Carnivoreäiti somessa. Eikö tuosta saa keripukin?
https://www.is.fi/perhe/art-2000012063319.html
Hän syö vain lihaa ja jotain maitotuotteita. Raskaana ollessaan söi myös marjoja.
Kuulostaa melko hullun hommalle.
Kommentit (13)
Pilaantuneesta lihasta tulee botuliinikuolema, ei keripukki.
Kun nämä carnivoorit perustelee lihansyöntiään sillä, että luolaihmisetkin näin söivät, niin muistavatko että ihmisen keski-ikä omi todella pieni. Kolmekymppinen oli jo todella vanhus. Ei siinä ehdi sydän- ja verisuonitaudit tappamaan.
Mikä hiton carnivore, se on suomeksi karnivori.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton carnivore, se on suomeksi karnivori.
Kuulostaa vissiin hienommalta, sama ilmiö kun jotkut kutsuu parsakaalia broccoliksi 😅
Kaikkia se leipä elättää. Tai siis liha, heh. Mut oikeestihan tuo lihan syöttäminen vauvalle on lasun paikka. Vauvan elimistö ei sitä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hiton carnivore, se on suomeksi karnivori.
Nää on yleensä heikosti koulutettuja, eivät ole oppineet (esimerkiksi lukiossa) sanaa karnivori.
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä carnivoorit perustelee lihansyöntiään sillä, että luolaihmisetkin näin söivät, niin muistavatko että ihmisen keski-ikä omi todella pieni. Kolmekymppinen oli jo todella vanhus. Ei siinä ehdi sydän- ja verisuonitaudit tappamaan.
Ihminen ja edeltäjämme neandertalilaiset olivat sekasyöjiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun nämä carnivoorit perustelee lihansyöntiään sillä, että luolaihmisetkin näin söivät, niin muistavatko että ihmisen keski-ikä omi todella pieni. Kolmekymppinen oli jo todella vanhus. Ei siinä ehdi sydän- ja verisuonitaudit tappamaan.
Eivät luolamiehet syöneet pelkkää lihaa. Koska luiden jäänteet saattavat säilyä pitkään, aiheuttaa se vääristymän eläinravinnon suuntaan, kun pöyhitään muinaisia jätekasoja. Tarkemmilla tutkimusmenetelmillä on saatu selville, että söivät myös kasvikunnan tuotteita. Ihminen on kaikkiruokainen, kaikkea sitä on syöty, mitä on kiinni saatu. Ja kasvit tunnetusti eivät pääse karkuun.
On kyllä maailma pilalla kun ruokavalioissakin pitää aikuisen ihmisen olla Uniikki Lumihiutale.
En tiedä, mutta näin miehenä en pystyisi lihansyöjänaista panemaan, p.illustakin varmaan tursuaa jauhelihat ja pekonit🤢🤢
Onhan tuo melko vastenmielinen ruokavalio.
Onneksi lapsensa saavat koulussa myös kuituja suolistoonsa.
Mikähän mahtaa olla hänen kolesteroliarvonsa? Maksa-arvot? Munuaisten tila? Ainakin näyttää ikäistään 25 vuotta vanhemmalta.
Samaa olen ihmetellyt, mutta ei.
Se merimiesten aikoinaan lihansyönnistä aiheutunut keripukki saattoi johtua siitä, että söivät nimenomaan pilaantunutta lihaa.