Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies päästi minulle tuntemattoman kaverinsa kotiini.

Vierailija
07.04.2016 |

Ihan hullu juttu mutta yritän selvittää..
Ennen en ole eroa harkinnut, mutta nyt näyttää jo todennäköiseltä.

Mies oli ollut kaverilaumansa kanssa viihteellä keskustassa. Itse asun ihan ydinkeskustassa, mies kauempana. Olemme seurustelleet 2,5 vuotta ja luonnollisesti nukumme toistemme luona hyvin usein.
Miehellä on tietty mun avain ja lupa mennä asuntooni vapaasti nukkumaan jos on just vaikka baarissa eikä jaksa/kerkeä yöliikenteeseen jolla pääsisi kotiin.
Olin vanhempieni luona viime viikonlopun ja tarkoitus oli olla koko tämä viikko. Eilen mieheni kaveri laittoi iloisen fb-viestin missä kiitti kun sai "punkata" mun luona ja miten avain on nyt taas miehellä, et no worries.

... Niin. Mies ei siis ensinnäkään soittanut ja pyytänyt lupaa eikä vaivautunut edes kertomaan koko asiasta.
Tällä mulle lähes täysin tuntemattomalla (muistan etäisesti illanvietosta) on ollut mun avain kolme päivää.
Olin tässä vaiheessa jo täysin raivoissani. Miestä en saanu kiinni koko junamatkan aikana.
Oli tosi kiva tulla kotiin, missä oli paskaset lakanat ja petaamaton sänky, ruoat syöty jääkaapista ja vessassa vieläkin oksennuksen haju.
Kaikkein pahimmalta musta tuntuu, että tää täysin tuntematon jannu on ollut mun kaikkein henk. koht alueella, paikassa joka oikeasti näyttääkin siltä, etten odota kenenkään (paitsi poikaystäväni johon luulin luottavani täysin) käyvän.
Mulla oli koulupaperit levällään, rahaa pöydällä, pikkareita ja alkkareita kuivumassa, oli aika paskasta jne.
Kaikkein pahimmalta tuntui se, että mun vibraattori oli jäänyt yöpöydälle (oli muuten eri asennossa mihin jätin sen).
Itkettää, et tää vitun joku random äijä on nähny mun kaikkein intiimimpiä tavaroita.

Mä sit laitoin sinne miehen kaverille viestiä, joka tarkensi miten heitä oli ollut ihan kaksi siellä (hän ja joku nainen) ja olivat viettäneet sunnuntaitakin vielä mun luona. Oli yllättynyt siitä, että miten vihainen olin, syytti miestäni miten tämä oli antanut ymmärtää asian olevan 100% ok vielä sunnuntainkin suhteen ja oli kuulemma kehottanut syömään kaapistakin.

Mulla on ihan sairaan häväisty ja vihainen olo. En voi uskoa, että mies näkee täysin oksi antaa panokämpäksi mun asunnon. Mua ei todellakaan kiinnosta jakaa muk kotia (läppäri esim oli siellä, olivat kuunnelleet musiikkia. Läppärillä on kaikki mun henkilökohtainen asia, olin mm.googlannut hiivatulehduksesta, mun kaikki kuvat) ja kaikkea siihen liittyvää. Nyt tää äijä tietää et mulla on sukkia ja likasia vaatteita lattialla, käytän irtoripsiä (vessassa oli esillä) ja hiuslisäkkeitä (mulla lähti lääkityksen takia järkyttävän paljon tukkaa yhessä vaiheessa), että syön masennuslääkettä.. Jos viitsi avata kaapit niin siellä on liukuvoidetta, roacuttania, kaikkea kivaa.

Pahinta on se, että mies suuttui minulle kun sain vihdoin kiinni. Myönnän huutaneeni siinä vaiheessa täysiä, koska olin niin raivoissani. Suuttui mulle, koska ei nähnyt asian voivan olla ongelma, kaveria pitää auttaa "se asuu niin kaukana ja oli hirveessä kännissä ja ei oo saanu naista blaa blaa".. Ei suostunut pyytämään anteeksi, haukkui mun reaktion ja olin nipo ja mitä väliä ja miks haen draamaa.

Ihan hirvee olo. :( Mulla on niik vaikee olla. Esim. mun pikkarilaatikko oli vähän auki. Mulla on mielessä miljoona asiaa mitä on voinut tehä. Ihan vaikka laittaa kuvan tosta mun vibraattorista johonkin whatsappiin tms. Kamalinta on se, että oli eri asennossa mihin jätin.
Sitä on voitu vaikka käyttää. Tää tyyppi on voinu vaikka teettä mun avaimen jos haluaa.

Ihan hirveä olo.

Kommentit (315)

Vierailija
281/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö ap miksi mies ei ole kertonut että asunnollasi on käynyt muitakin ja nukkunutkin muita ??

Varmaankaan ei kertonut kun tiesi ettet hyväksyisi. Todella törkeästi tehty exältäsi.

Mitä tulee naiseen ja tämän kanssa panneeseen exmiehen kaveriin niin he tuskin levittävät mitään juttuja sinusta. Olettaisin että nainen on todella pahoillaan kun tajuaa kuinka kovin loukkasi sinua. Ja toisaalta ei varmaan halua omia seikkailujaan yleiseen tietoon.

Veikkaisin että suurin osa miehen ystävistä tajuaa että miehesi teki törkeästi kun luvatta päästi muita asuntoosi. Ja ne jotka eivät tajua eivät ole ystävyyden arvoisia.

Mitä tulee tuohon miesystävään niin älä missään nimessä ala enää ikinä olemaan hänen kanssaan. Hän on loukannut sinua paitsi asunnon kanssa niin noilla viesteillään niin verisesti että hän ei todellakaan ole arvoisesi. Oikeastaan näin maallikon korvaan kuulostaa että miehellä taitaa olla jotain henkistä sairautta tai jotain vaivaa kuitenkin korvien välissä. Ei normaali ihminen toimi noin. Loukkaa toista tahallaan ja sitten kerjää takaisin.

Kuule jos sinulla on ongelmia hiusten kanssa niin se on pientä koska exmiehelläsi kuulostaa olevan todella pahoja ongelmia käytöksen, tapojen, henkisen puolen kanssa jne. Sinä ap kuulostat kivalta tyypiltä. Toivon todella paljon jaksamista sinulle. Ja onnittelen siitä että sait selville ajoissa millaisen miehen kanssa seurustelit. Jos teillä olisi lapsia joutuisit jatkossakin olemaan hänen kanssaan tekemisissä.

Yhdellä sukulaisella oli pitkään ongelmia hiusten lähdön kanssa. En tiennyt siitä kun hoidin heidän lapsiaan. Nainen sitten tunnusti että hänellä on peruukki kun oli kuullut lasten leikkivän peruukin käyttöä pyyhkeillään ja luuli että olin tajunnut. Nainen kyseli onko se ihan turhuutta kun käytti rahaa peruukkiin jne. Minä olin lähinnä hämmästynyt. Mitä väliä. En ollut edes kuunnellut lasten juttuja niin tarkkaan saati miettinyt toisen hiuksia. Eikä minusta peruukki ollut turhuutta vaan ihan sama jos niin haluaa. Tilanteesta on monta vuotta mutta enpä osaa sanoa onko tällä naisella ollut sen jälkeen peruukki vai omat hiukset vaikka nähdään usein. Eli muut ei useinkaan huomaa tällaista asiaa joka voi olla asianomaiselle iso juttu. Eli ihan vaan vinkkinä tuskinpa se sinun hiustenlähtö monia muita kiinnostaa vaikka se sinulle onkin iso juttu. 

Jos joku kaveri kertoisi minulle hiustenlähdöstä niin lähinnä miettisin voinko auttaa mitenkään (esim. ruokavalio joka on itsellä auttanut moniin ongelmiin). Ja tsemppaisin että ne on kuitenkin vaan hiuksia.

Hei ap sä oot hyvä tyyppi. Ja se on niin paljon enemmän mitä esim. exmiehesi voi sanoa.

Tsemppiä ap !!!  Pidä itsestäsi huolta.

Vierailija
282/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin täältä saa lukea ketjua, jossa ollaan ap:n puolella loppuun asti. :) Palautuukohan uskoni ihmisten hyvyyteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Ap! Vaikka nyt olosi onkin varmasti hirveä, olet ainakin saanut tietää asioiden oikean laidan ja voit jatkaa elämässäsi eteenpäin. Jos miehesi ei olisi jäänyt tästä kaikesta kiinni nyt, se olisi tapahtunut ennemmin tai myöhemmin ja olisit saattanut joutua kärsimään vielä enemmän.

Vierailija
284/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto tuli muistot exästä mieleen. Kaikki oli aina minun syytäni ja olin skitso ämmä, kun hän teki jotain väärin. Ei koskaan pyytänyt anteeksi ja puhui minusta rumasti kavereilleen samalla kuin petti minua. Miksi miehet ovat tälläisiä syyllistäviä kusipäitä, kun itse tekevät väärin. Aloin suhteen aikana melkein jo uskomaan, että olen liian niuho, kun mies teki mitä ihmeellisimpiä temppuja. Onneksi pääsin suhteesta ennen, kuin olin täysi lattiamatto.

Vaikka nyt tuntuu pahalta niin lupaan, että olet huomattavasti onnellisempi ilman tätä idioottia, joka ei kunnioita sinua yhtään.

Vierailija
285/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Blokkaa tuo inhotus puhelimessa ja somessa, sinulla ei ole mitään velvotteita häntä kohtaan. Jatka kuin häntä ei olisi olemassakaan. Ja ystävillesi kerrot rehellisesti millainen valehtelija, kiusaaja ja solvaaja exä oli. Sinulla ei ole mitään hävettävää!

Vierailija
286/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, mikä idiootti tuo äijä on. Blokkaa kokonaan, ei tuollaista idiotismia tarvitse sietää ollenkaan. Kyllä niitä normaalejakin miehiä on, joille ei tulisi mieleenkään käyttäytyä noin, joten pää pystyyn ja uusia kujeita kohti vain<3

Vierailija
287/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit että mulla on paha olo sun puolesta. Tiedän, että kuulostaa hullulta, kun ei edes tunneta, mutta oikeasti luettuani viimeisimmän viestisi, tuli hirveä viha ja ahdistus.. Kunpa vain voisinkin auttaa...

Entinen poikaystäväni ei ole koskaan käyttäytynyt tuolla tavalla, mutta samoja piirteitä löytyy, joten pystyn jollain tasolla samaistumaan tunteisiisi. Ero tietenkin tuli, mutta välillä oli hankala pitää päätöksestä kiinni juurikin sen anteeksipyytelyn ym takia. Mutta silti elämäni paras päätös erota ja toivon, että pystyt pitämään pintasi eron kanssa.

Pakko vielä sanoa, että SINULLA ei ole mitään hävettävää. Poikaystävälläsi sen sijaan on paljonkin hävettävää, puhukoon pahaa kaupungilla, hän kuitenkin on antanut avaimesi vieraalle ja käyttänyt SINUN asuntoasi ilman lupaa. Samoin poikaystäväsi kaverilla on hävettävää. Sotkenut asuntosi, ei edes vaivautunut siivoamaan?! Myös tällä panolla vasta hävettävää onkin. Pettää omaa poikaystäväänsä, jonkun toisen naisen kämpässä?! Voiko alemmas vajota? Sun vibraattorit ym muut on normaaleja asioita - niissä ei mitään hävettävää ole, varsinkaan noiden muiden asioiden rinnalla.

Ymmärrän, että ahdistaa/nolottaa, tuntisin itse täysin samoin, mutta oikeasti, muilla vasta nolot paikat onkin. Toivon, että sinnittelet nyt asian yli ja pääset tuollaisista ihmisistä eroon, ansaitset paljon parempaa! Tsemppiä oikeasti hirveästi ja muista, SINULLA ei ole mitään hävettävää!

N22

Vierailija
288/315 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle kaikki tsemppi mitä löytyy naisille, jotka pitää puolensa vaikka itkettäisikin. Teit oikean valinnan ja elämällä on taipumus houkutella ilo jälleen esiin. Kaikkea hyvää sinulle, urhea pieni nainen! <3

Vierailija
289/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mikä mulkku tuo äijä. Sinusta tuntuu nyt varmasti todella pahalta, mutta vaikka se kuulostaa oudolta, niin on vain parempi että hän osoittautui todella paskiaiseksi. Saat varmasti riuhtaistua itsesi hänestä eroon, eikä jää rippeitäkään epäilyksiä siitä olisiko pitänyt vielä yrittää. Tyypin käytös kuulostaa klassiselta persoonallisuushäiriöisen käytökseltä - koska hän ei voi sietää vikoja itsessään, on vian oltava aina muissa. Tällä hetkellä hän selvästi meinaa nähdä itsessään todella suuria vikoja, koska niin voimakkaasti projisoi niitä sinuun. Eli mitä isompi metakka, sitä kovempaa hän yrittää vaimentaa sisältään nousevan tuskan siitä että vika onkin hänessä itsessään. Kaikki mitä hän puhuu, kertoo siis vain ja ainoastaan hänestä itsestään, ei sinusta.

Estä hänet kaikissa mahdollisissa  viestimissä. Puhelimiin saa ainakin ulkoisina sovelluksina ohjelmia, joilla voi estää myös tietyn numeron tekstiviestit ja puhelut. Olet saanut jo ihan tarpeeksi todisteita hänen todellisesta luonteestaan. Mikäli hän ei blokkaamisesta huolimatta jätä sinua rauhaan, tee rikosilmoitus häirinnästä.

Pelkäsit, että ex pilaa maineesi kaveripiirissänne. Millä ihmeen lailla hän sen tekisi? Jos hän kertoo totuuden (sulla ei olekaan aina supersiistiä, sulta lähtee hiuksia, sulla on dildo...), niin mitä sitten? Millaiselle ihmiselle tuollainen tulee kauhistuksena, haluaisitko oikeasti olla sellaisten ihmisten kaveri joka hylkää kaverinsa täysin normaalien asioiden vuoksi? Daa, joka ikisellä on joskus sotkua, jokaikisellä on omat sairautensa, ja niin edelleen. Ajattele asiaa mieluummin niin päin, että jos joku sinut tällaisen takia hylkää, niin se on ainoastaan hyvä asia. Siinäpä erottuu jyvät akanoista. Ja entä jos mies vaikka valehtelee sinusta jotakin? No, jos joku nielee sen purematta eikä edes kysy sinulta pitääkö asiat paikkansa, niin pätee sama kuin edellä - antaa mennä, tällaiset ihmiset ei ole oikeasti sinulle läheisiä olleetkaan. On vain hyvä, jos asia näin selviää. Kun pääsee eroon huonosta seurasta, voi korvata sen paremmalla ja sellaisella, joka oikeasti sinusta välittää.

Vierailija
290/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset ukot on kuumaa kamaa parisuhdepiireissä. Ei mene kuin pari viikkoa niin tuollakin on uusi muija kainalossa. Mikä vittu teitä suomalaisia nuoria naisia vaivaa? Ja ihan turha väittää, että ei sitä huomaa. KYLLÄ SEN HUOMAA samantien jos joku on noin sairas, että homma menee tuohon kiusaaamisen heti kun tulee riitaa.

Vierailija
291/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
292/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Hyvä, että mies on nyt ex-mies, ja katsokin että pysyy sellaisena! Kuvottava tyyppi.

Mun opiskelukaverilla oli tuo hiustenähtösairaus. Alkuun hän käytti peruukkia, mutta kulki koulussa myös ihan kaljuna. Eikä se ollut kenestäkään mitenkään outoa eikä vastenmielistä. Tyylikäs, kaunis nainen, kivasti meikkasi muutenkin nauravat silmänsä. Ja valmistumispäivänä hänellä oli kauniit, hennot, kihartuvat omat hiukset.

Vierailija
293/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ap! Tuntuu niiiiin pahalta sun puolesta. Jos jotain hyvää, niin pääsit nyt eroon tuosta mulkusta. Ihan kauhea tapa pettää luottamus. Kuulostaa kliseeltä, mutta sä vain ansaitset niin paljon parempaa ja tiedät sen. Ihan kauheaa käytöstä alusta loppuun tuolta sun exällä. Ja hei. Yritä olla surematta hiusten lähtöä. Tunnen 4 naista jotka käyttävät peruukkia (syöpähoidot ja sairaudet vieneet hiukset, nuoria naisia) ja nykyään peruukit on tosi luonnollisia ja kauniita ja laadukkaita :) paljon voimia sinulle kevääseen, voi kun voisin auttaa jotenkin.. Pystyn niin samaistumaan tilanteeseesi. Paremmat päivät ovat edessä, luota siihen!

Vierailija
294/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tuon ihmistyypin, mitä mulkku exäsi edustaa. Olo on varmasti aivan hirveä sulla nyt ap. Mutta tiedätkö, tän paremmin ei pitemmän päälle olisi voinut käydäkään! Ajattele tällaista tilannetta tapahtumassa vuosien suhteen jälkeen, vaikkapa niin, että teillä olisi yhteisiä lapsia. Olisit ikuisesti sidottu tuollaiseen tasapainottomaan hulluun! Jos mies ei olisi laittanut sairaita viestejään, olisit saattanut kuulla anteeksipyyntöjä, jotka vaikuttavat ihan vilpittömiltä. Ja yleensä haluamme uskoa toissta, varsinkin läheisistä, hyvää. Nyt skitso äijänkuvatus ei voi enää esittää. Toivon kovasti voimia! Tallenna tämä ketju bookmarkeihin, jotta voit palata lukemaan kun olo on miehen suhteen heikompi. Monesti niin nimittäin käy, vaikka toinen olisi kuinka pahoin loukannut.

Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
295/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä te löydätte näitä jännämiehiä, aika wt-touhua pojaltasi

En tiedä mikä on jännämies eikä oikeastaan edes kiinnosta, mutta yliopistolta löytyi.

No tiedoksi että jännämies termi on käytössä suomi24 palstan sinkut osastolla siis niiden sinkkumiesten keksimänä ns. normaaleista miehistä joita naiset tapailee. Enkä todellakaan suosittele ko. sivustoon tutustumista koska siellä ne tosi jännät miehet luuraa.

Vierailija
296/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut trollaus. 4/5

Vierailija
297/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tietoa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mistä te löydätte näitä jännämiehiä, aika wt-touhua pojaltasi

En tiedä mikä on jännämies eikä oikeastaan edes kiinnosta, mutta yliopistolta löytyi.

No tiedoksi että jännämies termi on käytössä suomi24 palstan sinkut osastolla siis niiden sinkkumiesten keksimänä ns. normaaleista miehistä joita naiset tapailee. Enkä todellakaan suosittele ko. sivustoon tutustumista koska siellä ne tosi jännät miehet luuraa.

Jännämies ei tarkoita mitään tavallista miestä.

Vierailija
298/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon teinidraamaa ja angstaamista täällä. Jatkakaa toki, älyttömän viihdyttävää.

Tokihan jokaisesta bänksistä av-mammat vaihdattaa lukot.

Ei herranjestas että ihmiset osaa ylireagoida. Mies on mulkku niinkuin moni muukin, mutta ei kai tuollaisessa ole mitään erikoista. Tuollaisia retkuja on baarit ja tosi-tv:t täynnä. Harmillisinta tässä on se, että täysin viattomat yöpaikan pyytäjät on nyt syyllistetty.

_

ps. nainenkin voi olla ihan samanlainen,

oma muija järjesti etkot ja tuli kännissä punkkaamaan kun oltiin avaimet vaihdettu - Eipähän tehnyt toiste :D

Vierailija
299/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli joku ihan haistapaskajuttu

Vierailija
300/315 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Miehesi on keskenkasvuinen, vastuuntunnoton idiootti.

Tuosta alopeciasta vaan haluan sanoa, että työkaverini siskolle kävi samalla tavalla opiskeluaikana erittäin kovan stressin seurauksena. Hänellä oli siis muutama kolikon kokoinen hiukseton läikkä päänahassa ja lisäksi ripsiä lähti ainakin toisen silmän alueelta huomattavasti. Hän oli luonnollisesti ihan kauhuissaan. Mutta tilanne oli väliaikainen! Stressin helpotettua hiukset ja ripset kasvoivat takaisin ja mitään pysyvää haittaa ei jäänyt.

Saattaa siis olla sinunkin tapauksessasi vain hetkellistä!

Toivon sinulle paljon tsemppiä tässä tilanteessa. En yleensä juurikaan osallistu keskusteluun, mutta tekstistäsi huokuu niin voimakas ahdistus, etten voinut sitä ohittaa. Jos poikaystäväsi puhuu sinusta rumasti ja levittelee arkaluontoisia tietoja sinusta, niin voin sanoa, että ampuu todellakin omaan jalkaansa. Olen ihan varma, että suurin osa ihmisistä tuntee myötätuntoa ja sympatiaa nimenomaan SINUA kohtaan asioista kuullessaan. Ja mies paljastaa samalla, millainen törkimys on. Onneksi sinulla on hyviä ystäviä tukenasi. Sinä vaikutat kivalta tyypiltä!

Voimahalauksia! <3

Minäkin tunnen erään naisen jolla alkoi hiukset harveta ja lähtivät melkein kokonaankin pois, mutta kasvoivat tosi pian sen jälkeen takaisin. Sillä pahimmalla hetkellä nainen käytti värikkäitä päähuiveja (turbaanityyppisiä) ja laittoi vähän enemmän meikkiä, ja kuulemma miehet olivat töissä kehuneet ulkonäköä enemmän kuin yleensä hiusten kanssakaan :)

Näemmä monella on tuttuja naisia joilta on tukka harventunut tai lähtenyt ja kasvanut sitten takaisin, uskon että pelottaa nyt ihan järjettömästi se mahdollisuus mutta yritä rauhoittua sen suhteen - stressi pahentaa tilannetta, mutta kun pääset taas tasapainoon tukkakin todennäköisesti vahvistuu.

Yhdyn myös kaikkiin edellisiin tsemppaajiin, sinulla ap ei ole mitään hävettävää ja kuka tahansa normaalijärkinen ymmärtää että miehellä on pahoja ongelmia. Onneksi asia selvisi edes nyt, vaikka 2,5 vuotta sitten olisikin ollut varmasti vielä parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän