Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Teen Mom 2 -seuraajia?

Vierailija
13.07.2016 |

Katsooko kukaan täällä tuota sarjaa? Olisi kiva keskustella :) Oma ylivoimainen lempparini on Chelsea. Hän on ainut noista neljästä teiniäidistä, joka ei ole omistanut koko elämäänsä miehen löytämiselle, mahdollisimman nopealle naimisiin menolle ja uusien lapsien hankkimiselle. Hän on kouluttautunut, hoitanut lapsensa kunnialla ja onneksi päässyt yli Aubreen isän Adamin kaltaisista luusereista. Nyt hänellä on kiltti ja kunnollinen kihlattu, ja kaikki asiat hyvin.

Luulen, että yksi syy Chelsean tilanteeseen on hänen upea isänsä (äiti toki myös). Muut sarjan tytöistä ovat varmasti etsineet läheisyyttä ja hyväksyntää vääriltä suunnilta. Leah on ollut kahdesti naimisissa, nyt kahdesti eronnut, ja kahden miehen kanssa lapsia. Kailyn meni myös nopeasti naimisiin uuden poikaystävänsä Javin kanssa, ja heille syntyi lapsi Isaacin veljeksi, mutta liitto rakoili Javin mustasukkaisuuden takia jo kauan sitten, ja nyt ovat eronneet. Jenellestä en viitsikään sanoa mitään, mielestäni hän on epäonnistunut äitinä huumeongelmineen jne. Kaksi lasta hänelläkin jo, eri miesten kanssa.

Muita sarjaan hurahtaneita? :)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ihmettelen sitä Kailynin eksää, Jo:ta. Siis millä rahalla hän elää. Ei opiskele, ei käy töissä, ja nyt uusi lapsi. Saako hänkin niin paljon kuvauspalkkiota, että tulee sillä toimeen. Muuttiko Kailynin perässä siksi, että saa enemmän oltua kuvauksissa mukana. Outo juttu.

Vierailija
42/56 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen sitä Kailynin eksää, Jo:ta. Siis millä rahalla hän elää. Ei opiskele, ei käy töissä, ja nyt uusi lapsi. Saako hänkin niin paljon kuvauspalkkiota, että tulee sillä toimeen. Muuttiko Kailynin perässä siksi, että saa enemmän oltua kuvauksissa mukana. Outo juttu.

Mietinkin, kuinka suostuivat muuttamaan sinne lähelle, ja Vee ja Jo haluaisivat niin olla kaveria nyt. Kyse on tosiaan kuvauspalkkioista! Niiden perässähän sitä hypätään. Toisaalta eikö draaman synnyttäminen toisi enemmän rahaa? Lähelle muutto oli hyvä veto.

Leahin exän Coreyn lippistyyli ärsyttää vuodesta toiseen :D Aikookohan joskus luopuakin siitä. Ja millaine se Miranda oikeastaan on? Jo aikaisemmin itselläni oli siitä huonot vibat.

Jenelle äiti, Barbara, säälittää sen Jacen ohella. Hirveästi tukee tytärtään, mutta saa lopulta vain kuraa niskaan. Tuntuu välillä, että hänkin taistelee jaksamisen äärirajoilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän Jenellella ja davidilla menee nykyhetkessä? Onko jenelle sekoillut raskaana ollessaan nyt?

Vierailija
44/56 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän Jenellella ja davidilla menee nykyhetkessä? Onko jenelle sekoillut raskaana ollessaan nyt?

David menossa vankilaan kun rikkoi lähestymiskieltoa ja halasi lastaan. 60 päivää olisi tulossa. 

Jenellehän on yleensä aina ollut kunnolla raskauksien ajan, ihme kyllä. 

Vierailija
45/56 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeneille, jokaiselle tapaamalleen kundille vääntää kakaran. Aivan oikein että Jace jäi Barbaralle, B on ollut Jacen kanssa niin kauan että onneksi oikeuslaitos näki ettei ole oikein riuhtaista lasta pois tutusta ja turvallisesta asuinympäristöstään. David on pelottavan oloinen tyyppi, en usko että Davidin ja J:n suhde kestää montaakaan vuotta. Chelsea on aivan ihana samoin isänsä. Ja pikkutyttö vaikuttaa tasapainoiselta. Uusi mies on myös turvallisen ja tasapainoisen oloinen. Kailyn vääntää myös jokaisen tapaamansa kaverin kanssa lapsen. Opinnot on suorittanut loppuun. Jo:n ja Kailynin pikkupoika tuntuu olevan herkkätunteinen harmittaa edestakaisin kuljetus ja "uudet" isät jotka tulevat ja menevät. Blondi jolla on kolme tyttöä etsii itseään kauppa tuo rauhoittuu kun löytää vakaan tyypin elämäänsä.

Vierailija
46/56 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Kailyn ja Javi ovat eronneet??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/56 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kailyn ja Javi ovat eronneet??

Huonostihan niillä meni jo pitkään. Riitelivät paljon. Javi kai liian omistushaluinen, vastusti ajatusta, että Kailyn menisi töihin valmistumisensa jälkeen ja taisi sanoa, että jos Kailyn ei halua heti tehdä kolmatta lasta, vaan haluaa luoda uraa, hän etsii sitten jonkun muun, jonka kanssa tehdä lisää lapsia.

No, Kailyn sitten tulikin raskaaksi, mutta ei Javin kanssa. Javi oli/on varmaan hyvä isä, mutta kovin mustasukkainen ja kontrolloiva. Nythän on juttua, että on yhdessä sen Teen Mom Briannan kanssa. Kai se on ihan virallistakin tietoa jo.

Vierailija
48/56 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kailyn ja Javi ovat eronneet??

No eihän näiden suhde ikinä näyttänyt mitenkään tasapainoiselta. Oli mustasukkaisuutta, elivät kaukosuhteessa eivätkä oikein näyttäneet osaavan selvittää ongelmiaan niin kuin aikuiset. Molemmat ovat myös syyttäneet toista pettämisestä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/56 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Mom ykkösen Macin ex-poikaystävä, Bentleyn isä, on hakeutunut/joutunut huumevieroitukseen. Hänen nykyinen tyttöystävä on antanut lausuntoja, joissa syyttää Macia miehen päihdeongelmasta, koska on vähätellyt tätä eikä ole antanut pitää tarpeeksi yhteyttä lapseensa. Hoh-hoijaa. Eilen oli joku uutinen jossain nettilehdessä tästä.

kaivoin linkin, tässä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005468658.html

Vierailija
50/56 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa kirjoitti:

Jeneille, jokaiselle tapaamalleen kundille vääntää kakaran. Aivan oikein että Jace jäi Barbaralle, B on ollut Jacen kanssa niin kauan että onneksi oikeuslaitos näki ettei ole oikein riuhtaista lasta pois tutusta ja turvallisesta asuinympäristöstään. David on pelottavan oloinen tyyppi, en usko että Davidin ja J:n suhde kestää montaakaan vuotta. Chelsea on aivan ihana samoin isänsä. Ja pikkutyttö vaikuttaa tasapainoiselta. Uusi mies on myös turvallisen ja tasapainoisen oloinen. Kailyn vääntää myös jokaisen tapaamansa kaverin kanssa lapsen. Opinnot on suorittanut loppuun. Jo:n ja Kailynin pikkupoika tuntuu olevan herkkätunteinen harmittaa edestakaisin kuljetus ja "uudet" isät jotka tulevat ja menevät. Blondi jolla on kolme tyttöä etsii itseään kauppa tuo rauhoittuu kun löytää vakaan tyypin elämäänsä.

David vaikuttaa pelottavalta tyypiltä. Ja eleleekö Jenellen siivellä, siltä ainakin vaikuttaa. Tontti ja talokin taitaa olla yhteisomistuksessa, vaikka käsittääkseni Jenellen rahoilla hankittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/56 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siellä Jenellen talolla oikein tapahtuu? Huolettaa ne lapset.

Vierailija
52/56 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin katsoa sunnuntaina. Koska tulee uusintana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/56 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jakso jossa Janeille soitti hätäpuhelun, ukkonsa oli dokannut ja olivat tapelleet. Ukko oli painanut eukon lattiaan jolloin hän tunsi että solisluu olisi murtunut. Toi ukkonsa on outo hiippari, ei pääty hyvin tämä liitto.

Vierailija
54/56 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten Jenelle onnistuukin aina löytämään ihan kahjoja miehiä?! Johtunee ehkä kasvatuksesta ja isän puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/56 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten Jenelle onnistuukin aina löytämään ihan kahjoja miehiä?! Johtunee ehkä kasvatuksesta ja isän puutteesta.

SPOILER,

Mutta Jenelle on saanut nyt potkut kyseisestä formaatista. Syyksi luin, että huhtikuussa David oli hakannut ja lopulta ampunut Jenellin koiran. Tuotantotiimi oli katsonut parhaaksi ettei Jenelle perheineen enää jatka ohjelmassa. Hänen tilalleen tulee Jade Cline.

6. toukokuuta oli MTV asiasta tiedottanut.

Mielestäni Jenellen perhe olisi pitänyt tiputtaa ohjelmasta ajat sitten pois. Jenelle on aina ollut epätasapaino persoona, eikä hänen poikaystävänsä ole auttanut asiaa. Etenkään David, siinä kyllä on pelottava tyyppi.

Ohjelman fanit vaan ovat nyt huolissaan siitä, mitä Jenellen kotona tapahtuu jatkossa kun ei ole enää kuvausryhmä tuomassa "turvaa".

En voisi itse asua tuollaisen ihmisen, kuin David, kanssa. Jenellen kannattaisi ottaa jalat allensa lasten kanssa eikä jäädä tuohon avioliittoon enää hetkeksikään. Jos pystyy noin vain käymään lemmikin kimppuun, niin mitä tapahtuu kun oikein kuppi menee nurin?

Vierailija
56/56 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkään lasta tai eläintä ei saisi pitää tuon pariskunnan lähettyvillä. Taatusti joku lähtee talosta ruumispussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän