Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kamalimmat anoppi/appi/käly/sukulaismies tarinat!

Vierailija
28.03.2016 |

Eli nyt kerrotaan kauheimmista anopeista, kälyistä, serkun lapsista ja siskon koiran veljen isistä!

Omaa kälyäni en onneksi näe kuin 1-2 kertaa vuodessa, koska asumme ulkomailla ja näemme vain Suomessa, sillä hehän eivät rakkaasta kotimaasta poistu, vaikka meillä olisi ilmainen majoitus ja appivanhemmatkin olisivat avustaneen matkakuluissa, syinä mm etteivät puhu englantia eivätkä ala opettelemaan, täällä olisi outoa ruokaa, liian kuuma jne, Eivät siis vain tahto matkustaa eivätkä ole rajojen ulkopuolelle poistuneetkaan.
Joka kerta tavatessamme hän jankkaa samoja "miten vielä jaksatte ulkomailla asua, brassailette vain, tuleekohan nyt teidän mukana tauteja, olemme ihme maailmanmatkaajia jne".

Ymmärrän kyllä että jos ei tahdo reissata niin ei tarvitse, mutta kun hän tuomitsee meidät tästä että asumme ulkomailla. Asumme kyllä Euroopassa ja mieheni on hyväpalkkaisessa ammatissa, hän jaksaa ihmetellä kuinka ihmeessä voimme asua suurkaupungissa, ei ole lunta, ei ruisleipää jne. Mitään posiitivista hän ei ikinä sano. Jaksaisin selittää vaikka kuinka mutta muuten tulee romaani, joten teidän vuoromme, olkaa hyvä!

Kommentit (410)

Vierailija
401/410 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut olla tosi onnekas kun hulluin tarinani appivanhemmistani on se kun appi päätti esitellä televisiosta kuulemansa tavan selvittää onko spagetti oikein kypsytettyä; jos sitä heittää seinälle, kypsän spagetin pitäisi jäädä kiinni. Minä ja mies tietysti naureskeltiin ettei kai kukaan oikeasti noin tee, niin appipa se nappasi haarukallisen kattilasta ja kokeili!

Anoppi ei ollut tuolloin kotona, onneksi, niin kun naurulta selvittiin, autettiin appea siivoamaan. Spagetti oli kypsää.

Appi teki maailman parasta jauhelihakastiketta spagetin seuraksi, sitä on kyllä ikävä. Ja spagetin kypsyyden testausta tietenkin aina udeltiin apelta kun lupasi bravuuriaan kokata, mutta tuon yhden kerran jälkeen testi tehtiin aina kattilan sisäpuolella.

Vierailija
402/410 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on kommentoia: Up!! herännyt ihanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/410 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kivat appivanhemmat. Vieläkin ollaan väleissä vaikka ei niin usein jutellkaan. Exälläni taas oli hirveä anoppi. Kontrollifriikki manipuloiva seläntakana valehteleva piru, sekä minulle että exälle.

??? Eikö exän hirveä anoppi ole sinun äitisi? Mikset kerro äidistäsi sen sijainen, että puhut exän anopista? Entä nykyisen puolisosi anoppi?

Vierailija
404/410 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tainnut olla tosi onnekas kun hulluin tarinani appivanhemmistani on se kun appi päätti esitellä televisiosta kuulemansa tavan selvittää onko spagetti oikein kypsytettyä; jos sitä heittää seinälle, kypsän spagetin pitäisi jäädä kiinni. Minä ja mies tietysti naureskeltiin ettei kai kukaan oikeasti noin tee, niin appipa se nappasi haarukallisen kattilasta ja kokeili!

Anoppi ei ollut tuolloin kotona, onneksi, niin kun naurulta selvittiin, autettiin appea siivoamaan. Spagetti oli kypsää.

Appi teki maailman parasta jauhelihakastiketta spagetin seuraksi, sitä on kyllä ikävä. Ja spagetin kypsyyden testausta tietenkin aina udeltiin apelta kun lupasi bravuuriaan kokata, mutta tuon yhden kerran jälkeen testi tehtiin aina kattilan sisäpuolella.

Kyllä minäkin kokeilen tuolla tavalla, mutta vain yhden palan kerrallaan. 

Vierailija
405/410 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen anoppikokelas vihasi minua. Joulupöydässä sanoi suoraan että kyllä Katjan pitäisi hommata nuorempi mies. Meillä oli ikäeroa noin 8v 27-35v. Onneksi siitä huuhkajasta pääsi eroon.

406/410 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä yhdenkään sukulaisen kanssa. Ihan kuvottavia.

Vierailija
407/410 |
08.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä yhdenkään sukulaisen kanssa. Ihan kuvottavia.

No mikä niissä on vikana? Kerro esimerkki.

Vierailija
408/410 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus. Että aina uudelleen ja uudelleen utelitte, että mitenkäs appi on tänään pastat keittänyt?

Olet tainnut olla todella pitkästyttävässä suvussa. Kai se on jollekin onnea.

Vierailija
409/410 |
01.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyimme ostamaan miehen serkun vanhan kotitalon ja tämän serkun vaimo päätti sitten että hänellä on oikeus tehdä tupatarkastuksia entiseen kotiinsa! Olin kuumeisena nukkumassa ja luulin kolinoita harhoiksi kunnes mies tuli töistä ja ihmetteli ,miksi tämä nainen istuu keittiössä juomassa kahvia. Luuli minun kutsuneen ja selitin nukkuneeni koko ajan. Myöhemmin mies löysi naikkoisen autotallista. Tajuttiin, sillä on vielä avain! Vaihdettiin lukot ja ei mennyt kovin kauan kun eräänä päivänä kenkäkaappia järjestellessä kuulin, miten alkoi lukko rapista ja  sitten turhautunut ähinä.

Serkku koetti puhua vaimolleen järkeä mutta turhaan. 

Vierailija
410/410 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme