Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.
Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.
Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.
... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.
Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.
Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.
Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.
Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.
Ihan hirveä olo.
Kommentit (315)
Ap taisi mainita jo että on kova opiskelustressi, ei varmaan mammojen viihdyttäminen ole ekana mielessä kun pitää saada opintopisteet kasaan.
Ap tulehan päivittämään tilannetta kunhan jaksat. Tsemppiä tilanteeseen ja sotkun selvittämiseen!
Jos tää on totta niin kannattaa ap myös ottaa yhteys niihin poikakavein ystäviin ja kysellä mitä olivat tehneet. Oliko nekin yliopistossa? Ei tynny liian välkkyä porukkaa siellä olevan näiden juttujen perusteella.
Moi kaikki.
Ajattelin tulla raportoimaan, koska niin hullulta kun se kuullostaakin, oon ajatellut teitä ja tukeanne. Kuitenkin anteeksi niille jotka ovat musta oikeasti välittäneet ja vastanneet, enkä ole tänne tullut päivittämään niin kuin lupasin. Tulin myöhään kotiin, ja en yksinkertaisesti jaksanut. Tai varmaan olisi edes kerennyt.
Mulla nousi pe-la yönä täysin kirkkaalta taivaalta korkea kuume. Eilinen meni nukkuessa, oksentaessa ja yrittäessä väkisin tsempata itseäni lukemaan. Joten niin, av ei ole ollut prioriteettina kun pelkkä vessassa käyminen on ollut uuvuttaavaa. Mutta silti, anteeksi.
Mun on vaikea kerätä ajatuksiani. Mies on ollut järkyttävän julma. Todella, todella julma. Soitti mulle eilen yöllä, että katso whatsapp. Olin tietty nukkunut niin en ollut nähnyt. Siis soitti herättääkseen mut katsomaan. Oli ottanut bilekuvia jonkun tytön kanssa. Viimeisessä pussasi tätä. Sitä ennen oli viestejä, jotka kertoivat miten kaikki tietävät mun olevan skitso ämmä ja kaikki puhuu muutenkin pahaa musta/kaikki naureskelee mulle selän takana. Niin ja sitten. Sitten ilmoitti viimeisessä, että oli muutenkin harkinnut mun vaihtamista, koska mun kaljuuntuminen on oksettavaa ja haluaa välttää katastrofin ennen kuin joutuu kulkemaan rekkalesbomiehen kanssa.
Joo. Mulla tosiaan on sellanen juttu, että multa on lähtenyt reilusti hiuksia yhden lääkekuurin aikana. Valitettavasti se ei loppunut siihen lääkekuuriin, vaan hiuksia lähtee edelleen. Ihan niin paljon, että se on jo huomattavaa. Niskassani on kolikon kokoinen täysin kalju kohta. Olen käynyt näyttämässä lääkärille, joka kertoi sen olevan alopecia, ettei asialle voi tehdä oikeen mitään, sain kirvelevää kortisoniliuosta ja laskun.En tiedä miksi avaudun tästä. Ehkä siksi, että se on eniten elämässäni stressanut asia, arin kohtani. Pelkään kaljuuntumista kuollakseni. Mietin sitä joka päivä. Menin jotenkin tasapainosta kun mies iski siihen. Mulla on aika tosi paha olla. Oli aika pelottavia ajatuksia eilen ja tänään. Suoraan sanottuna mä pelkään mun miestäni. Tai exää. Pelkään, että olen nolannut itseni ja mun sosiaalinen elämä niissä piireissä on ohi. Pelkään, että hän kertoo muille kaljuuntumisestani.
Kuitenkin siihen itse tapahtumaan. Mies sitten lopulta tuli meille. Tosi myöhään. Itse olin lukenut täällä ja ajattelin oikeasti, että mies on pettänyt. Me riideltiin tosi kauan. Mies oli ensin kun aluksi tuli anteeksipyytelevä ja toi kukkia, yritti kuitata asian. Alkoi suuttua, kun kerroin, että haluan erota ja kerroin kaikein. Mies lopulta räjähti, että ei se ole jumalauta pettänyt. En luonnollisesti uskonut.
Antoi mun lukea whatsappviestit sen kaverinsa kanssa. Yritti ensin poistaa joitakin, mutta sanoin, että näytät kaiken ja totuuden jos haluat, että uskon. Kävi ilmi, että nainen mun asunnossani oli tämän kaverin piireissä pyörivä kaveri, jolla on poikaystävä ja ilmeisesti heillä on jokin panosuhde. Yritti suojella tätä tyttöä. Mä tiedän hänet, mutta en tunne. Facen perusteella ihan ok, tai en pelkää, että tekisi jotain hullua. Lukkoihin tulee uudet ensi viikolla silti kun on sovtti jo. Olen miettinyt, miksi jätti kamaa mun vessaan. Ilmeisesti vahingossa. En tiedä. Ehkä halusi jopa vittuilla. Silti mua polttaa häpeä, että tää tyyppi joka kuitenkin on samoissa etäisesti piireissä on nähnyt mut paljaimmillani.
Mutta niin, niistä viesteistä paljastui, että mulla on oltu jo ennenkin. Tai koko ketju lähti siitä, miten mies meni suuttuneena tivaamaan miksi kaveri on sanonut jotain mulle. Tämä ei tiennyt. Tämä kaveri luuli oikeasti, että tiesin, että hän käy.
Mies ilmeisesti meinasi tehdä perinteiset, eli käydä siivoamassa ennen kuin tulen (piti olla koko viikko kotona lukemassa tenttiin).
Kun tiukkasin niin sain tietää, että mun luona on käyty pari kertaa aloittelemassa ja jatkoilla ja on nukuttu ennenkin. Kuitenkin "tosi harvoin".
Pahimmalta tuntui se, että mies puhui musta hirveän rumasti. Kun oli rauhoittunut kaverilleen, niin käytännössä naureskeli mulle kun ohjeisti tätä kaveriaan. Kutsui mua eukoksi, "näät sä nyt minkä kaa joudun elää hahah".
Luuli, että toi on vähemmän vakavaa kuin pettäminen ja siksi en olisi saanut suuttua enkä mitään kun hän kuitenkin tunnusti ja kertoi kaiken. Joo, kertoi 8 tunnin itkun ja riitelyn jälkeen. Asia ei oltukaan helposti kuitattu.
En jaksa kirjoittaa oikeen. Mut varmaan tunnustaa tästä. En oikeastaan välitä. Kai. Tulin jo kaapista kun näytin kaverilleni tämän ketjun koska halusin selittää kun nähtiin.
Kuitenkin näin tiivistettynä, elämä on aika hirveää ja on aika paha olla. Mies on täysin pimahtanut ja on riivannut mua mielialat vaihdellen. Jostain syystä en pysty estämään. Tänään taas pyysi viestillä anteeksi ja sanoi, että vaan ikävöi ja rakastaa ja haluaa palata yhteen. OOn jotenkin ihan done. EN jaksa nyt oikeen kirjottaa, haluan nukkumaan. Sori jos tästä ei tajua yhtään mitään, en oikeen osaa hahmotella ajatuksiani. kiitos kaikille.
Itseltä olisi tässä mennyt luottamus.
Jos et ole valmis jättämään, niin palauttakaa nyt kuitenkin avaimet toisillenne. Itsellekin on oma koti intiimi paikka, ja jos ystävä sitä tarvitsisi, antaisin - mutta luvan kanssa, ja haluaisin ainakin makkarin siivota.
Joskus asioiden julkitulo vie taakan harteilta. Selän takana puhuminen ja haukkuminen kertoo enemmän puhujasta kuin siitä kenestä puhutaan. Eikä asiat välttämättä mihinkään leviä kunhan mies rauhoittuu.
Mutta julma, todella julma mies osaa näköjään olla kun lähetti kuvankin! En ymmärrä!! Kuka haluaa noin loukata vaikka olisi vihainen.. Tsemiä ap, joskus tämäkin on vain muisto. Asia mikä tapahtui silloin joskus. Tsemiä :)
Vierailija kirjoitti:
Itseltä olisi tässä mennyt luottamus.
Jos et ole valmis jättämään, niin palauttakaa nyt kuitenkin avaimet toisillenne. Itsellekin on oma koti intiimi paikka, ja jos ystävä sitä tarvitsisi, antaisin - mutta luvan kanssa, ja haluaisin ainakin makkarin siivota.
Joo ollaan erottu. Unohdin kai sen kirjottaa :D Avaimet on milla.
Voimia, ap! Täydellinen kusipää tuo entinen(?) äijäsi! Ei muuta kuin monoa sille! Ja maksatat sillä lukon vaihdon, jääkaapistasi syödyt ruoat, siivouksen ja uudet lakanat. Sen jälkeen kerro kaikille tutuillesi, minkälainen epäluotettava mulkku tuo exäsi on.
Hiusongelmissasi pyydä lähete jatkotutkimuksiin YTHS:ltä, voiko niille jotain tehdä. Virtuaalihalaus ja voimalähetys! Älä anna kohdella itseäsi enää huonosti!
Saat paremman, eikä ole edes vaikeaa. Mies ei arvosta sua, eikä varmaan ole sen luontoinen, että koskaan naista arvostaisikaan. Joku pielessä omissa ihmesuhteissa lapsuudessa tms.
Sulle toivon kaikkea hyvää. Unohda se mies! Oikeesti.
Ap, tsemppiä! oon sanaton sun puolesta. Mies vaikuttaa hyvin epämiellyttävältä ihmiseltä...
Ap, kukaan täysijärkinen ei pidä sua hulluna, eksäsi tässä on sekaisin. Kovasti tsemppiä! <3
Oon pahoillani ap, kuulostaa kamalalta, et varmasti ansaitse tuollaista! Kuten joku sanoikin, tuollaiset puheet kertovat puhujasta itsestään kaikista eniten, ja järkevät tyypit tajuavat sen kyllä. Pää pystyyn ja kohti parempaa tulevaisuutta ja miestä joka kunnioittaa sinua. Onnea matkaan!
Kiitos että tulit kertomaan miten tässä kävi. Ihan hirveä tilanne, aseta nyt itsesi ja hyvinvointisi jakamattomalle ykkössijalle!
Sinulle voisi olla terveellisempää estää mies ja antaa sen skitsoilla keskenään pahimmat höyryt pihalle. Se selvästikään ei ole tarpeeksi kypsä kantaakseen täyttä vastuuta teoistaan ainakaan nyt, kun asia on niin pinnalla ja kärjistynyt.
Ota itsellesi tilaa toipua, tervehtyä ja mieti vasta sitten kun tilanne ja tunteet ovat tasoittuneet, haluatko vielä nähdä miestä ja kuulla häntä. Sinuna en palaisi enää yhteen. Tuo skitsoava, sinua syyllistävä ja pahan olon aiheuttamiseen tähtäävä reagointitapa ristiriitatilanteessa sekä selän takana toimiminen ja sen tarkoituksellinen salaaminen luottamusasiassa kertovat karua kieltä siitä, paljonko mies (nulikka) sinua osaa arvostaa ja mikä itsekäs, lapsellinen mulkku hän osaa olla.
Ansaitset parempaa. Kaikkea hyvää, kesä on tulossa. Hoida opinnot niin kunnialla kuin jaksat, ja anna miehelle juuri niin paljon huomiota kuin hän sinulta ansaitsee (= 0). On olemassa sellaisiakin miehiä, joille luottamuksesi kämppäsi avaimen suhteen olisi ollut kunnia-asia.
Voi ei, olen kauhean pahoillani puolestasi, ap! :( Mies on käyttäytynyt ihan kamalalla tavalla sua kohtaan. En oikein edes tiedä mitä sanoa. Aivan uskomatonta käytöstä... Mutta koeta ajatella, että hyvä että miehen niljakkuus tuli tässä vaiheessa selville. Sulla ei myöskään ole mitään syytä olla nolostunut, muut tässä ovat käyttäytyneet keskenkasvuisesti ja törkeästi. Järkevä ihminen sen kyllä ymmärtää - ja jos kaverisi eivät, niin ehkä on parempikin löytää uusia... Tosin tämä ei varmaan hirveästi lohduta. Mutta jos olet näyttänyt jo kavereillesikin tätä ketjua niin varmasti he ymmärtävät tilanteen.
Kaljuuntuminen on varmasti pelottava ja inhottava ajatus, mutta koeta olla stressaamatta siitäkään liikaa. Kuulostaa ehkä tyhmältä, mutta peruukkejakin on monenlaisia ja niillä voi olla tosi hauska leikitellä tyylin kanssa. Mutta tietysti jos siitä tulee "pakko" se ei tunnu samalla tavalla hauskalta. Yritän siis jotenkin sanoa, että alopeciaa ei ole syytä hävetä ja jos tilanne tilanne etenee ihan kunnon kaljuuntumiseen niin ei sekään ole mikään maailmanloppu, vaikka varmasti pahalta tuntuukin. Joka tapauksessa olet kaunis ja arvokas hiuksilla tai ilman, ja mieheltä oli todella halpamaista iskeä heikkoon kohtaasi.
Vielä kerran voimia ja halauksia ap:lle!
Miehesi on keskenkasvuinen, vastuuntunnoton idiootti.
Tuosta alopeciasta vaan haluan sanoa, että työkaverini siskolle kävi samalla tavalla opiskeluaikana erittäin kovan stressin seurauksena. Hänellä oli siis muutama kolikon kokoinen hiukseton läikkä päänahassa ja lisäksi ripsiä lähti ainakin toisen silmän alueelta huomattavasti. Hän oli luonnollisesti ihan kauhuissaan. Mutta tilanne oli väliaikainen! Stressin helpotettua hiukset ja ripset kasvoivat takaisin ja mitään pysyvää haittaa ei jäänyt.
Saattaa siis olla sinunkin tapauksessasi vain hetkellistä!
Toivon sinulle paljon tsemppiä tässä tilanteessa. En yleensä juurikaan osallistu keskusteluun, mutta tekstistäsi huokuu niin voimakas ahdistus, etten voinut sitä ohittaa. Jos poikaystäväsi puhuu sinusta rumasti ja levittelee arkaluontoisia tietoja sinusta, niin voin sanoa, että ampuu todellakin omaan jalkaansa. Olen ihan varma, että suurin osa ihmisistä tuntee myötätuntoa ja sympatiaa nimenomaan SINUA kohtaan asioista kuullessaan. Ja mies paljastaa samalla, millainen törkimys on. Onneksi sinulla on hyviä ystäviä tukenasi. Sinä vaikutat kivalta tyypiltä!
Voimahalauksia! <3
Ap? Päivitystä kaivattaisiin.