Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsettomat naiset tulevat omituisiksi viimeistään viidenkympin korvilla

Vierailija
22.05.2016 |

Tämä todettu niin sukulaisissa, ystävä- ja tuttavapiirissä kuin työelämässä.

En ole tätä missään tuonut ääneen esiin. Jokaisella on kuitenkin joku läheinen, joka on lapseton vapaaehtoisesti tai syyttään. Siksi aihe jää taka-alalle keskusteluissa. En halua loukata ketään.

Tunnistatteko ilmiön? Useat puhuvat vain fyysistä vaivoistaan, ovat jotenkin syrjäytyneen oloisia kaikin puolin. Vaikka asema olisi sosioekonomisesti hyväkin.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin pesettämässä autoni tässä pari viikkoa sitten, tai sille tehtiin itse asiassa täysi siivous sisä- ja ulkopuolelta. Liikkeen omistaja ihaili auton yleistä siisteyttä ja erikoisesti vaaleiden kangaspenkkien hyvää kuntoa ja puhtautta ja hämmästyi, kun kerroin auton olevan neljä vuotta vanha. Minä sanoin, että meillä auto pysyy hyvässä kunnossa, kun ei ole lapsia eikä lemmikkejä, ja mies nyökytteli siihen, että lapset ne kyllä ovat auton sisustan pahimpia tuhoajia tahmaisine sormineen ja muine sotkemisineen, hän kun on kaikenlaisia autoja nähnyt ja puhdistanut.

Taas yksi hyvä syy olla hankkimatta lapsia: auto on vanhanakin kuin uusi. ;) :D

129

Tässäpä hyvä esimerkki siitä, minkälainen kierouma lapsettomalle voi tulla. Pitää auton säilymistä tärkeämpänä kuin ihmishenkelä/yksilöä! Minusta todella absurdi ja pöyristyttävä esimerkki. Todella vaikea samaistua tähän ajatukseen ja sen "hienouteen".

Vierailija
162/167 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Down.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pesettämässä autoni tässä pari viikkoa sitten, tai sille tehtiin itse asiassa täysi siivous sisä- ja ulkopuolelta. Liikkeen omistaja ihaili auton yleistä siisteyttä ja erikoisesti vaaleiden kangaspenkkien hyvää kuntoa ja puhtautta ja hämmästyi, kun kerroin auton olevan neljä vuotta vanha. Minä sanoin, että meillä auto pysyy hyvässä kunnossa, kun ei ole lapsia eikä lemmikkejä, ja mies nyökytteli siihen, että lapset ne kyllä ovat auton sisustan pahimpia tuhoajia tahmaisine sormineen ja muine sotkemisineen, hän kun on kaikenlaisia autoja nähnyt ja puhdistanut.

129

Tässäpä hyvä esimerkki siitä, minkälainen kierouma lapsettomalle voi tulla. Pitää auton säilymistä tärkeämpänä kuin ihmishenkelä/yksilöä! Minusta todella absurdi ja pöyristyttävä esimerkki. Todella vaikea samaistua tähän ajatukseen ja sen "hienouteen".

No jos et pitäisi undulaateista - tai ainakaan haluaisi undulaatteja itsellesi - niin voisit hyvinkin arvostaa sitä, että saat kotisi paremmin pysymään siistinä kuin undulaatteja omistava tuttavasi. Voidaanko tästä päätellä, että siisti koti on sinusta elävää yksilöä tärkeämpi?

Vierailija
164/167 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

129

Minun puolestani undulaatit saavat elää vapaudessa niiden luontaisilla asuinseuduillaan. Ei ole tarvetta vangita niitä. Sitä paitsi eläin ei ole sama kuin ihminen - ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan.

No jos et pitäisi undulaateista - tai ainakaan haluaisi undulaatteja itsellesi - niin voisit hyvinkin arvostaa sitä, että saat kotisi paremmin pysymään siistinä kuin undulaatteja omistava tuttavasi. Voidaanko tästä päätellä, että siisti koti on sinusta elävää yksilöä tärkeämpi?

Vierailija
165/167 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni huomattavasti vanhempi isosisko on nyt 50 ja risat.

Nähdään harvoin, mutta viimeksi oikein järkytyin. Alkoholi maistuu, koko nainen oli jotenkin... turvoksissa. Hoki pikkusievässään koko ajan, miten onnekas olen, kun mulla on lapsia ja mies. Selvin päin sitten hehkutti sinkkunaisen itsenäistä elämää.

Facebookiin kirjailee viikottain omituisia, sekavia runoja yksinäisyydestä ja omista lapsuusmuistoista.

Eli kyllä näitä naisia on olemassa. Toki yhtä paljon on varmasti lapsettomia naisia, jotka todella nauttivat elämästään.

Alkoholiongelmahan se on  mikä kertomasi perusteella miehesi vanhemmalla sisarella nyt itse asiassa  on ja sehän voi yhtä hyvin olla kenellä tahansa,vaikka sitten perheelliselläkin naisella.

Ihan yhtä helposti liiasta alkoholinkäytöstä näet  turpoaa kuka hyvänsä ,turpoaa vaikka olisi niitä lapsiakin.

Turpoaa siitä oli sitten mies tai nainen ja sekin kuuluu vain niihin päältänäkyviin haittoihin niistä kaikista ,joita se  alkoholin tolkuton käyttö ihmiskeholle ja ihmisen psyykelle aiheuttaa.

Hänen varsinainen ongelmansa onkin siis se,että hän on alkoholisti. Kaikki muu on pelkkää alkoholistin loputonta  selittelyä.

Vierailija
166/167 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut omituinen aina, ja tuskinpa olen viisissäkymmenissä yhtään sen tavallisempi. Olisi kauheaa olla basic bitch -lisääntyjä.

Vierailija
167/167 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne tämän ketjun aloittanut ihminen katosi? Jäi päivien ajaksi mietityttämään sinun pahuutesi. Ja parin muun tähän ketjuun kirjoittaneen myös. Todella vaikea käsittää tuollaisia ihmisiä kuin te.