Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Menin kaverin kanssa vieraaseen taloon myöhään illalla kun ovi oli auki. Etsittiin nukkumapaikkaa ulkomailla.
Olen ollut Linnan juhlissa kutsuvieraana.
Olen kirjoittanut kirjan, jonka julkaisi iso suomalainen kustantaja.
Olen esiintynyt kahdelle virassa olevalle Suomen presidentille (kaksi eri esitystä luonnollisesti, enkä ollut ainoa esiintyjä ryhmässä. Soitin instrumenttia, mutta muukin esitys käy.).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käynyt puskapaskalla.
Käynyt puskapaskalla leikkipuiston aidan ulkopuolella lasten leikkiessä puistossa.
käynyt puskapaskalla Antiikin aikaisilla raunioilla turistikohteessa :)
Saman päivän aikana siivosin Prismaa, menin naimisiin ja hävitin pyörän avaimen.
Olen rakastellut Saharan eteläpuolisessa Afrikassa puun alla, ilman ehkäisyä ja apinat katsoivat puista. :)
en usko, että kukaan muu on tehnyt, täällä osa peukutuksista on valheita. muka 10 on työskennellyt mallina Roomassa, Pariisissa yms tai bilettänyt puolisotilaallisten joukkojen kanssa...)
Olen purkanut ja koonnut rynnäkkökiväärin. Olen nainen enkä ole koskaan käynyt armeijaa.
Olen ollut lastenkodissa kaksi vuotta vanhempieni alkoholismin takia.
Olen nähnyt oudon valopallon lähestyvän kolmesti vain mua samana yönä , kun olin liftaamassa kotiin vieraalta paikkakunnalta
Olen kasvattanut villieläimen pienestä pennusta aikuiseksi.
Lunttasin englannin ylioppilaskirjoituksissa aikoinaan... :D
Olen ollut lentokoneessa, johon iski salama.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt oudon valopallon lähestyvän kolmesti vain mua samana yönä , kun olin liftaamassa kotiin vieraalta paikkakunnalta
Luin ekalla kerralla ja vielä uudemmankin kerran, että vappupallon :DDD mielikuva oli niin hulvaton, että mun oli pakko kopioida toi lause ylös talteen itelleni. Kieltämättä tuntu vähän erikoiselta, mut aattelin, että jos oli vappuyö ja joku tuulen mukana kulkenu ilmapallo lähenteli sua.. en ees tiiä! :D Ja siitä tulikin mieleen, että joskus kun olin pieni, äiti oli heränny outoon kahinaan ja ollu melkein varma, että joku tuulipukuvaras hiippailee meillä ylös portaita, mutta kyseessä olikin vaan vappupallo, joka ilmeisesti hiljalleen tyhjentyessään kahisi seinää pitkin yläkertaan.
Lunttasin lukion kaikissa musiikinkokeissa. Samoin kaverini. En muista juuri mitään "oppimistani" asioista.
Paras ystäväni johon luotin täysin ja jonka ajattelin aina olevan tukenani, petti minut pahimmalla mahdollisella tavalla.
Oot jo aika vanha