Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin sitten Italianmatkalta ja ensimmäinen huomioni oli huonosti pukeutuneiden ylipainoisten tavisten määrä Hesan keskustassa

Vierailija
26.06.2026 |

Tähän ylipaino-ongelmaan pitäisi NYT viimeistään puuttua kovalla kädellä ettei luisuta Amerikan malliin.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe. 

Vierailija
2/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtokarkit on jatkuvasti tarjouksessa jossain marketissa ja limsaa juodaan joka päivä janoon veden sijasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki näyttää helvetinperkeiden moottoripyöräkerholta. Läskejä, tatuoituja, niittinaamoja kouvolatukkia rievuissa kadut täynnä.

Vierailija
4/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe. 

Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.

 

-ap

Vierailija
5/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .

Vierailija
6/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettien karkkilaarit, sipsisäkit, limulavat ja mättöpakkaukset. 

Sellaista paskaa ei syödä Italiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .

unohdit mainita kehopositiiviset tyttelit ylisuurissa tunikoissaan ja mustissa legginseissä

Vierailija
8/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Euroopasta tulleita turisteja, ei Hesan keskustassa muita kesällä näe. 

Hih olen matkailualalla ja aika paljon nähnyt ihmisiä maailmalla, kyllä suomalaisen tunnistaa sekunnissa kadulla.

 

-ap

Itse en erota hollantalaisesta  (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon huomatakseen ei tarvitse käydä edes Italiassa.

Vierailija
10/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä ovat kyllä juuri ne Suomen hoikimmat ja tyylikkäimmät.

Mutta eihän sitä johonkin Milanoon voi verrata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.

Vierailija
12/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .

unohdit mainita kehopositiiviset tyttelit ylisuurissa tunikoissaan ja mustissa legginseissä

Olisikin edes tunikat, mutta kun se selluliittitakamus jätetään näkyviin lyhyellä paidalla.

Pitäisi sakottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Presidentti Stubb voisi pitää taas puheen miehille .

Entä naisille?

Vierailija
14/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.

Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lomailemassa Pohjois-Pohjanmaalla ja ihmiset olivat kaksinkertaisia Helsinkiin nähden.

Jopa lapset. 

Vierailija
16/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.

The truth hurts doesnt it darling!

Vierailija
17/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erota hollantalaisesta  (pohjois-italilaisesta jossa olen asunut) tai saksalaisesta. Joten onnea taidostasi! 

 

Hollantilaiset tuntee jo kaukaa, tosin voi sekoittaa tanskalaisiin kunnes kuulee puheen.

Pitkiä, hoikkia, ryhdikkäitä, aika vaaleita iholtaan ja hiuksiltaan, hymyileviä. En muista ikinä nähneeni lihavaa hollantilaista tai tanskalaista, urheilullisia ovat. 

Em ei todellakaan kuvaa suomalaista:)

Vierailija
18/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielläkin lihavuus on hyvin eriytynyttä.  Eipä juuri lihavia näkynyt New Yorkin keskustassa. 

Vierailija
19/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.

Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti. 

Eihän tuo aloitus ollut haukkumista vaan asioiden toteamista. Viestistäsi paistaa läpi myös katkeruus siitä, että itselläsi ei ole varaa matkailla ulkomailla.

 

-eri

Vierailija
20/64 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menepä AP takaisin sinne Italiaan. Kukaan ei pyytänyt sinua takaisin tänne arvostelemaan ja solvaamaan ihmisiä.

Noh, noh. Ap:n ainoa tapa kokea itsensä joksikin on haukkua ihmisiä nimettömänä netissä. Samalla hän pääsee kertomaan, että on käynyt ihan Italiassa. Ai, että. Oikee kosmopoliitti. 

Missä tynnyrissä sinä elät, jos kuvittelet jonkun keulivan Italian matkalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan