Horoskooppimerkkien luonteenpiirteiden stereotypiat
Tehdäänkö lauantain ratoksi tällainen leikkimielinen ketju, missä pistetään yleisimpiä käsityksiä eri horoskooppimerkkien edustajien luonteenpiirteistä. Itse olen vaakanainen, ja olisi hauska kuulla ihmisten käsityksiä millaisia vaakanaiset ovat. Ja en ota horoskooppeja niin kauhean vakavasti, mutta tällaisten pohtiminen on ihan hauskaa. Muistetaan toki yksilölliset erot. :)
Itse allekirjoitan ainakin sen, etten osaa tehdä päätöksiä ja vitkuttelen niiden kanssa viimeiseen asti. Mietin aina asioiden molemmat puolet ja vertailen perusteellisesti. Esteettisyys ja harmonia on tärkeää, esimerkiksi juuri vaate- tai sisustustyylissä.
Olisi kiva kuulla myös muista merkeistä, esimerkiksi omasta mielestäni kauriit ovat usein vaikeita ihmisiä. Tai itselläni on ollut vaikeuksia tulla toimeen jostain syystä kauriin aikoina syntyneiden kanssa. :D
Oletteko myös onnistuneet arvaamaan livenä jonkun uuden tuttavuuden kohdalla tämän horoskooppimerkin? Itse pystyn, en nyt joka kerta, mutta aika usein arvaamaan oikein suurin piirtein ainakin vuodenajan, jollen kuukaudenkin, jolloin henkilö on syntynyt.
Kommentit (383)
Olen skorpioni/metallitiikeri ja todella aivan kauhea. Välillä hämmästyn itsekin, kuinka ilkeä osaan olla. En siedä ollenkaan muita ihmisiä enkä varsinkaan henkisesti laiskoja.
Mulla ei ole kompromisseja missään. Se on joko pohjaton inho tai joskus ihmissuhteissa jonkun miehen jumalointi. Parhaiten tulen toimeen miesskorpionien kanssa. Mutta myös härkä ja neitsyt miehet pärjäävät ainakin jonkin aikaa.
Kostonhimoinen olen enkä unohda kokemaani, vaikka kuviteltuakin loukkausta.
Seksi on pakkomielteenomaista ja jos se ei riitä, niin eroan suht heti ensin, ennenkuin annan uudelle miehelle mahdollisuuden.
Me skorpionit emme petä. Emme kavereita emmekä rakastettujamme.
Oon kaksonen, ja joskus yks kaukaisempi työkaveri arvas että oon kaksonen, tuli oikeen kysyy kauempaa että "ootko sä kaksonen horoskoopilta?" , oltiin vaan muutamii sanoja juteltu ja nähty sillon tällön. :D
Se että kaksosessa on vähintään kaks puolta, pitää itteni kohdalla ainaki 100% paikkansa, moni on sanonu et oon monipuolinen/vaihteleva ihminen persoonalta ja joskus jotkut on puhunu siitä et vaikuttaa ku mussa ois useempia ihmisiä samassa. :D
Ja se et puhuminen/kirjottaminen yms. sanansaattaminen on tärkeetä.
on paljon juttuja jotka itteni kohdalla pitää paikkansa.
tosin se et kaksonen pettäis kaikkia miehiään ei varmaan pidä paikkaansa... varmaan pystyisin, mutten silti varmaan tekis niin. :D
Olen skorpioni ja okei, osuu nuo huonot puolet itseeni.. mutta se riippuu paljon tilanteesta millaisella päällä olen (tämä koskee muitakin)
Ja hyviä puoleja ovat: rakastan läheisiäni, perhettäni ja puolioani todella paljon että niiden vuoksi tekisin mitä tahansa, sanon suoraa miltä tuntuu tai ajattelen, näytän teoin paljon välitän, kuuntelen mielelläni muita ihmisiä, välillä vetäydyn omaan maailmaan haaveilemaan, rakastan musiikkia ja taidetta
Tämmöinen vittuperse olen skorpionina 😏🤪