Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi
"Tytti Tuppuraisella hitas-asunto merinäkymin – saa valtiolta 1 800 euroa verottomana joka kuukausi
Oululainen demarivaikuttaja Tytti Tuppurainen on osannut kikkailla asumiskuvionsa Helsingissä ennen näkemättömällä tavalla. Hän asuu aviomiehensä kanssa vain kahden kilometrin päästä eduskunnasta ja saa silti verotonta kulukorvausta, jolla voi maksella vaikkapa asuntolainaa. Veronmaksajien piikkiin, tietenkin."
Sellaisia nämä SDP:läiset ovat. Suomalaiset ensin -ajattelu oli haitallista Tytin mielestä, mutta demari-poliitikot ensin, ei ilmeisesti ole
Kommentit (44)
Tytti olis työtön leuanloksuttaja jos ei olis poliitikko
Aika ketkua. Sääli, että nämä demarit on niin hyviä hoitamaan omaa talouttaan mutta kusivat Suomen talouden. Kalasatama vai Jätkäsaari?
Myös mm. Juho Romakkaniemellä on kanssa Hitas Arabianrannalla
Korruptio paljastuu. Punaisen pinkeä porsastelija on nyt satimessa.
YLE - NYT ON VUOSITUHANNEN JUTUN PAIKKA
Vierailija kirjoitti:
Aika ketkua. Sääli, että nämä demarit on niin hyviä hoitamaan omaa talouttaan mutta kusivat Suomen talouden. Kalasatama vai Jätkäsaari?
Kyllä demari tai mikä tahansa näistä osaa ottaa kaikki irti.
Tuo ketkuporukka joutaisi telkien taakse istumaan. Ja hölmöt lampaat vaan äänestävät samat verenimijät vuodesta toiseen hillotolpille.
Näen jo otsikot: Tytti Tuppurainen pakenee toimittajia salamavalojen sateessa - Antti Lindtman haukkui tiedustelijat maanrakoon ja vetosi solidaarisuuteen
Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi?
Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.
Tulokset ovat karuja.
Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024.
Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024.
Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.
Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.
Tlrkyistä Tytti, tätä hitas suhmurointiaharrastetaan näemmä sdp:ssä olan takaa kun Eveliina Heinäluomalla useita hitaksia, osa sijoitusasuntokäytössä!
Korruptoituneet demarit ovat tuhonneet Suomen turvallisuuden ja talouden omassa ahneudessaan ja vihamielisyydessään.
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi on Suomen syöpä.
Maasta ulos. Tai ainakin suomen valtion kaikista tulevista hallituksista.
Vierailija kirjoitti:
Mikset esim. näitä maininnut aloituksessasi?
Lehti pyysi Helsingin kaupungilta listan kaikista hitas-asunnoista sekä niiden omistajista ja vertasi aineistoa Verohallinnon toimittamaan aineistoon yli 120 000 euroa vuonna 2024 ansainneista.
Tulokset ovat karuja.
Esimerkiksi pörssiyhtiö Metson toimitusjohtaja Sami Takaluoma omistaa 62-neliöisen hitas-kaksion Helsingin Arabiassa, missä hän asuu. Hänen verotettavat tulot olivat 1,2 miljoonaa euroa vuonna 2024.
Valtion sijoitusyhtiö Solidiumin hallituksen puheenjohtaja Jannica Fagerholm taas omistaa kaksi hitas-asuntoa Helsingin Jätkäsaaressa, mutta ei asu niistä kummassakaan. Fagerholmin verotettavat tulot olivat yhteensä 4,6 miljoonaa euroa vuosina 2016 - 2024.
Opettajana työskentelevä Veli-Pekka Dufva (kok.) asuu perheensä kanssa hitas-asunnossa Helsingin Jätkäsaaressa.
Ylikomisario Juha Hakola (kok.) on ostanut rakenteilla olevan hitas-asunnon Kalasatamasta. Hän aikoo muuttaa sinne vaimonsa kanssa.
Heidätkin tullaan kynimään tukistansa ja karkoittamaan.
Korruptio jyllää Suomessa ennätystahtia. Mistä näitä maanpetosrottia oikein sikiää. Painuisi tuokin loiselätti hiiteen Suomesta.
Käsittääkseni Hitas asunnot eivät viime vuosina ole menneet kaupaksi eli Hitas-arvonnoissa menestyneet eivät ole niitä halunneet. Jossain vaiheessa ne on vapautettu kenen tahansa ostettavaksi koska muuten ne jäisivät myymättä. Onko se rikollista ostaa asunto jos ne eivät ole kelvanneet arvonnassa menestyneille. Koko järjestelmää ollaan ajamassa alas ja hyvä niin.
SDP on yliedustettuna tässä korruptiossa. Onkohan niin että puolue on ostanut suosikeilleen asunnot palkkioksi yhteiskunnallisesta toiminnasta.
Miksi teit aloituksen vain demareista? Olisit laittanut myös muut omistajat.
Asun Hitas-asunnossa. Ihan ostin sen edelliseltä omistajalta ilman mitään kommervenkkeja. Vapaasti ap voit ostaa sinäkin, joten mikä kadehdituttaa? Hintasäännöstelykö?
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:26 | 25.6.2026 | 54
IL: Kymmeniä Helsingin Hitas-asuntoja päätyi suurituloisille
Ei helevetti mitä touhua
Keskustelu | Aihe vapaa | 9:33 | 25.6.2026 | 8
Hitas-eliitti täynnä demareita
Kahmimassa omaan taskuunsa verorahoja.
Keskustelu | Aihe vapaa | 7:13 | 25.6.2026 | 58
Iltalehti on selvittänyt Hitas-asuntojen omistajia, ja ketä heistä löytyykään:
juu ja en keksinyt omasta päästäni. Luepa Uuno.fi julkaisusta.