Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Värjännyt hiukset kotona 60-vuotiaana (en ole kampaaja).
Diilannut huumeita tietämättä sitä nimenomaisella hetkellä itse. Tapahtui, yllättäen, ulkomailla asuessani.
Pieraissut, kun esittelimme ryhmätyön tuloksia työpaikan koulutustilaisuudessa.
Tyhjentänyt rakon kertakäyttökatetrilla.
Vierailija kirjoitti:
Vieraillut 32 tunnin aikana neljässä maassa (lentokoneet tai välilaskut eivät liity millään tavalla tähän tapaukseen)
Itse teen tuon jotakuinkin joka ikinen kesä automatkaillessa :D
Viime kesänä parhaillaan 5 maata yhden ajon aikana: Belgia, Luxemburg, Ranska, Saksa, Sveitsi. Tuossa järjestyksessä ja kaikki maat alle 10 tunnin ajon aikana. Moottoritie kulkee sopivasti monen maan läpi Brysselistä Sveitsin alpeille matkatessa, ainoastaan Ranskan puoli Reinistä teki pienen koukkauksen, mutta tauko ja turistelointi Ranskassa tauotti rankan ajopäivän täydellisesti.
Sveitsistä lähdettäessä muuten ajoin myöskin 4 maan kautta muutaman tunnin aikana: Sveitsi, Liechtenstein, Itävalta, Italia.
BeNeLuxin läpi ajaa muutamassa tunnissa ja silloinkin saa tuon 4-5 maata kuitattua jos haluaa. Kuka näitä oikeasti laskee?
_
Automatkailu on kivaa.
Panin kolmea eri naista saman päivän aikana.
Käynyt Suojelupoliisin pääkonttorilla (eikä kyse ollut työasioista).
varastanut yli 300e maksavan tuotteen
Tehnyt rikoksen josta voisi saada vuosia vankeutta, mutta luistanut siitä.
Nähnyt itsetuhoisen ihmisen talon katolla ja kuunnellut lähimmäisten "hyppää, hyppää" -huutoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt äitiäni kädestä, kun hän kuoli 50-vuotiaana.
Miksi ihmeessä noin nuorena :(
Kussut päälleni ja nauttinut siitä
Vierailija kirjoitti:
Nähnyt itsetuhoisen ihmisen talon katolla ja kuunnellut lähimmäisten "hyppää, hyppää" -huutoja.
Kommentti vain: Nähnyt saman ilman noita huutoja. Hetken päästä siitä oli hypännyt, eikä selvinnyt. Keskellä päivää, lasten kanssa menin ohi. Mutta en tiennyt ohi mennessä, että on siellä ollu hyppyaikeissa, luulin että on jotain huoltomiehiä tai vastaavia.
Lähtenyt Kairossa illalla mieheni kanssa vieraan miehen auton kyytiin. Mies kyyditsi meitä paikasta toiseen parin tunnin ajan ja palautti hotellille. (Kyseessä tavis, ei mikään taksi tms.)
Vierailija kirjoitti:
Tehnyt rikoksen josta voisi saada vuosia vankeutta, mutta luistanut siitä.
Tuttua puuhaa olen nuorempana käynyt omenavarkaissa
Olen maannut kunnon muumiokääreissä ihotautisairaalassa
Vierailija kirjoitti:
Olen maannut kunnon muumiokääreissä ihotautisairaalassa
Hyi mikä sulla oli? :/
Kusassut liikkuvassa bussissa tölkkiin koska kuski ei suostunut pitämään pikku taukoa. Olen nainen.
Asunut amerikkalaisen huippumallin kanssa.