuhaaihmisen kanssa he ovat tekemisissä ja minkä painoarvon sinun puheillesi voi antaa. Töissä voit tulla myös hörhökaapista.
Vierailija kirjoitti:
Mites muuten merkkien yhteensopivuudet,kun kaikissa rakkaushoroskoopeissa väitetään,että Oinas ja Leijona on hyvä pari,mutta miten se on mahdollista,jos molemmat ovat itsepäisiä ja itsekeskeisiä "johtajia"? Tai kai siinä jotain perää on,kun minä Oinas ja mies,Leijona,olemme jo 10 vuotta jaksaneet katsella toisiamme,mutta myrskyisä suhde tämä on ollut.Onko muilla "sopivanmerkkisiä" kumppaneita?
Samoilla perusteilla sanotaan, että Oinas ja Härkä eivät sovi hyvin yhteen ("sarvet kolisevat vastakkain"), mutta minä ja mieheni olemme olleet oikein sopuisasti naimisissa yli 10 vuotta. Suhteemme aikaiset riidatkin voi laskea yhden käden sormilla. Ja ei, se ei johdu siitä, että Oinas kävelisi Härän yli, vaan olemme aina olleet todella samoilla linjoilla asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa tulla tuomituksi pelkän horoskoopin perusteella vaikka seksikeskeiseksi pettäjäksi, ennen kuin edes on tutustunut toiseen ihmiseen... Oon ujo, seurustellut kerran ja suhde oli tasapainoinen ilman mustasukkaisuutta tai muuta draamaa. Seksi ei ollut meillä pääosassa, mukana kylläkin. Kasvoimme vain erilleen, siitä sitten ero viiden vuoden jälkeen. Harkitsin eroa vuoden. Muutenkin oon rauhallinen ja harkitseva tyyppi, en tykkää tehdä äkkinäisiä päätöksiä. Olen skorpioni.
Mutta kiva, että jo ennalta on tuomittu täysin päinvastaiseksi kuin oikeasti olen...
Et todellakaan ole tuomittu. Vapaa tahto menee kaiken yli.
Ohis, mutta tämänkin ketjun perusteella osa tuntuu jaottelevan ihmisiä "hyviin ja huonoihin" pelkästään heidän horoskooppinsa = syntymäpäivän (!) perusteella. Paljon on kommentteja tyyliin "Neitsyitä inhoan sydämeni pohjasta", "En tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa", "Kaikki inhoamani ihmiset ovat Vesimiehiä".
Se ei kerro astrologiasta kuitenkaan vaan noiden yksittäisten ihmisten mutusta. Nyt lähden ruoanlaittoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole kirjoittanut tuota toista viestiä kyllä todellakaan. :D Olen vaaka, en ollut siinä tunnissa ehtinyt muuttua oinaaksi siitä, kun tuo ketju on tämän jälkeen aloitettu.
Tervetuloa vaan teille sivusta huutelijoillekin kertomaan, kuinka hölmöjä ollaan tässä asiassa. <3 Näyttää kovasti kiinnostavan teitäkin, kun vaivauduitte ihan klikkaamaan ja päätymään keskustelussa tänne asti piikittelemään typeryydestämme. Antakaa meille mammoille vapaus olla ihan niin hörhöjä kun halutaan olla, tämä on hauskaa.:) Niinhän se oli tarkoituskin, että leikkimielisesti vertaillaan. Mikäs olikaan se tosikkomerkki, neitsytkö? Höhö.
Ap
Niin aina, "leikkimielisesesti". Koskaan en ole tavannut oikeasti "leikkimielisesti" asiaan suhtautuvia, vaan mitä pervoimpia ideoita minäkuvasta, horoskooppien vertailuista ja matcheista, lasten merkeistä, horoskooppitatuoinneista, deittipalstoilla ilmoitettavista merkeistä ja vaikka mistä.
Maailma on paljon tylsempi ja tyhmempi paikka kaiken ikivanhan, paljaaksikalutun tylsämielisen taikauskon, stereotyyppien, valmiiden roolien ja repliikkien keskellä, kun se samaan aikaan voisi olla ihmeellinen seikkailu. Todellisuus on aina tarua ihmeellisempää.Nimenomaan TODELLISUUS, ja siitä eivät ihmisäly ja -aistit pysty käsittämään kuin ihmisen pikkuriikkisen osan.
Horoskoopit eivät selitä siitä yhtään. Piste.
Pisteen kirjoittamin virkkeen jälkeen kirjaimin ei tee virkkeesi sisällöstä yhtään painavampaa.
Horoskoopit ovat yksi ihmisen tavoista hahmottaa maailmaa. Tämä ketju tuskin oli skeptikoille tarkoitettukaan, ja varmaa on, että et ole omine uskomuksinesi vakuuttava täällä.Maailmaa voi selittää vaikka maalaamalla omalla paskalla kuvia seinälle, ei se niistä sen syvällisempiä tee. Selitysvoimakin on sama kuin horoskoopeilla.
Minun henkilökohtainen vakuuttavuuteni täällä on samantekevää, tieteestä on kysymys ja sen vakuuttavuus on kiistämätön.
Jos pesukoneesi menee rikki tai lapsesi sairastuu, horoskoopit ja muu vastaava huuhaa eivät sinua auta.Ei tieteen vakuuttavuus ole kiistämätön muuta kuin kaltaisillesi tiedeuskovaisille. Tiede selittää, ja selitykset muuttuvat ajan myötä. Tiede pysyy alati rajoissaan.
Teiteen rajoissaan pysyminen on palstan naurettavin väite 2016. Olet joko hyvin yksinkertainen tai teeskentelet ellaista voidaksesi jatkaa puuhasteluasi huuhaan parissa. Suomen koulutus on pahasti vialla, jos sinunkaltaisesi ihminen on suorittanut jonkun tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ole kirjoittanut tuota toista viestiä kyllä todellakaan. :D Olen vaaka, en ollut siinä tunnissa ehtinyt muuttua oinaaksi siitä, kun tuo ketju on tämän jälkeen aloitettu.
Tervetuloa vaan teille sivusta huutelijoillekin kertomaan, kuinka hölmöjä ollaan tässä asiassa. <3 Näyttää kovasti kiinnostavan teitäkin, kun vaivauduitte ihan klikkaamaan ja päätymään keskustelussa tänne asti piikittelemään typeryydestämme. Antakaa meille mammoille vapaus olla ihan niin hörhöjä kun halutaan olla, tämä on hauskaa.:) Niinhän se oli tarkoituskin, että leikkimielisesti vertaillaan. Mikäs olikaan se tosikkomerkki, neitsytkö? Höhö.
Ap
Niin aina, "leikkimielisesesti". Koskaan en ole tavannut oikeasti "leikkimielisesti" asiaan suhtautuvia, vaan mitä pervoimpia ideoita minäkuvasta, horoskooppien vertailuista ja matcheista, lasten merkeistä, horoskooppitatuoinneista, deittipalstoilla ilmoitettavista merkeistä ja vaikka mistä.
Maailma on paljon tylsempi ja tyhmempi paikka kaiken ikivanhan, paljaaksikalutun tylsämielisen taikauskon, stereotyyppien, valmiiden roolien ja repliikkien keskellä, kun se samaan aikaan voisi olla ihmeellinen seikkailu. Todellisuus on aina tarua ihmeellisempää.Nimenomaan TODELLISUUS, ja siitä eivät ihmisäly ja -aistit pysty käsittämään kuin ihmisen pikkuriikkisen osan.
Horoskoopit eivät selitä siitä yhtään. Piste.
Pisteen kirjoittamin virkkeen jälkeen kirjaimin ei tee virkkeesi sisällöstä yhtään painavampaa.
Horoskoopit ovat yksi ihmisen tavoista hahmottaa maailmaa. Tämä ketju tuskin oli skeptikoille tarkoitettukaan, ja varmaa on, että et ole omine uskomuksinesi vakuuttava täällä.Maailmaa voi selittää vaikka maalaamalla omalla paskalla kuvia seinälle, ei se niistä sen syvällisempiä tee. Selitysvoimakin on sama kuin horoskoopeilla.
Minun henkilökohtainen vakuuttavuuteni täällä on samantekevää, tieteestä on kysymys ja sen vakuuttavuus on kiistämätön.
Jos pesukoneesi menee rikki tai lapsesi sairastuu, horoskoopit ja muu vastaava huuhaa eivät sinua auta.Ei kukaan ole väittänyt tässä ketjussa, että horoskoopeista olisi apua pesukoneen rikkoutuessa tms. Vain sinä ilmeisesti olet käsittänyt kovin väärin.
Edes yksinkertainen vertauskuva ei läpäise ymmärrystäsi.
Onko mitään sivustoa, jossa voisi ilmaiseksi selvittää nuo omat nousevat ja kuumerkit? Aihe kiinnostaa, mutta ei niin paljon, että tilaisin jotain 20 euron tähtikarttoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kaksonen. On sattunut miesystäviksi muutama.
Jakautunut persoonallisuus ts. hullu. Kahdesta on kokemusta.
Meidän perheessä on monta kaksosta. Ulkopuolisten silmissä elämämme varmaan näyttää hullunmyllyltä, mutta me olemme kyllä tosi onnellisia. Jakautunut persoonallisuus- voi tavallaan voi pitää paikkansakin, meillä se näyttäytyy lähinnä monipuolisuutena. Persoonallisuuden piirteiden rikkautena. Mut moni konservatiivinen kontrollifriikki on vähän pihalla meidän kanssa :)
No voi lässynlässy. Tämä se näissä horoskooppiuskovaisissa eniten huvittaa: kaikki on sellaista piiloitsekehua. Olette myös varmasti todella hyviä ihmistuntijoita, kas kun ei tarvitse kuin kysäistä syntymäpäivää, niin johan tunnet sen ihmisen paremmin kuin se itse.
Sisareni on äidillinen, rakastaa kaikkea kodinhoitoon, ruuanlaittoon ja käsitöihin liittyvää. Ei harrasta juuri mitään muuta, eikä häntä kiinnosta syvällisesti mikään muu. Tyypillinen koti-ihminen. Ei kovin älykäs, mutta taitava käsistään. Tarkka, varovainen, hillitty, sovinnainen, konservatiivinen. Tyypillinen rapu-ihminen siis.
Minä olen sisareeni verrattuna huithapeli. Onneton käytännön töissä, kotona enemmän ajattelua vaativissa jutuissa, jonne uppoankin päiväkausiksi tiskivuoren ja pölypallojen vallatessa kämppäni. Olen liberaali, melkoisen radikaalikin, etsin uusia ajatuksia, uusia kuvioita, pidän niistä, en pelkää. Tyypillinen vesimies siis.
Paitsi että olemme kumpainenkin kaksosmerkkisiä. Jos meidät yhdistäisi, meistä saisi 'tyypillisen kaksosen', sellaisen jolla olisi selvästi kaksi puolta. Se, että pitää sekä ulkona käymisestä että yksinäisistä koti-illoista, ei tee vielä kaksoisluonnetta: suurin osa ihmisistä pitää vaihtelusta.
Lässynlässyn itsellesi. Leikkimielistä höpötystähän noi horoskoopit ovat. Ja kyllä vaan meidän perheessä tuo "kaksoisuus" näkyy monin tavoin. Ole sinä ihan rauhassa vaan omanlaisesi kasonen, niin me ollaan semmosia kuin me ollaan. Mitäs pahaa on muuten siinä, että kehuu omaa perhetään ja rakastaa sitä tapaa millä ollaan yhdessä?
Olen kalat ja stereotypisesti taiteellinen haaveilija ja unelmiin vaipuja. Siivotessani saatan hukata uskomattoman paljon aikaa (huomaamattani) vaipumalla pohtimaan jotain, fiilistelemään tiettyä tavaraa, selaamaan jotain... Olen laiska siivooja, kaaos ei häiritse, sillä muistan mihin tavarani jätän. Olen itkuherkkä ja tunteellinen ja melko tunneälykäs (kaikki sanovat että annan hyviä neuvoja ja osaan auttaa parisuhdeasioissa).
Kumppanini on kauris. Hän on työstä stressaava, himosiivooja (mutta myös musikaalinen). Luotettava ja jos lupaa jotain, se pitää. Jääräpäinenkin ja ei mikään hempeilijä - pikemminkin analyyttinen faktojen toteaja.
Kaverini härkä on taas päättämätön, tavarasta nauttiva ja parisuhdejauhamista vieroksuva nainen. Tykkää olla suhteessa, jossa hän itse on keskiössä, vaatii huomiota. Lojaali ja elinikäinen ystävä, lämmin kuuntelija ja puolustaa itseään ja kavereitaan tulisesti.
Toinen kaverini vaaka on suin päin toimintaan syöksyvä nainen. Temperamenttinen tapaus, joka tietää mitä tahtoo ja tavoittelee voimakkaasti tahtomiaan asioita (on jopa tottunut, että jos tahtoo niin hän sen sitten myös saa). Eläinrakas ja ei luota helposti ihmisiin. Luotettava ystävä, voisin soittaa hädissäni vaikka keskellä yötä että hae mut Naantalista niin hän hakee ja auttaa, jos suinkin voi. Ei hyväksy pahaa sanaa ystävistään ja perheestään, ja on aika ylpeä. Ei myönnä olevansa väärässä. Voimakastahtoinen.
Löytyyhän niitä.
Kirjoittaa vaan Googleen "Nouseva merkki" tai "kuumerkki". Kannattaa olla tiedossa oman syntymisen kellonaika.
https://www.astro.fi/nousumerkki
http://www.varjojenkirja.com/kuuhoroskooppi.html
Nuo selitykset on varmaan aika höpölöpöä, mutta saat ainakin tietää merkkisi. Nousevaa merkkiä taidetaan pitää merkityksellisempänä ihmissuhteiden kannalta, kuin varsinaista merkkiä eli aurinkomerkkiä. Selittäisikö joku osaava tarkemmin nämä aurinko-, kuu-, ja nousevan merkin erot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa hienoa tulla tuomituksi pelkän horoskoopin perusteella vaikka seksikeskeiseksi pettäjäksi, ennen kuin edes on tutustunut toiseen ihmiseen... Oon ujo, seurustellut kerran ja suhde oli tasapainoinen ilman mustasukkaisuutta tai muuta draamaa. Seksi ei ollut meillä pääosassa, mukana kylläkin. Kasvoimme vain erilleen, siitä sitten ero viiden vuoden jälkeen. Harkitsin eroa vuoden. Muutenkin oon rauhallinen ja harkitseva tyyppi, en tykkää tehdä äkkinäisiä päätöksiä. Olen skorpioni.
Mutta kiva, että jo ennalta on tuomittu täysin päinvastaiseksi kuin oikeasti olen...
Ohis, mutta tämänkin ketjun perusteella osa tuntuu jaottelevan ihmisiä "hyviin ja huonoihin" pelkästään heidän horoskooppinsa = syntymäpäivän (!) perusteella. Paljon on kommentteja tyyliin "Neitsyitä inhoan sydämeni pohjasta", "En tule lainkaan toimeen Oinaiden kanssa", "Kaikki inhoamani ihmiset ovat Vesimiehiä".
Ehkä siksi,että ketjun aiheena ovat horoskooppimerkkeihin liitetyt stereotypiat yleistykset.Ei kai kukaan kuvittele,että kaikki maailman neitsyet/oinaat/vesimiehet olisivat samanlaisia,mutta jos sattuu tuntemaan useita ihmisiä,joilla on sama horoskooppimerkki ja samoja luonteenpiirteitä,saattaa vetää (virheellisen)johtopäätöksen,että luonne johtuu pelkästään syntymäajasta tai että kaikki samaan aikaan syntyneet olisivat samanlaisia luonteita.
Eli pidä ottaa itseensä,jos tässä ketjussa mollataan omaa merkkiä.Eikä skeptikoiden pitäisi yrittää pilata ketjua tiedejankkauksellaan,voihan sitä perustaa oman ketjun aiheesta "uskon tieteeseen,en horoskooppeihin."
Vierailija kirjoitti:
Löytyyhän niitä.
Kirjoittaa vaan Googleen "Nouseva merkki" tai "kuumerkki". Kannattaa olla tiedossa oman syntymisen kellonaika.
https://www.astro.fi/nousumerkki
http://www.varjojenkirja.com/kuuhoroskooppi.html
Nuo selitykset on varmaan aika höpölöpöä, mutta saat ainakin tietää merkkisi. Nousevaa merkkiä taidetaan pitää merkityksellisempänä ihmissuhteiden kannalta, kuin varsinaista merkkiä eli aurinkomerkkiä. Selittäisikö joku osaava tarkemmin nämä aurinko-, kuu-, ja nousevan merkin erot?
Kiitos tästä linkistä,olen jo jonkin aikaa yrittänyt selvittää nousevaa merkkiäni,mutta en ole aikaisemmin löytänyt kunnon ohjeita siihen.
Aurinkomerkkini on Oinas,ilmeisesti nouseva merkki on Neitsyt.Tässä ketjussa mainittiin muutamaan kertaan,että nouseva merkki tulee esiin erityisesti aikuisiällä,nuoruudessa vaikuttaa enemmän aurinkomerkki.Olen nyt 29,ja tuo saamani luonteenkuvaus vaikuttaa osuvalta,olen siis ilmeisesti aikuistumassa :)
Täällä monet jauhavat vain aurinkomerkeistä vaikka koko kartta pitää ottaa huomioon, kun tehdään astrologisia tulkintoja ihmisen persoonasta.
Horoskooppimerkkien luonteenpiirteiden stereotypiat = kaikki niihin uskovat ovat yksinkertaisia ihmisiä. :) Leikki leikkinä, idiootit. Pitäisihän teidän pässien tajuta, että huumoriahan tämä kaikki on. Hassuttellua hölmöjen kustannuksella. Ei mitään vakavaa siis, tollot. :)
Hei, sinä tieteen kaikkivoipaisuutta melko tosikkomaisesti puolustava soturi. Mikä mahtaa olla oma horoskooppimerkkisi?
Hassua, kun minusta nää horoskooppijutut ovat kivoja ja erittäin viihdyttäviä. Osittain hämmästyttävässä määrin osuvia myös.
Mutta niin se vaan on, että jos joku mies, vaikka deittiprofiilissaan mainitsee horoskooppimerkkinsä, kylmenen heti jääpuikoksi, yhtä varmasti kuin hänen mahdollisesta joogaharrastuksestaan. Ei saa ottaa itseensä, näähän on vaan makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi,että ketjun aiheena ovat horoskooppimerkkeihin liitetyt stereotypiat yleistykset.Ei kai kukaan kuvittele,että kaikki maailman neitsyet/oinaat/vesimiehet olisivat samanlaisia,mutta jos sattuu tuntemaan useita ihmisiä,joilla on sama horoskooppimerkki ja samoja luonteenpiirteitä,saattaa vetää (virheellisen)johtopäätöksen,että luonne johtuu pelkästään syntymäajasta tai että kaikki samaan aikaan syntyneet olisivat samanlaisia luonteita.
Eli pidä ottaa itseensä,jos tässä ketjussa mollataan omaa merkkiä.Eikä skeptikoiden pitäisi yrittää pilata ketjua tiedejankkauksellaan,voihan sitä perustaa oman ketjun aiheesta "uskon tieteeseen,en horoskooppeihin."
Juuri näin. Skeptikot voivat lähteä meidän kalojen kanssa juomaan tai sukeltamaan.
Olen jousimiesnainen ja täysin huithapeli, hyväntahtoinen, idealistinen ja eläinrakas. Että sopii kyllä 😊. Ex- miehistä skorppari juoksi vieraissa ja oinas oli jääräpäinen pässi.
Hirveän hankalaa ymmärtää, miksi tuo huuhaa-siivilä tuli tänne riehumaan. Kauhean vihamielisesti haukkuu kaikkea. Mitä ihmeen masokistista perversiotaan se ruokkii lukemalla näitä, kun ne kerran tuossa määrin ärsyttävät. Vai onko sillä tarkoitus käännyttää kaikki leikkimieliset höppänät tieteen vakaville ja mutkattomille käytäville. Hahhah.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin streotyyppinen kalat kuin voi olla. Tätä ketjua lukiessa tuntuu kuin lukisi itsestään :D humalanhakuisesta runsaasta alkoholin käytöstä olen tosin onneksi päässyt eroon. Onko täällä muita kaloja joille on tapahtunut kaikkea "mystistä"? Nään enneunia ja olen kokenut paljon kaikkea yliluonnollista.
Jep, eikä se ole mystistä? Kaikkihan etiäisiä näkevät :D
Ei kukaan ole väittänyt tässä ketjussa, että horoskoopeista olisi apua pesukoneen rikkoutuessa tms. Vain sinä ilmeisesti olet käsittänyt kovin väärin.