Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: suomalaismies rais kasi kaksi 14-vuotiasta tyttöä, sai 15 vuotta vankeutta

Vierailija
26.06.2026 |

Kerrankin on rangaistus kohdillaan. Ei mitään naurettavaa vuoden istumista kuten yleensä näissä. Ei paljousalennuksia, eikä ties mitä tuomiota alentavia seikkoja vaan rehti pitkä tuomio

 

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000012101373.html

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pillu kulu nussimisessta

Vierailija
2/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mies höynäytetyksi ovelin teinien toimesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei paljousalennuksia"

"Hän tapasi toista tyttöä useamman kerran ja oli tämän kanssa sukupuoliyhteydessä yli 20 kertaa"

Saiko tuo yli 20 x 4-12 vuotta vankeutta vai käytätkö sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä?

Vierailija
4/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä rikkaamman kulttuurin edustajia??

Vierailija
5/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja Eero Ilmari Pajala tuomittiin vankeuden lisäksi korvaamaan uhreille yhteensä 46 500 euroa.

Vierailija
6/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se islam teettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan muuttajat olisivat saaneet korvauksia henkisestä kärsimyksestä, sillä eihän vieraitamme sovi vankilaan pistää 

Vierailija
8/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia. Mikä rangaistus sitten annetaan, kun kyseessä oikea pakottaminen eli esimerkiksi kadulta sieppaaminen?

 

Äsken olikin muuten uutinen erään miehen kaappaamisesta pihastaan kidutettavaksi ja tuomio oli päätekijälle jotain kolme vuotta. Muu jengi pääsi ehdollisilla eli puhuttelulla. Täysin epäsuhtaista ja osoittaa kuinka feministisessä diktatuurissa vihataan miehiä. Paitsi väkivaltaisia miehiä, kunhan eivät tuheroon koske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissen likan puskajoukkoraiskaus muuttui heti suomalaisen uhrin syyksi kun tekijät olivat ulkomaalaisia,

Vierailija
10/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.

Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä se islam teettää.

Nyt ei ollut suojauskontoa, niin tekijä sai ankarimman mahdollisen rangaistuksen. Kun muslimi panee 10-vuotiasta lasta, tuomarit eivät pidä sitä edes raiskauksena. 

"Yhdyntä 10-vuotiaan kanssa törkeä hyväksikäyttö, mutta ei raiskaus. Uhri oli tekohetkellä 10-vuotias, tekijä hieman yli 20-vuotias. Tekijä oli tullut Suomeen turvapaikanhakijana"

https://yle.fi/a/3-10188274

Vierailija
12/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia."

Suojaikäraja on 16 vuotta. Tätä nuoremmat eivät lain mukaan edes voi antaa suostumusta seksiin. Minusta tämä on hyvä asia, sillä mihin se raja oikeasti pitäisi vetää? Itse olin jo melko aikuismainen 10-vuotiaana ja eräs tutemani nainen oli vielä viisikymmpisenä kuin teini käytökseltään. Parempi kun pidetään näpit irti alle 16-vuotiaista kategorisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.

Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.

Tuomiota ankaruutta voi ajatella myös niin, että tekijä ei olisi saanut tuon pidempää tuomiota, vaikka olisi tappanut 10 ihmistä. 

Vierailija
14/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.

Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.

Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesunkestävä vassari. Elocaina-aktiivi. Ei kai tuo ihmisp…. pahemmin eroa kaltaisistaan.

Vierailija
16/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sairaalta kuulostaa, mutta siltikin tytöt olleet enemmän tai vähemmän vapaaehtoisia."

Suojaikäraja on 16 vuotta. Tätä nuoremmat eivät lain mukaan edes voi antaa suostumusta seksiin. Minusta tämä on hyvä asia, sillä mihin se raja oikeasti pitäisi vetää? Itse olin jo melko aikuismainen 10-vuotiaana ja eräs tutemani nainen oli vielä viisikymmpisenä kuin teini käytökseltään. Parempi kun pidetään näpit irti alle 16-vuotiaista kategorisesti.

Ymmärrän rangaistavuuden, mutta en silti hyväksy sitä, että suostumuksellinen seksi katsotaan YHTÄ raskauttavaksi kuin väkivaltainen pakottaminen yllättäen. Ei 14v kuitenkaan ole lapsi, joka ei  ymmärtäisi mistä on kyse. Tästä päästäänkin toiseen verrokkiin: mikä olisi tuomio, kun olisi kaapannut kadulta viisivuotiaan raiskattavaksi? 5v ei edes ymmärrä mistä on kyse ja tilanne olisi aivan järkyttävä, mielen ja kehon murskaava. Rangaistusasteikko ei kuitenkaan riitä antamaan tällaiselle kovempaa tuomiota kuin tästä suostumuksellisen teinitytön nussimisesta.

Vierailija
17/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maahan muuttajat olisivat saaneet korvauksia henkisestä kärsimyksestä, sillä eihän vieraitamme sovi vankilaan pistää 

Miltä tuntuu olla öyhöttäjä? 

Vierailija
18/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies kuristi tytön raiskausten aikana tajuttomaksi useita kertoja. Välillä kuristamiseen käytettiin miehen vyötä.

Mies myös piirsi ja kirjoitti tytön kehoon tusseilla ja viilteli tämän kehoa. Hovioikeus katsoi, että tapahtuneista aiheutui tytölle merkittävää psyykkistä haittaa ja teot olivat kokonaisuutena arvioiden törkeitä.

Elokuussa 2023 mies haki molemmat tytöt asunnolleen sijoituskodista ja raiskasi heidät asunnollaan. Hän myös kuristi kumpaakin."

Ensimmäinen saanut niin hyvät kyydit, että kaverikin halunnut samaa

Vierailija
19/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näitä rikkaamman kulttuurin edustajia??

Tytötkö?

Vierailija
20/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi hyvä jos tuomio pitäisi istua lähtökohtaisesti alusta loppuun.

Tyyppi sai tosiasiassa siis 7,5 vuotta. No onhan sekin jotakin.

Tuomiota ankaruutta voi ajatella myös niin, että tekijä ei olisi saanut tuon pidempää tuomiota, vaikka olisi tappanut 10 ihmistä. 

Jep. Amerikkalaisessa oikeuskäytännössä tätäkin tuomiota voisi pitää lepsuna, mutta suomalaisittain tämä on oikeusmurha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän