Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita Teen Mom 2 -seuraajia?

Vierailija
13.07.2016 |

Katsooko kukaan täällä tuota sarjaa? Olisi kiva keskustella :) Oma ylivoimainen lempparini on Chelsea. Hän on ainut noista neljästä teiniäidistä, joka ei ole omistanut koko elämäänsä miehen löytämiselle, mahdollisimman nopealle naimisiin menolle ja uusien lapsien hankkimiselle. Hän on kouluttautunut, hoitanut lapsensa kunnialla ja onneksi päässyt yli Aubreen isän Adamin kaltaisista luusereista. Nyt hänellä on kiltti ja kunnollinen kihlattu, ja kaikki asiat hyvin.

Luulen, että yksi syy Chelsean tilanteeseen on hänen upea isänsä (äiti toki myös). Muut sarjan tytöistä ovat varmasti etsineet läheisyyttä ja hyväksyntää vääriltä suunnilta. Leah on ollut kahdesti naimisissa, nyt kahdesti eronnut, ja kahden miehen kanssa lapsia. Kailyn meni myös nopeasti naimisiin uuden poikaystävänsä Javin kanssa, ja heille syntyi lapsi Isaacin veljeksi, mutta liitto rakoili Javin mustasukkaisuuden takia jo kauan sitten, ja nyt ovat eronneet. Jenellestä en viitsikään sanoa mitään, mielestäni hän on epäonnistunut äitinä huumeongelmineen jne. Kaksi lasta hänelläkin jo, eri miesten kanssa.

Muita sarjaan hurahtaneita? :)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chelsea tuntuu olevan tasapainoisin näistä, mutta eikö ketään muuta ärsytä se lapsellinen lässyttäminen? :D Lapselle lässyttäminen vielä ok, mutta lässyttää miehelleen ja muillekin jatkuvasti. Argh :D

Vierailija
22/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että Kailyn ja Javi eronneet :( Sääliksi käy Isaacia kun piti Javia toisena isänään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chelsea ja Cole vaikuttaa ainakin vielä hyvältä parilta, mutta saa nähdä miten käy... Mutta kyllä Chelsea on noista selvästi tasapainoisin ja paras äiti. Ja enpä tiedä, että onko sillä väliä oikeestaan mitään väliä että hän on käynyt jonkin pienimuotoisen koulun, koska jokainen näistä äideistä tallettaa aika mehevät summat sarjassa esiintymisestä tililleen.

Leah luisuu koko ajan huonompaan suuntaan. Ehdottomasti lapset täyspäiväisesti Coreylle ja Jeremylle ja Leah voisi siellä sitten kyläillä. Ei sen voimavarat riitä kolmeen lapseen.

Jenellen kohdalla jännitän aina sitä, että milloin se saa kunnolla turpaansa joltakin jätkältään.

Kailynin ja Javin ero oli hyvin ennalta-aavistettava. Jotenkin näytti vaan siltä, että Kail ei osaa olla yksin niin joku siihen vaan rinnalle. Tuskinpa menee kauaa, että uusi mies taas kuvioissa. Tai sitten Jo takasin.

Vierailija
24/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chelsea ja Cole vaikuttaa ainakin vielä hyvältä parilta, mutta saa nähdä miten käy... Mutta kyllä Chelsea on noista selvästi tasapainoisin ja paras äiti. Ja enpä tiedä, että onko sillä väliä oikeestaan mitään väliä että hän on käynyt jonkin pienimuotoisen koulun, koska jokainen näistä äideistä tallettaa aika mehevät summat sarjassa esiintymisestä tililleen.

Leah luisuu koko ajan huonompaan suuntaan. Ehdottomasti lapset täyspäiväisesti Coreylle ja Jeremylle ja Leah voisi siellä sitten kyläillä. Ei sen voimavarat riitä kolmeen lapseen.

Jenellen kohdalla jännitän aina sitä, että milloin se saa kunnolla turpaansa joltakin jätkältään.

Kailynin ja Javin ero oli hyvin ennalta-aavistettava. Jotenkin näytti vaan siltä, että Kail ei osaa olla yksin niin joku siihen vaan rinnalle. Tuskinpa menee kauaa, että uusi mies taas kuvioissa. Tai sitten Jo takasin.

No Jo ei ainakaan ota ikinä Kailynia takaisin. Sillähän on jo uusi perhe Veen kanssa.

Vierailija
25/56 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chelsea ja Cole vaikuttaa ainakin vielä hyvältä parilta, mutta saa nähdä miten käy... Mutta kyllä Chelsea on noista selvästi tasapainoisin ja paras äiti. Ja enpä tiedä, että onko sillä väliä oikeestaan mitään väliä että hän on käynyt jonkin pienimuotoisen koulun, koska jokainen näistä äideistä tallettaa aika mehevät summat sarjassa esiintymisestä tililleen.

Leah luisuu koko ajan huonompaan suuntaan. Ehdottomasti lapset täyspäiväisesti Coreylle ja Jeremylle ja Leah voisi siellä sitten kyläillä. Ei sen voimavarat riitä kolmeen lapseen.

Jenellen kohdalla jännitän aina sitä, että milloin se saa kunnolla turpaansa joltakin jätkältään.

Kailynin ja Javin ero oli hyvin ennalta-aavistettava. Jotenkin näytti vaan siltä, että Kail ei osaa olla yksin niin joku siihen vaan rinnalle. Tuskinpa menee kauaa, että uusi mies taas kuvioissa. Tai sitten Jo takasin.

No Jo ei ainakaan ota ikinä Kailynia takaisin. Sillähän on jo uusi perhe Veen kanssa.

On nyt, mutta kuinkakohan sekin kestää? Ei noiden kuvioista ikinä tiedä.

Vierailija
26/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että se tonnin elatusmaksu johtui siitä, kun oli siihen saakka maksanut 100 tai 200 dollaria.

En mä silti ymmärrä miksi isoäitiä pitää kutsua äidiksi, en usko, että se on pojan oma idea ollut.

Kailyn on aika kovaääninen tapaus ja paasaa usein ongelmistaan. Toisaalta hyvä, että pystyy puhumaan niistä.

Siihen on varmaan kaksi vaihtoehtoa, että miksi sanoo mummia äidiksi.

1. Joko mummi on saanut tämän päähänsä ja istuttanut sen myös pojan päähän (kenties näpäyttääkseen tytärtään tai ihan vain ärysttääkseen)

2. Poika on alkanut itsekseen kutsumaan tätä äidikseen, lapsethan kuitenkin alkavat hoitajaansa kutsumaan äidiksi aikanaan, eikä sillä taida olla tahdon kanssa mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kail ja Javi ovat siis eronneet? Todella harmi Isaacin puolesta.

Vierailija
28/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ja Veehän ovat olleet aika kauan yhdessä? Tuskin Kailyn heidän väliinsä lähtee pyrkimään, enkä usko että hän edes haluaisi palata Jon kanssa yhteen.

Chelsean koulunkäynti ei ehkä ole ollut kummoista, mutta hän on selkeästi yrittänyt näistä neljästä eniten. Ei hänen ollut helppo suorittaa esim. GED-koetta Aubreen ollessa taapero. Ja töitä hän on tehnyt ainakin jonkin verran. On muuten totta että Chelsealla on vähän rasittava lässyttävä puhetapa, mutta siitä huolimatta hän on todella hyvä äiti, jolle Aubree on selvästi maailman tärkein asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ja Veehän ovat olleet aika kauan yhdessä? Tuskin Kailyn heidän väliinsä lähtee pyrkimään, enkä usko että hän edes haluaisi palata Jon kanssa yhteen.

Chelsean koulunkäynti ei ehkä ole ollut kummoista, mutta hän on selkeästi yrittänyt näistä neljästä eniten. Ei hänen ollut helppo suorittaa esim. GED-koetta Aubreen ollessa taapero. Ja töitä hän on tehnyt ainakin jonkin verran. On muuten totta että Chelsealla on vähän rasittava lässyttävä puhetapa, mutta siitä huolimatta hän on todella hyvä äiti, jolle Aubree on selvästi maailman tärkein asia.

Ei Jo ottaisi Kailynia takaisin, vaikka tämä haluaisikin. Onhan se jo aikaisemmin nähty. Ja hyvä niin, eivät sovi yhteen luonteineen.

Vierailija
30/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jenelle oo ihan hiljattain saanu kolmannen pojan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen taas Barbaran puolella tässä asiassa. Kovin on räävitön täti, jonka käytös ja suunsoitto on välillä aika rajua ja lapsellista. Mutta hän on täysin tahtomattaan joutunut tilanteeseen, jossa joutuu jatkuvasti pelkäämään ja kantamaan huolta sekä tyttärestään että lapsenlapsestaan. Poikahan olisi muuten joutunut sijaiskotiin jos hän ei olisi poikaa ottanut. Barbaran ikäisen pitäisi elää "huoletonta" aikuisen naisen elämää, eikä huolehtia pikkupojasta ja katsomaan sivusta kun tytär menee kimppaan selvästi sopimattomien miesten kanssa, vetää huumeita ja lisääntyy holtittomasti. Eihän hän voi heti luovuttaa poikaa takaisin Jenellelle kun tämä on hetken käyttäytynyt hyvin.

Kailyn ärsyttää mua jostain syystä. Javi ja tää exäkin ovat musta hyvin ärsyttäviä.

Leahista ei ota selvää onko lintu vai kala. Toisaalta pitää tosi hyvää huolta lapsista, mutta toisaalta on todella epävakaa. En tiedä oisko lasten kuitenkin parempi olla isänsä luona.

Chelsea on musta järkevin äiti näistä, nyt kun hän lopulta päästi irti karseasta Adamista. Chelsean isä on ihana <3

Vierailija
32/56 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jenelle oo ihan hiljattain saanu kolmannen pojan?

?????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/56 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se Adamin kanssa oleva tyyppi on? Joku kaveri vain? Se joka ajaa aina autoa, silmälasit ja hoikka.

Vierailija
34/56 |
16.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adamin vanhempia ei ole näkynyt pitkään aikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/56 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtui viime jaksossa?

Vierailija
36/56 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Jenelle oo ihan hiljattain saanu kolmannen pojan?

?????????

Raskaana ja 3.lapsi, tytär, syntyy tammikuussa :/

Vierailija
37/56 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin odotin tuota uutta kautta, mutta sitten ennenkuin alkoi, meidän tv:stä katosi Mtv!! Oisko ollut tammikuussa. Millä kanavapaikalla on nykyään? Olen kyllä hakenut kanavat uudestaan jne. Mutta ei löydy :|

Vierailija
38/56 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että Kailyn ja Javi eronneet :( Sääliksi käy Isaacia kun piti Javia toisena isänään :(

Ihmettelen kovasti sitä, että Javin mielestä suhdetta ei kannata jatkaa, koska Kailyn ei halunnut hankkia heti lisää lapsia, vaan haluaa valmistumisensa jälkeen tehdä ensin töitä.

Javi vaikutti muutenkin mustasukkaiselta ja epävarmalta, tuli mieleen, että halusiko lisää lapsia siksi, että Kailyn pysyisi kotiäitinä ja taloudellisesti riippuvaisena Javista. 

Vierailija
39/56 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo ja Veehän ovat olleet aika kauan yhdessä? Tuskin Kailyn heidän väliinsä lähtee pyrkimään, enkä usko että hän edes haluaisi palata Jon kanssa yhteen.

Chelsean koulunkäynti ei ehkä ole ollut kummoista, mutta hän on selkeästi yrittänyt näistä neljästä eniten. Ei hänen ollut helppo suorittaa esim. GED-koetta Aubreen ollessa taapero. Ja töitä hän on tehnyt ainakin jonkin verran. On muuten totta että Chelsealla on vähän rasittava lässyttävä puhetapa, mutta siitä huolimatta hän on todella hyvä äiti, jolle Aubree on selvästi maailman tärkein asia.

Kailyn opiskelee yliopistossa ja ilmeisesti valmistuukin sieltä kohtapuoliin, myös Jenelle on valmistunut ammattiin tässä vuosien mittaan. Jos siis tarkoitit yrittämisellä opiskelua.

Vierailija
40/56 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas Chelsea on aika hemmotellun oloinen, isin pikkutyttö. Sama oman lapsenkin suhteen. Toki vaikuttaa mukavalle tytölle, mutta elämä ollut aika helppoa vanhempien tuella (myös rahallinen) mitä kaikilla ei ole. Hirveästi tuntuu olevan aikaa itsensä laittamiseen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme