Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.
Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.
Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.
... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.
Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.
Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.
Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.
Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.
Ihan hirveä olo.
Kommentit (315)
AP sinä pärjäät kyllä! Jos mies menee jotain levittämään ympäriinsä se kertoo tasan omista ongelmista itsensä kanssa, häntä pystyyn siis! Ulilaudan ja suoli24 väki voisi taas palata sinne mistä on tullutkin :-)
Vierailija kirjoitti:
Mä en kattelis tollasta miestä.
Todellakin onko mies tyhmä vai teeskenteleekö tyhmää?? Normaalijärkinen olisi tietysti jos on niin köyhä tyyppi että ei pysty Omenahotellista muutaman kympin kämppää itsellensä ostamaan, soitanut sinulle ja kysynyt otatko ventovieraita kämppääsi makaamaan lakanoihisi ja vielä ne avaimet, että nekin antoi vapaasti... Itse olisin kyllä pitkän mietinnän mietittyäni sitä mieltä, että kun en asu vielä yhdessä, enkä ole naimisissa, niin eikun eroon vaan. Sinusta välittämätön tyyppi tai tyhmä mikä on vielä pahempi jatkossa. Ja vielä ei ymmärrä miksi olet vihainen... Joten: ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin vainoharhaista luulla lähtökohtaisesti ihmisiä varkaiksi ja hermostua jostain hiivatulehdusgooglauksista. Ei nyt ensimmäiseksi tarvitse ihmisistä epäillä jotain avainten kopiointeja, mikä idea siinä nyt olisi? Joitain tavallisia suomalaisiahan nämä nyt olivat? Vain rikolliset tekevät tuollaista.
Ihan ylilyöntejä tässä ketjussa.
Teko oli mieheltä toki väärin. Siitä lienemme kaikki samaa mieltä. Mutta ylireagointiakin on ilmassa.
Anteeksi mitä? En ole väittänyt ketään varkaaksi. Mitään ei ole viety.
Miten hemmetissä näiden ihmisten kansallisuus liittyy mihinkään? Joo, kaveri on suomalainen mutta nainen vois olla vaikka yliopistokaverini tai vaikka se varas, aivan totaalisen tuntematon ihminen kyseessä. Miehen mukaan ei muista ulkonäköä eikä oliko paikalla kun avaimet annettiin (?) mutta kuulemma oli "normaali".
Mutta mukavaa, että luotat tuntemattomiin suomalaisiin kuin kirveen silmään. Sua ei varmaan haittaa jos tuun sun kotiin kun oot poissa ja käyn googlaukset läpi? Mä nimittäin oon tavallinen suomalainen, luotat vaan muhun kun sanon näin.
Mutta kun olen vainoharhainen, oletko koskaan ajatellut, että siellä olisikin ollut kaverisi jonkun naisen kanssa. Ja sen takia sulle ei olisi puhuttu mitään. Ja kun jäi kiinni niin sopi kaverinsa kanssa että tämä muka olisi ollut siellä.........Mua on vain petetty, niin ajattelen kierosti kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani ap, kuulostaa kamalalta, et varmasti ansaitse tuollaista! Kuten joku sanoikin, tuollaiset puheet kertovat puhujasta itsestään kaikista eniten, ja järkevät tyypit tajuavat sen kyllä. Pää pystyyn ja kohti parempaa tulevaisuutta ja miestä joka kunnioittaa sinua. Onnea matkaan!
- Muuten ymärrän kyllä, että sulla on sairaus päänahassa ja toivottavasti toivut siitä mutta olen ottanut joka päivä sinkkiä 15 mg ja D -vitamiinia 50 mg niin hiukseni ovat vahventuneet ja tuntuvat jämäkämmiltä muutenkin.
Ota monivitamiinia ja hiuksiin on vitamiinihivenainesekoitus apteekissa Biotiini Strong hair & nail. Se on halvempaa kuin Priorion jota mainostetaan telkussa. Sisältää yhtä hyvät aineet kuin kalliimpikin sekoitus. Ylipäänsä B ja C -vitamiinit ovat tärkeitä. Kokeile, ne kohottavat kuntoa ja mielialaakin. Mielialan korjaukseen Foolihappoa ja kalanmaksaöljykapseleita. Että näin. - Jos sulla on vaikeaa taloudellisesti osta ainakin tuo apteekin Biotiinijuttu ja monivitamiinia. Voi hyvin, kyllä elämä siitä lähtee, usko pois.
Mihis se mies sitten on mennyt yöksi jos ulkona olivat olleet ja itse asuu kaukana? Vai eikö ollut edes mukana ja miehen kaveri siis jo tiesi keltä kysyä panopajaa? Kun ei kai tollanen semihyvä kaveri osais kysyä mieheltäs panopaikkaa ellei jo aiemminkin olis kavereita majoitettu sun kotiin? Tai siis sanoit, että jossain illanvietossa oot joskus kaverin nähnyt, niin ei varmaan ihan mikään läheinen kaveri miehelles..
Ai, että kun korpes käyttää tota "mies"-sanaa koko tekstin ajan.. Pojankloppihan tuo on.
Oletko varma ettei miehesi ole vehdannut asunnolla? Keksi vaan jonkun kaverialibin peittääkseen jälkensä ja laiskuutensa siivota jälkensä? Siitä mahdollisuudesta hänen ylimielinen ja vähättelevä reagointi saattaa myös kieliä. Sori. 😕.
Miten ap:n lopulta kävi tän kanssa? Mies varmaan jäi mut entä muuta?
Vierailija kirjoitti:
Mies vaan hoki, että eiks asia muka ois ollu ok jos oisin tullu kaverin kanssa nukkumaan?
Ja oikeestaan kun mietin niin ei olis. Varsinkaan ilman ilmotusta. Hän ois saanu tietysti mut ei edes vaik mies olisi ollut mukana.
Nyt viel niin, ettei mies ollut edes mukana.
On antanut mun avaimen känniselle kaverilleen. Ihan mitä vaan ois voinu sattua. Se ois voinu vaikka kutsua hirveen lössin ja pitää bileet.Mies syyttää mua ylireagoinnista, koska "eihän mitään tapahtunut." Oli niin yllättynyt mun käytöksestä, että en oikeasti usko olevan edes eka kerta.
Millanen ihminen antaa tyttöystävänsä avaimen ja lähtee jatkoille porukan mukana???
up
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko varma, että se oli todella poikaystäväsi kaveri vai olisiko ollut ihan hän itse jonkun uuden hoidon kanssa? Nuo hiuspinnit ja huulikiilto ja asuntoosi helppo osaaminen yms...
tämä
Onkohan ap vielä linjoilla, mitähän hälle nykyään kuuluu?
Ap vaikuttaa selviytyjältä eikä miltään synnynnäiseltä uhrilta, joten kyllä tässä hyvin käy.