Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carnivoreäiti somessa. Eikö tuosta saa keripukin?

Vierailija
26.06.2026 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000012063319.html

 

Hän syö vain lihaa ja jotain maitotuotteita. Raskaana ollessaan söi myös marjoja.

 

Kuulostaa melko hullun hommalle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt, mutta ei.

 

Se merimiesten aikoinaan lihansyönnistä aiheutunut keripukki saattoi johtua siitä, että söivät nimenomaan pilaantunutta lihaa.

Vierailija
2/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaantuneesta lihasta tulee botuliinikuolema, ei keripukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nämä carnivoorit perustelee lihansyöntiään sillä, että luolaihmisetkin näin söivät, niin muistavatko että ihmisen keski-ikä omi todella pieni. Kolmekymppinen oli jo todella vanhus. Ei siinä ehdi sydän- ja verisuonitaudit tappamaan.

Vierailija
4/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hiton carnivore, se on suomeksi karnivori. 

Vierailija
5/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton carnivore, se on suomeksi karnivori. 

Kuulostaa vissiin hienommalta, sama ilmiö kun jotkut kutsuu parsakaalia broccoliksi 😅

Vierailija
6/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia se leipä elättää. Tai siis liha, heh. Mut oikeestihan tuo lihan syöttäminen vauvalle on lasun paikka. Vauvan elimistö ei sitä kestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hiton carnivore, se on suomeksi karnivori. 

Nää on yleensä heikosti koulutettuja, eivät ole oppineet (esimerkiksi lukiossa) sanaa karnivori.

Vierailija
8/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä carnivoorit perustelee lihansyöntiään sillä, että luolaihmisetkin näin söivät, niin muistavatko että ihmisen keski-ikä omi todella pieni. Kolmekymppinen oli jo todella vanhus. Ei siinä ehdi sydän- ja verisuonitaudit tappamaan.

Ihminen ja edeltäjämme neandertalilaiset olivat sekasyöjiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nämä carnivoorit perustelee lihansyöntiään sillä, että luolaihmisetkin näin söivät, niin muistavatko että ihmisen keski-ikä omi todella pieni. Kolmekymppinen oli jo todella vanhus. Ei siinä ehdi sydän- ja verisuonitaudit tappamaan.

Eivät luolamiehet syöneet pelkkää lihaa. Koska luiden jäänteet saattavat säilyä pitkään, aiheuttaa se vääristymän eläinravinnon suuntaan, kun pöyhitään muinaisia jätekasoja. Tarkemmilla tutkimusmenetelmillä on saatu selville, että söivät myös kasvikunnan tuotteita. Ihminen on kaikkiruokainen, kaikkea sitä on syöty, mitä on kiinni saatu. Ja kasvit tunnetusti eivät pääse karkuun.

Vierailija
10/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä maailma pilalla kun ruokavalioissakin pitää aikuisen ihmisen olla Uniikki Lumihiutale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta näin miehenä en pystyisi lihansyöjänaista panemaan, p.illustakin varmaan tursuaa jauhelihat ja pekonit🤢🤢

Vierailija
12/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo melko vastenmielinen ruokavalio.

Onneksi lapsensa saavat koulussa myös kuituja suolistoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa olla hänen kolesteroliarvonsa? Maksa-arvot? Munuaisten tila? Ainakin näyttää ikäistään 25 vuotta vanhemmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi