Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: kamalimmat anoppi/appi/käly/sukulaismies tarinat!

Vierailija
28.03.2016 |

Eli nyt kerrotaan kauheimmista anopeista, kälyistä, serkun lapsista ja siskon koiran veljen isistä!

Omaa kälyäni en onneksi näe kuin 1-2 kertaa vuodessa, koska asumme ulkomailla ja näemme vain Suomessa, sillä hehän eivät rakkaasta kotimaasta poistu, vaikka meillä olisi ilmainen majoitus ja appivanhemmatkin olisivat avustaneen matkakuluissa, syinä mm etteivät puhu englantia eivätkä ala opettelemaan, täällä olisi outoa ruokaa, liian kuuma jne, Eivät siis vain tahto matkustaa eivätkä ole rajojen ulkopuolelle poistuneetkaan.
Joka kerta tavatessamme hän jankkaa samoja "miten vielä jaksatte ulkomailla asua, brassailette vain, tuleekohan nyt teidän mukana tauteja, olemme ihme maailmanmatkaajia jne".

Ymmärrän kyllä että jos ei tahdo reissata niin ei tarvitse, mutta kun hän tuomitsee meidät tästä että asumme ulkomailla. Asumme kyllä Euroopassa ja mieheni on hyväpalkkaisessa ammatissa, hän jaksaa ihmetellä kuinka ihmeessä voimme asua suurkaupungissa, ei ole lunta, ei ruisleipää jne. Mitään posiitivista hän ei ikinä sano. Jaksaisin selittää vaikka kuinka mutta muuten tulee romaani, joten teidän vuoromme, olkaa hyvä!

Kommentit (410)

Vierailija
321/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin näitä setämiesten lääppimisiä sen verran, että lapsien hyväksikäyttäjät ikävä kyllä usein on perhepiiristä ja näihin pitäisi puuttua heti eikä hyväksyä millään tapaa, koska ei ole normaalikäytöstä.

Vierailija
322/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kahdeksan ja mummolassa Lapissa mummo imuroi "vanhan puolen" kammaria. Sitten mummo lopetti ja sanoi tukahtuneella äänellä: "Rakas Taivaan isä milloin sinä otat minut luo".

Seuraavana keväänä mummolla oli syöpä. Menimme koko perhe Lappiin ja äiti sanoi ettei tämä ole mikään huvimatka. Kyllähän sen tiesinkin jo.

Ensimmäisellä kerralla äiti tuli sairaalalta ja sanoi, että mummo on nyt hyvin sairas. Toisella kerralla äiti kertoikin silmät kyynelissä mummon kuolleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädin mies tykkäsi kouria ja hivellä suvun naisia ja myös lapsia (tyttöjä) reisistä, perseestä jne. kaikissa mahdollisissa tapaamisissa, juhlissa jne. Äitini hän vei väkisin kourittavaksi eri tilaan eikä tähän kukaan puuttunut, nauroivat vain. Lapsena oli melko pelottavaa tuo ja sain kyllä siitä koskettelusta oman osani. Nykyään kuvottaa todella paljon, onneksi aikuisena voi itse päättää kenen kanssa on tekemisissä. 

Mulla on äitini puolen isovanhemmilla yhteensä 15 lastenlasta. Olen miespuolinen ja heistä vanhin. Seuraava miespuolinen on 10 vuotta nuorempi. Välissä 8 tyttöä, joista 2 siskoani. Suvussani oli pari lapsetonta setämiestä, jotka myös kähmivät siskojani ja serkkujani. Heti, kun tulin fyysisesti tarpeeksi isoksi ja olin opetellut itsepuolustuslajeja, pistin yhdessä sukujuhlissa toisen näistä setämiehistä nurkan takana kunnolla nippuun ja revin pari sormea sijoiltaan. Tein hänelle harvinaisen selväksi, että jos koskee siskoihini tai serkkuihini enää koskaan, saattaa olla, ettei hän tee käsillään sen jälkeen enää mitään. Saivat olla tämän jälkeen rauhassa.

Vierailija
324/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut yhteen aiempaan "kamalin anoppi" tms. ketjuun tästä, mutta kirjoitan tähänkin, sillä ketjun lukeminen on ollut varsin mielenkiintoista. Oma anoppini on ulkomaalainen samoin kuten mieheni. Emme asu Suomessa mutta emme myöskään mieheni kotimaassa. Mieheni on maallistunut/ei-harjoittava mu*slimi, hänen äitinsä eli anoppini nuorempana ollut myös ei-harjoittava mutta iän myötä uskonnon rooli korostunut. Johtuu sekä anopin uskonnosta että kulttuurista, mutta hän ei hyväksy minua eikä suhdettamme, ei suostu tapaamaan minua, ei laske minua sisälle kotiinsa, veti hirveät draamat kun mies toi minut näytille (olimme silloin jo naimisissa), uhkasi tappaa itsensä jos mies kutsuu minut "hänen" kotiinsa, jonka oikeasti omistaa ja juoksevat kulut rahoittaa siis mieheni. 

Mieheni kulttuuri on kaikesta patriarkaalisuudesta huolimatta myös matriarkaalinen ja hullun mamman eli anopin sana on myös laki, eli en ole tervetullut mieheni kotimaan kotiin. Kun vierailemme siellä suunnalla, minä majoitun hotellissa ettei anoppi kilahda. 

Vierailija
325/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikaisen ex poikaystävän (ikävuodet 15-17) vanhemmat seksistisellä ja misogynistisellä 80-luvulla. Poika oli iltatähti ja vanhemmat olivat jo huomattavan iäkkäitä pojan ollessa 16v. Isäkin eläkkeellä ja päälle kuusikymppinen, äiti lähenteli kuuttakymppiä. Ihan suoraa seksuaalista ahdistelua ja häirintää pojan isän taholta, johon äiti nauraa räksytti päälle. "Ihan ku sutturan tissit olis kasvaneet viime kerrasta", "Joko sillä römpöttimessä kasvaa karvat", "Ootko jo päässyt korkkaaman tytön tuheron", jne (kysymyksiä pojalle). Äiti siis naureskeli vieressä, pojalla korvat punoitti mutta ei sanonut mitään. Kun tulimme pois pojan huoneesta jossa olimme kuunneleet tuntien ajan musiikia, saattoi äitikin kommentoida tyyliin "saiksää jo tarpeeks sutturan kähminnästä". Muutenkin vanhemmat viittasivat minuun nimityksellä suttura eikä poika sanonut mitään. 

Pojan isä aina tilaisuuden tullen tuli iholle, nipisti/puristi pyllystä, tarttui ihan rintoihinkin kiinni ja nipisti nännistä tai tökkäsi nänniin. Ja samalla aina noita ahdistelevia kommentteja rintojen koosta, alapäästä jne. Äitikin saattoi nähdä kun isä puristeli, ja naureskeli vaan että sellaista se kuule suttura on.

Hyi kamala... 

OT, mutta tämä muistutti mieleen millaista oli omassa lapsuudessa/teini-iän alkuvuosina 1990-luvulla. Oli ihan tavallista, että luokkakaverien vanhemmat ja muut samanikäiset aikuiset puhuivat meistä, keskenkasvuisista tytöistä, pimatsuina, koppeloina, sutturoina, akkoina jne. Aikuiset miehet saattoivat läpsiä takapuolelle jne. Aikuiset naiset kyselivät menkoista ja analysoivat tissien kokoa.  Ja jos tästä huomautti, leimattiin tosikoksi, nalkuttajaksi yms. 

Olen onnellinen, että ajat ovat muuttuneet. 

Missä jumalan selän takana tuo on ollut normaalia 90-luvulla?????

Vierailija
326/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukioaikaisen ex poikaystävän (ikävuodet 15-17) vanhemmat seksistisellä ja misogynistisellä 80-luvulla. Poika oli iltatähti ja vanhemmat olivat jo huomattavan iäkkäitä pojan ollessa 16v. Isäkin eläkkeellä ja päälle kuusikymppinen, äiti lähenteli kuuttakymppiä. Ihan suoraa seksuaalista ahdistelua ja häirintää pojan isän taholta, johon äiti nauraa räksytti päälle. "Ihan ku sutturan tissit olis kasvaneet viime kerrasta", "Joko sillä römpöttimessä kasvaa karvat", "Ootko jo päässyt korkkaaman tytön tuheron", jne (kysymyksiä pojalle). Äiti siis naureskeli vieressä, pojalla korvat punoitti mutta ei sanonut mitään. Kun tulimme pois pojan huoneesta jossa olimme kuunneleet tuntien ajan musiikia, saattoi äitikin kommentoida tyyliin "saiksää jo tarpeeks sutturan kähminnästä". Muutenkin vanhemmat viittasivat minuun nimityksellä suttura eikä poika sanonut mitään. 

Pojan isä aina tilaisuuden tullen tuli iholle, nipisti/puristi pyllystä, tarttui ihan rintoihinkin kiinni ja nipisti nännistä tai tökkäsi nänniin. Ja samalla aina noita ahdistelevia kommentteja rintojen koosta, alapäästä jne. Äitikin saattoi nähdä kun isä puristeli, ja naureskeli vaan että sellaista se kuule suttura on.

Hyi kamala... 

OT, mutta tämä muistutti mieleen millaista oli omassa lapsuudessa/teini-iän alkuvuosina 1990-luvulla. Oli ihan tavallista, että luokkakaverien vanhemmat ja muut samanikäiset aikuiset puhuivat meistä, keskenkasvuisista tytöistä, pimatsuina, koppeloina, sutturoina, akkoina jne. Aikuiset miehet saattoivat läpsiä takapuolelle jne. Aikuiset naiset kyselivät menkoista ja analysoivat tissien kokoa.  Ja jos tästä huomautti, leimattiin tosikoksi, nalkuttajaksi yms. 

No ei nyt ehkä ihan noin rajua, mutta melkeinpä, itäsuomalaisessa pikkukaupungissa 80-luvulla. Muutenkin siihen aikaan seksuaalinen ahdistelu oli hurjan yleistä.

Vierailija
327/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan, kauan! sitten varsin nuori (18v) ja kokematon tyttöystäväni ei ollut ihan varma miten osaisi suhtautua suukkoihin reippaasti napaseutunsa alapuolelle.

Kilttinä tyttönä kysyi sitten asiaa äidiltään ja tuli takaisin äärettömän ahdasmielisen äippänsä mielipiteen kanssa...

#luonnikkaitakahvihetkiäsittenvanjempiensakanssa

Vierailija
328/410 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi kamala... 

No ei nyt ehkä ihan noin rajua, mutta melkeinpä, itäsuomalaisessa pikkukaupungissa 80-luvulla. Muutenkin siihen aikaan seksuaalinen ahdistelu oli hurjan yleistä.

Minunkin kokemukset itä-Suomesta pikkupaikkakunnalta 80-luvulta. 

- se, joka kertoi lukioaikaisen poikaystävän iäkkään isän ahdistelusta 

Vierailija
329/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini puolelta suku on iso ja olen vanhimmasta päästä seuraavaa polvea.

Kumma tapa, tytöt laitettiin keittiöön juhlissa. Tämä vietiin kaikkiin juhliin, mm häissä minut laitettiin lastennurkkaukseen.

Yhden kerran suostuin, olin niin nuori. Harmitti jäi häät väliin.

Tämän jälkeen aina sanoin äidille minä en mene töihin, jos lupaat minut lastenvahdiksi, menet itse. Olen myös soittanut morsiamelle tiedoksi en ole käytettävissä.

Silti minut laitettiin lapsia paimentamaan.

Oli sitten enoni 50 v synttörit ja soitin enollekin aiheesta.

Eno tervetuliaispuheessa ilmoitti jokainen pitää huolta omasta jälkikasvustaan. Täällä ei nakiteta vanhempua lapsia vahdiksi.

Minun äitini yritti olisin hakenut näitä taaperoita leikkimään, ilmoitin tylysti onhan sullakin 2 kättä. Ilta meni ikäisteni serkkujen kanssa.

Jopa ollessani 30 vuotias, kerran morsian soitti ja kertoi äitini lupasi minut lastenvahdiksi. Vastasin onneksi ymmärsit tämä ei pidä paikkansa. Ja jälkikäteen äitiäni hävetti

Vierailija
330/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma tapa, tytöt laitettiin keittiöön juhlissa. Tämä vietiin kaikkiin juhliin, mm häissä minut laitettiin lastennurkkaukseen.

Tämän jälkeen aina sanoin äidille minä en mene töihin, jos lupaat minut lastenvahdiksi, menet itse. Olen myös soittanut morsiamelle tiedoksi en ole käytettävissä.

Eno tervetuliaispuheessa ilmoitti jokainen pitää huolta omasta jälkikasvustaan. Täällä ei nakiteta vanhempua lapsia vahdiksi.

Minun äitini yritti olisin hakenut näitä taaperoita leikkimään, ilmoitin tylysti onhan sullakin 2 kättä. Ilta meni ikäisteni serkkujen kanssa.

Jopa ollessani 30 vuotias, kerran morsian soitti ja kertoi äitini lupasi minut lastenvahdiksi. Vastasin onneksi ymmärsit tämä ei pidä paikkansa. Ja jälkikäteen äitiäni hävetti

Oletteko lestoja vai kuinka häitä ja lapsia ongelmaksi asti?

Vierailija
331/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatuamme lapsen, anoppi ilmestyi kutsumatta jatkuvasti kotiimme, rimmitteli ovikelloa ja marssi sisään. Lähtiessään muisti vielä aina sanoa, että muista nyt sitten levätä ja nukkua aina, kun vauva nukkuu. Useimmiten, hän herätti sekä minut ja vauvan kesken unien ja lopulta aloin pelätä niin paljon sitä, että hän pamahtaa ovesta kutsumatta, että en enää saanut unta. Kärsin vieläkin uniongelmista, enkä saa nukuttua päivisin, vaikka lapsi edelleen valvottaa monta kertaa yössä. Lapsi siis nyt yli 1 vuotta. Mies asiasta sanoi äidilleen, mistä seurasi maailmanlopun murjotus ja nyt asiat ovat palaamassa entiseen malliin, hän on taas tehnyt yllätysvisiittejä luoksemme. En tajua mikä hänen ongelmansa on?

Vierailija
332/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tädin mies: epämiellyttävää keskenkasvuisten sukulaistyttöjen halailua, toisen tädin mies: keskenkasvuisten sukulaistyttöjen rintojen kourimista. Molemmat setämiehet ovat jo edesmenneitä. - Länsi-Suomi.

Vierailija
333/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kyläilemässä mieheni tädin perheen luona. Olimme noin parikymppisiä ja seurustelleet ehkäpä 1,5 vuotta.

Yhtäkkiä, kun mieheni ei ollut kuulemassa aina ystävällinen täti alkoi syyttää minua, että estän kuulemma miestäni pitämästä heihin yhteyttä ja käymässä heillä.

Menin aivan hämilleni tästä yllättävästä, raivoisasta hyökkäyksestä. Varsinkin, kun olimme silloin tällöin heillä vierailleet enkä todellakaan estänyt miestä käymästä siellä yksinkin, jos halusi.

Ehkä hän sitten kävi vähän harvemmin, kun seurustelu vei aikaa, tiedä häntä. Minun syynihän se toki oli.

Vierailija
334/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini miesystävä yritti koko ajan pyydystää pieniä tyttäriämme väkisin syliin, kun näimme. Tytöt eivät vapaaehtoisesti menneet yleensä muiden, kuin läheisimpien ihmisten syliin. Istuivat sitten vierailut pääasiassa minun sylissäni turvassa.

No, vierailut toiseen mummolaan jäivät aika vähäisiksi eikä lapsia ole voinut koskaan viedä sinne hoitoon.

Vierailija
335/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄÄ kirjoitti:

Jospa se anoppi kärsii seksin puutteesta eikä kestä että muut saa..

Tämä voi olla usein totta.

Asuimme reilun vuoden anoppilan yläkerrassa ja seksiä yritettiin harrastaa vain silloin , kun appi ja anoppi olivat kyläreussuilla.

Välillä ilalla myöhään kuului rapsahdus portaikossa ja anoppihan siellä hiippaili vakoilemassa.

Kerran saunailtana olimme miehen kanssa saunasaa, kellarissa ja alkoi tehdä mieli seksiä, niin yrittettiin aloitella siinä lauteella.

Oven takaa olin kuulevinani rapsahduksen ja nousin hiljaa jalkeille ja tempaisin saunan oven auki. No anoppihan se siellä melkein oven tyrmäämänä seisoi ja hämmentyneenä ja selitteli, että tuoko hän saunalle oluet meille.

Ikinä ei ollut tuonut tms.

Pääteltiin, että puutteessa oli ja olisi edes halunnut kuunnella seksiä😅

Vierailija
336/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma anoppini haluaa hyvää hyvyyttään käyttää lakanamme pesulassa pestävänä. Itse en ole koskaan tällaista tehnyt tai tarvinnut mutta hänestä tämä on tärkeää. Jokaiseen lakanaamme anoppi on kirjoittanut oman nimensä, ettei vain katoaisi pesulassa! Olen ostanut tietysti salaa uusia lakanoita, joita käytämme, en vain siedä ajatusta että nukun ”hänen” lakanoissaan :’D

Meillä anoppi tutki likapyykkikorista alusvaatteitani ja päivitteli rintsikoita ja pikkareitani ja varmaan nuuhkikin niitä.

Halusi myös pestä lakanoitamme ja tarkasteli, oliko siellä jännittäviä tahroja.

T.saunoja miniä.

Vierailija
337/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma anoppini haluaa hyvää hyvyyttään käyttää lakanamme pesulassa pestävänä. Itse en ole koskaan tällaista tehnyt tai tarvinnut mutta hänestä tämä on tärkeää. Jokaiseen lakanaamme anoppi on kirjoittanut oman nimensä, ettei vain katoaisi pesulassa! Olen ostanut tietysti salaa uusia lakanoita, joita käytämme, en vain siedä ajatusta että nukun ”hänen” lakanoissaan :’D

Meillä anoppi tutki likapyykkikorista alusvaatteitani ja päivitteli rintsikoita ja pikkareitani ja varmaan nuuhkikin niitä.

Halusi myös pestä lakanoitamme ja tarkasteli, oliko siellä jännittäviä tahroja.

T.saunoja miniä.

Vierailija
338/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kirjoittaa kirjan anopistani. Kihlauksesta asit hän on veetuillut kaikilla mahdollisilla tavoilla.

Appikin teki sitä välillä.

Anopin touhut jatkuivat melkein 50 v, mutta dementiaan ne loppuivat, kun ei tunne minua enää.

Kun käymme häntä laitoksessa katsomassa, niin sanoo miehelleni, että mistä poika olet noin nuoren ja kauniin tytön mukaasi saanut?😅

Vihdoinkin saan positiivisen kommentin.

T. 70 + nuori miniä😂

Vierailija
339/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju! 😄 Aloituksessa kutenkin pakolla särähti, kun ap kerroit sinua surettavan, kun nämä tietyt suomalaiset sukulaisesi tuomitsevat brassailuna sinun ja miehesi ulkomailla asumisen. Tätä edeltävässä kappaleessa kuitenkin myös itse kuvasit tuomitsevaan sävyyn kälysi elämää Suomessa, kun ei Suomen rajojen ulkopuolelle poistuta...

En tuomitse, vaan ärsyttää tietyllä tapaa heidän ajattelutapansa arvostella muita matkustelun jne perusteella, vaikka heillä on mahdollisuus siihen itsellään, mutta periaatteesta eivät kokeile, mutta silti arvostelevat. Sori, sekavasti selitetty.

Ap

Tai sitten ei ole mahdollisuutta/rohkeutta matkustella ja on kehittynyt sellainen defenssi, ettei "edes haluta matkustella".

Entinen työkaveri oli tuollainen, ei ollut koskaan käynyt Suomen rajojen ulkopuolella ja oli kauheat saarnat, jos joku lähti jopa Tallinnaan. Pitemmistä matkoista ei kannattanut hänelle edes mainita, tai oli päivä pilalla.

Vierailija
340/410 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuullut että-sanasta? Sillä saa tekstistä juohevampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi