Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tasokas paikka Kanarialla?

Vierailija
07.04.2016 |

Suunnittelen aurinkomatkaa syyslomalle, mutta haluamme pysyä Euroopassa. Mikä olisi hyvä tasokas paikka Kanarian saareilla? Lapset 9 ja 11. Lapset tykkäävät uida meressä, joten joku paikka josta pääsee helposti rannalle. En jaksa jahdata hotelleja ja lentoja, joten olen ostamassa valmismatkaa. Matkasta olisimme valmiita maksamaan max 5000 euroa (lennot ja hotelli, elämiseen erillinen budjetti).

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaria ja sana tasokas eivät kuulu yhteen.

Kanarian saaret ovat wt-lomakohde.

Vierailija
2/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Riu ketjun hotellit. All Inclusive.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt? 5000€ nelihenkinen perhe saa kanarialta luxusta.

Vierailija
4/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka Finnmatkojen, aurinkomatkojen tai tjäreborgin sivuilta. Laita hakukriteereihin 5 tähden hotelli, all inc. ja sijainti rannalla.

Vierailija
5/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lentää Aasian viikon lomaa varten, enkä tykkää Dubaista. Jos on pakko lokeroida, en ehkä ihan määrittelisi meidän perhettä white trashiksi (matkan kustannamme osinkotuloilla). Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään vastaan ns WT-kaltaisista ihmisistä. Sydämellisiä ja hienoja ihmisiä nekin! 

Vierailija
6/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin David Cameron oli talvilomaviikon Lanzarotella ja Angela Merkel Teneriffalla. Ihan wt-porukkaa molemmat?

Vierailija
7/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en halua matkustaa mihinkään viiden tähden loistohotelliin keskelle ei mitään. Minulle riittää keskitasoinen huoneistohotelli, joka on palveluiden äärellä. Tammikuussa olin mieheni kanssa Lanzarotella kaksi viikkoa tilavassa kaksiossa ja maksoimme siitä yhteensä 1150€(Finnmatkat, Isla de Lobos hotelli).

Vierailija
8/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarista Grant canaria on ykkönen. Esim Playa del inglesissä on upeat dyynit. Kannattaa katsoa sitä ensisijaisesti.

Vierailija
9/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarista Grant canaria on ykkönen. Esim Playa del inglesissä on upeat dyynit. Kannattaa katsoa sitä ensisijaisesti.

Siis Gran Canaria

Vierailija
10/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme mekään halua luksusta, mutta viihtyisä ja tasokas hotelli kuitenkin. En juuri tunne Kanarian hintatasoa, onko 5000 euroa paljon? 

Olen kuullut paljon hyvää Puerto de Moganista, mm kiva kylä. Onko joku käynyt siellä?

Vierailija
11/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Madeiralle Royal Savoyhin. Luxusta piisaa.

Luxushotelleja löytyy kyllä Kanarialta. Juuri mainittu Riu-ketju esim Teneriffalla. Oli muistaakseni ihan rannalla Fanabessa

Vierailija
12/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Gran Canaria

Eri mieltä. Teneriffa on monipuolisempi. Huikea luonto!

Vierailija
13/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tjäreborgin kautta Sunwing hotellissa arguineguinissa ja se oli mielestäni tasokas. Siisti hotelli ja hyvää ruokaa ja paljon ohjelmaa lapsillekin.

Vierailija
14/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme mekään halua luksusta, mutta viihtyisä ja tasokas hotelli kuitenkin. En juuri tunne Kanarian hintatasoa, onko 5000 euroa paljon? 

Olen kuullut paljon hyvää Puerto de Moganista, mm kiva kylä. Onko joku käynyt siellä?

Puerto de Mogan on tosiaan pieni kylä. Ihan nätti(tehty), mutta pieni ja ehkä enemmän aikuiseen makuun.

Jokaisella saarella on myös luksushotelleja, mutta ovatko ne parhaita lapsiperheelle?

Vierailija
15/15 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän myöhässä liikkeellä. Parhaat matkat on jo myyty syksylle. Me varattiin matka muutama viikko sitten ja myöhästyttiin myös siitä mitä olin ajatellut. Kannattaa vaan laittaa matkatoimiston sivulle haku ja otta tuon budjetin yläpäästä se matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi