Jokin kokemus, jota et usko kovin monella muulla olevan! (Peukutusta!)
Kerro mikä tahansa kokemuksesi, jonka uskot olevan harvinainen! Peukuttakaa ylös jos teillä on sama kokemus, alas jos ei ole. Kokemus voi olla positiivinen tai negatiivinen.
Itse olen matkustellen seilannut omalla veneellä Atlantin valtamerellä. :)
Kommentit (1013)
Vierailija kirjoitti:
Kurku hyökkäsi kesällä päälleni kun menin tietämättäni pesän lähelle.
KURKI
Harrastanut seksiä itseäni tasan 40 vanhemman miehen kanssa. Itse 25, mies 65.
Syöttänyt pesukarhua takapihallani.
Harrastanut seksiä ensin 10v vanhemman kanssa ja seuraavalla viikolla 15 v nuoremman kanssa.
Aviomieheni joka oli homokammoinen, muuttui homoksi enkä minä enää kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivoaneurysma- ja syöpädiagnoosit kahden viikon sisällä.
Voimia sulle! Toivottavasti hoidot auttavat!
Kiitos. :) Pullistuma on leikattu vuosia sitten, mutta olen vielä sairauslomalla syöpähoitojen vuoksi.
Nähnyt jonkun ihmisen saavan sadistista nautintoa meneillään olevasta tilanteesta.
Käyttänyt kunnan mielenterveyspalveluita.
Olen muuttanut ulkomaille alle 100 euroa taskussa/tilillä.
Saanut tiedon opiskelupaikasta varasijalta, kun opiskelut ovat jo alkaneet ja lähtenyt opiskelupaikkakunnalle heti seuraavana päivänä satojen kilometrien päähän vailla mitään tietoa asunnosta.
(tiedoksi, tätä ei tartte peukuttaa: Sain asunnon oltuani yhden yön hotellissa ensin)
Tulin ekana paikalle, kun eräs ventovieras ihminen oli tehnyt itsemurhan. Totesin hänet kuolleeksi.
Olen sammutanut leipälaatikolla metsäpaloa sillä aikaa, kun häke miettii, minkä kunnan alueella metsä mahtaa sijaita, että voisi lähettää palokunnan paikalle oikeasta paikasta :(((
Taiteilia kirjoitti:
Olen muuttanut ulkomaille alle 100 euroa taskussa/tilillä.
Olen muuttanut Ruotsiin 100MK (huom) taskussa. Menin sunnuntaina ja hankin ITSE työpaikan maanantaina, Siitä se sitten alkoi.
Toivottavasti tätä ketjua ei poisteta komenttini vuoksi, kuten kerran aikaisemmin tästä kerrottuani. Liekö ollut sensuroitava tieto siitä, että itse hankki itselleen työtä:)))))
Olen esiintynyt Disneyland Parisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vieraillut 32 tunnin aikana neljässä maassa (lentokoneet tai välilaskut eivät liity millään tavalla tähän tapaukseen)
Pohjoiseen, pohjoiseen...
Olen viralliselta ammatiltani kotirouva.
Minulle on tehty keskenmenon jälkeinen kaavinta paikallisessa sairaalassa eräässä kehitysmaassa.
Vierailija kirjoitti:
Kätellyt Michael Jacksonia.
Tätä en usko. Mies, joka on niin fanaattisen bakteerikammoinen, ettei voi mennä julkiselle paikalle ilman naamasuojaa ja peittäviä vaatteita, ei kättele tuntemattomia.
Kurku hyökkäsi kesällä päälleni kun menin tietämättäni pesän lähelle.