Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
241/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämä sittenkin provo. Kun ap ei tule päivittämään kuulumisia. Tai sitten käsittelee taas miehen kanssa asiaa ja antaakin anteeksi....

Vierailija
242/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikohan tämä sittenkin provo. Kun ap ei tule päivittämään kuulumisia. Tai sitten käsittelee taas miehen kanssa asiaa ja antaakin anteeksi....

Tätä minäkin mietin... Tai sitten on pohtimassa miten kirjoittaa tapahtumaketjun grande finale. Toivottavasti on kuitenkin ihan tosi juttu, vaikka toki en toivoisi kellekään käyvän tällaista. Mutta ainakin onnistunutta työtä, jos paljastuu provoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkaantuisin tuosta aivan vitusti. Se random on vielä tullu jonkun toisen randomnaisen kanssa sinne panemaan? Oksettaa. Harkitse vakavasti suhteen tulevaisuutta, vielä kun ei edes myönnä virheitään...

Vierailija
244/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap nyt tuut kertoon mikä tää juttu on.

Vierailija
245/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No provohan tämä oli.

Kissaakaan ei saa rapsuttaa mahasta...

Vierailija
246/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näissä käy näin. Mielenkiintoinen juttu, josta on keskusteltu sivukaupalla ja yritetty auttaa Aptä. Sitten aloittaja kaipaamansa neuvot saatuaa haihtuu savuna ilmaan.

Vierailija
247/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ei ole provo, niin aika inhottava temppu jättää kertomatta viimeisimmät jutut näin monen myötätuntoisen ja ystävällisen viestin jälkeen :/

Jos taas on provo, niin tämähän se päämäärä oli. Job done.

Vierailija
248/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kohta ne kokeilee käyttää sun pankkikorttia ja muita tunnuksia ostosten tekoon...ja laskuja alkaa tulla ovista ja ikkunoista....miten paljon ne oli kahdestaan sun ruokia jaksaneet syödä, mistä tiiät vaikka siellä ois ollu isompikin ryyppyjengi istumassa iltaa yötä ja päivää ja yrjöilemässä sun nurkkiin....

Vierailija
249/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa turha lukea koko keskustelu ku ap katos

Vierailija
250/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, että miten voit muistaa tai tiedostaa missä asennossa vibraattorisi on ollut?

Ihmiset ovat tapojensa orjia, monet tekee asiat aina samoin. Lasken avainnipun pöydälle tiettyyn kohtaan, tietyllä tavalla ja huomaan heti jos joku on siihen koskenut. Ihan hyvin vibran voi samallalailla laittaa, aina tiedostamatta samoin päin.

Nimenomaan. Laskee sen vaikka aina poikittain makaamaan, ja yhtäkkiä se onkin pöydällä pystyssä. Mulla on puhelimen kanssa sama. Olen tottunut laittamaan sen joka päivä näyttö alaspäin kuunnellessani musiikkia (näyttöylöspäin musiikki kuuluu hiljempaa), ja jotenkin vahingossa se on jäänyt sitten tavaksi vaikken musiikkia kuuntelekaan. Äidillänikin käydessä huomasin hänen koskeneen puhelimeeni, kun oli "väärin päin" pöydällä. Oli siis pyyhkinyt pöydän ja nostanut puhelinta, laskien sen sitten toisin päin pöydälle. Noi on vaan asioita, jotka jokainen itse huomaa ja tiedostaa, vaikka muille olisikin pikkujuttuja. :)

Vierailija
251/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up? :(

Vierailija
252/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap?

Vierailija
253/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jäin odottamaan apn kommenttia miten mies asian selitti.

Vierailija
254/315 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin koko ketjun lukeneena ja ap:n puolesta surreena harmittaa, jos vastausta ei kuulu. Mutta aika selvää, ettei palstamammojen tiedonjanon tyydyttäminen ole tuossa tilanteessa ihan ekana mielessä.

Vierailija
255/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
256/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeeeee? Huijasitko meitä?

Vierailija
257/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap:lle ei ole sattunut mitään kun mies oli niin raivona siitä että ap ei hyväksynyt kotinsa pitämistä vieraiden panopaikkana...

Ap kerro nyt oliko provo vai miksi et kerro mitään?

Vierailija
258/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta. Itse tekisin sekä miehestä että kavereistaan rikosilmoituksen kotirauhan rikkomisesta. Eihän kenenkään kotiin mennä ilman omistajan lupaa asumaan ja syömään. Ja miehesi on selvästikin narsisti jos kritiikin vastaanottaminen ei onnistu ja vielä hyökkää siinä tilanteessa.

Tee rikosilmoitus, sarjoituta lukot uudestaan ja vibra roskiin. Niitä saa uusia. Ja tee suursiivous tietenkin. Ennen rikosilmoituksen tekoa voit ilmoittaa siitä miehen kaverille etukäteen ja sanot että hinta asumisesta ja ruuista on usealta päivältä kahdelta henkilöltä vahingonkorvauksena 1000€. Näin minä tekisin. Ja se äijä ilman muuta exien joukkoon. Vähä-älyinen selvästi.

Vierailija
259/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli mies, mikä lainaili tavaroitani eteen päin kysymättä. Oli kivaa lähteä maanantaiaamuna viikoksi kouluun (asuin säännöllisesti asuntolassa) kauhealla pakkasella ja huomata, että mies oli lainannut lapaseni, piponi ja huivini omille lapsilleen edellisenä päivänä heitä palauttaessaan, koska ei ollut hakiessaan huolehtinut heidän tumpuistaan. Lapset kuskattiin ovelta ovelle, itselläni oli käveltävänä matkaa bussien vaihdon yms. välissä useampi kilometri. 

Meikkini hän lainasi naapurilleen. Tämä tuli ilmi siten, että kerroin mitä tartuntoja meikkien lainailusta voi tulla ja mies säikähti, että sitä kautta hänkin voi saada ne.:D Jos jätin vaikka levyn suklaata kaappiin, niin sen hän kävi vaihtamassa kanamuniin samaisen naapurin kanssa, jotka söi itse. Toisin sanoen miehen käytös ei viestinyt kauheasti kunnioituksesta tai arvostuksesta, olkootkin miten pieni juttu. Suuttuessani hänen harjoittamastaan vaihdantataloudesta mun kustannuksellani, hän käyttäytyi tismalleen samalla tavalla kuin ap:n mies. Vältteli, sanoi ettei tiennyt että oli kiellettyä ja vihjasi että olen lapsellinen. Siinä kohtaa hajosin kun huomasin, että äidiltäni lainattu cd-soitin katosi ja se löytyi puoli vuotta myöhemmin hänen lapseltaan. 

Vierailija
260/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varashan tuo yllä olevan viestin mies on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi