Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat vanhenee ja kuolevat kuten muutkin. Mitään niistä rikkauksista ei voi ottaa kun ylittää kuolemanjoen. Mitä mieltä te rikkaat?

Vierailija
06.10.2025 |

Rikkaat vanhenee ja kuolevat kuten muutkin. Mitään niistä rikkauksista ei voi ottaa kun ylittää kuolemanjoen. Mitä mieltä te rikkaat?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan jättää omalle jälkikasvulleni perintöä, jotta heillä olisi mahdollisimman paljon mahdollisuuksia elämässä. Mukaan rahat tietenkään eivät tule, mutta on mukavaa elellä kun tietää että rakkaiden elämää on hieman itse pystynyt parantamaan ja vielä oman elämänkin jälkeen. 

Vierailija
2/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että myöhemmin varakkaiden tietoisuutta voidaan jatkaa älymaailmassa loputtomiin. 

Nyt jo jotkut syväjäädyttää itsensä. Tokko se toimii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eipä sinne voi ottaa köyhyyttäkään. Väliaikaista kaikki on vaan

Vierailija
4/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapsia, joille annamme omaisuutemme. 

Vierailija
5/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan jättää omalle jälkikasvulleni perintöä, jotta heillä olisi mahdollisimman paljon mahdollisuuksia elämässä. Mukaan rahat tietenkään eivät tule, mutta on mukavaa elellä kun tietää että rakkaiden elämää on hieman itse pystynyt parantamaan ja vielä oman elämänkin jälkeen. 

Paitsi jos saastuva ja lämpenevä maapallo niiltä viedään asuinpaikkana. Tai sitä ennen kolmas maailmansota.

Ovat sitten rikkaita vainaita. 

Vierailija
6/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhäkin voi ajatella  että eipä nyt saisi mitään mukaan, ihan sama. 

Vierailija
7/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kannattaa nauttia rikkaasta elämästä niin kauan kun siihen vielä on mahdollisuus.

Vierailija
8/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko aikuisikäni ollut hyvätuloinen, säästäväinen ja sijoitusorientoitunut. Minulle on ties miten monta kertaa sanottu, ettei käärinliinoissa ole taskuja. Olen vastannut, että voin joutua työttömäksi tai sairastua vaikka huomenna. Niinpä ne tuovat turvallisuudentunnetta. Jos en itse tarvitse rahojani, niin todennäköisesti niistä on iloa perijöille. 

Vierailija
9/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näistähän monet ovat laittaneet ne perinnöt johonkin uhkapeleihin, päihteisiin ja h-naisiin, että onhan se keino pistää pahaa kiertämään tämäkin?

Vierailija
10/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään rikas, mutta eikö tuollainen ajattelu ole jotenkin hölmöä. Jokaisella on periaatteessa mahdollisuus opiskella ja tehdä työtä. Jokaisella on mahdollisuus kartuttaa omaisuutta. Tiedän ihmisiä, jotka ovat kerryttäneet miljoonaomaisuuden pienistä tuloista säästämällä eli elämällä hiton nuukasti. Eivät he mitään ole perineet.

Jos se raha nyt olisi maailman tärkeintä elämässä, niin ihan jokainen saisi säästettyä sievoisen omaisuuden. Mutta kuinka moni haluaa elää kantovesien varassa, marjastaen ja sienestäen ja asuen vuodesta toiseen neljän seinän sisällä ilman mitään elämää. Monelle raha on väline, ei elämän päätarkoitus ja hyvä niin.

Vierailija
11/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään rikas, mutta eikö tuollainen ajattelu ole jotenkin hölmöä. Jokaisella on periaatteessa mahdollisuus opiskella ja tehdä työtä. Jokaisella on mahdollisuus kartuttaa omaisuutta. Tiedän ihmisiä, jotka ovat kerryttäneet miljoonaomaisuuden pienistä tuloista säästämällä eli elämällä hiton nuukasti. Eivät he mitään ole perineet.

Jos se raha nyt olisi maailman tärkeintä elämässä, niin ihan jokainen saisi säästettyä sievoisen omaisuuden. Mutta kuinka moni haluaa elää kantovesien varassa, marjastaen ja sienestäen ja asuen vuodesta toiseen neljän seinän sisällä ilman mitään elämää. Monelle raha on väline, ei elämän päätarkoitus ja hyvä niin.

Näkee, että et ole rikas, jos sinulle säästäminen ja sijoittaminen in sutä, että elää ilman moderneja mukavuuksia ja elämää. 

Vierailija
12/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistähän monet ovat laittaneet ne perinnöt johonkin uhkapeleihin, päihteisiin ja h-naisiin, että onhan se keino pistää pahaa kiertämään tämäkin?

Siksipä ei kannatakaan antaa sitä omaisuutta liian nuorelle. Sitten kun ovat todistaneet että kykenevät omaisuutta hoitamaan fiksusti. Jotta heiltäkin sitten jää taas seuraaville sukupolville. 

Vierailija
13/13 |
06.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän varallisuuteni sitä varten että jos esim sairastun. Kyllähän se antaa turvaa. Mitä muuta sillä pitäisi tehdä? Elän jo juuri sillä tavalla kuin haluan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä