Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Menee friikinpään osastoon, mutta istunut kylpyhuoneessa lasinsirujen keskellä ranteet auki piirtelemässä verellä seinään ja odottelemassa että josko lähtis taju.. ja henki.
Oli huonosti vedetty, ilm. Sammuin ja verenvuoto lakkasi. Siksi kirjoittelen. Oli muuten peseminen seuraavana aamuna...
Ja toinen, ollut puolta tuntia vaille kuolemaa kun olin ajanut ulos tieltä ja ensimmäisessä ambulanssissa ei ollut tarvittavia välineitä siirtämiseen, kun keuhkojen päältä oli joku alipainejuttu puhjennut.
Ei kauhiasti naurattanu ku lääkäri kerto kun heräilin teholta viikon päästä...
Nähnyt kun juoppo tippuu partsilta kolmannesta kerroksesta
Saanut kirjeen Daniel Radcliffeltä.
Tätä voisi oikeasti luulla vitsiksi. Mä nimittäin väitän, että tämä on tosi klisee mutta tapahtuu hyvin harvoin oikeassa elämässä. Minut on oikeasti jätetty alttarille kuin nalli kalliolle ja tämä ahdistaa vieläkin suunnattomasti minua.
Lapseni työntänyt kätensä kissan pyllyyn
Synnytyksen jälkeen istukka ei irronnut, mieslääkäri työnsi nyrkkinsä sisääni ja käsin kaapi istukan irti. En saanut minkäänlaista kipulääkitystä, makasin vain sängyllä vauva sylissäni ja yritin pysyä tajuissani.
Olen kokenut parisuhdeväkivaltaa.
Olen luovuttanut munuaisen läheiselleni
Ollut helikopteriajelulla Great Barrier Reefillä.
Puhunut neuvostoliittolaisessa sairaalassa potilaana saksaa hoitajan kanssa.
Nauttinut sairaalassa kahden hengen huoneessa ehtoollisen sairaalapapin antamana.
Seksiä ulkohuussissa 20-asteen pakkasella
Käynyt yläasteen yksityisoppilaana.
Pyöräillyt yhteen menoon yli 80 km vanhalla, vaihteettomalla naistenpyörällä.
Olen kuljettanut festarialueelle 2 pulloa viinaa rintojeni alla. Enkä itse edes käytä alkoa.
Sanonut Tony Halmeelle "haist vittu sit" kun ei antanut nimmariaan