Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INFJ -Persoonallisuustyyppi testistä

Vierailija
17.03.2016 |

Onko muut tehneet kyseistä testiä? Mitä saitte tulokseksi?

Itse sain tuon INFJ tyypin joka mielestäni kuvaa aika hyvin persoonaani. Kyselyn mukaan alle prosentti kuuluu kyseiseen ryhmään löytyykö teitä täältä?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Useimmiten saan tuon tuloksen, ja se kuvaa persoonaani parhaiten. 

Vierailija
2/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ENTP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi.

Vierailija
4/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinainenhan toi INFJ on noista MBTI-tyypeistä. Itsekin olen melkoinen harvinaisuus, olen ENTJ/INTJ nainen. Noissa testeissä toki on huomioitava virheen mahdollisuus. Monet, jotka ovat testin mukaan intuitiivisia (N-tyyppi) ovatkin todellisuudessa tosiasiallisia, eli S-tyyppiä. Mutta, toki meillä Suomessa on vähän erilainen persoonallisuustyyppijakauma, kuin mitä maailmanlaajuiset jakaumat ovat.

Vierailija
5/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulos ei pitänyt suurilta osin paikkaansa. En muista tyyppiäni, mutta sellainen nainen on suuri harvinaisuus ja tyyliltään poikatyttö. Todellisuudessa olen mitä naisellisin ja tyypillisin nainen :D usein suuntaudutaan teknillisille aloille, vaikka olen oikeasti pikemminkin luova. Intrtoverriys piti sentään paikkaansa.. mutta muuten en oikein itseäni siitä tunnistanut.

Vierailija
6/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on muitakin. Ilmeisesti kaikki Suomen INFJ:t on sitte täällä AV-palstalla;D

Vierailija
7/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös INFJ 😊

Vierailija
8/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinainenhan toi INFJ on noista MBTI-tyypeistä. Itsekin olen melkoinen harvinaisuus, olen ENTJ/INTJ nainen. Noissa testeissä toki on huomioitava virheen mahdollisuus. Monet, jotka ovat testin mukaan intuitiivisia (N-tyyppi) ovatkin todellisuudessa tosiasiallisia, eli S-tyyppiä. Mutta, toki meillä Suomessa on vähän erilainen persoonallisuustyyppijakauma, kuin mitä maailmanlaajuiset jakaumat ovat.

Itse saan useimmiten tulokseksi INFJ, joskus INTJ. Kerran tuli ISFJ ja kerran jopa ISTJ, joka kuvaa minua saamistani tuloksista ehkä vähiten.

Kun tein testin ensimmäistä kertaa, sain tulokseksi INFJ ja olin todella vaikuttunut siitä, miten hyvin tulos minua kuvasi. Olen introvertti ja vähän varautunut uusien ihmisten seurassa mutta yleisesti ottaen melko ystävällinen. Kiinnostuksenkohteisiini lukeutuvat mm. kielet, kielitiede, kirjallisuus, erilaiset taiteet, historia, psykologia jne. Olen jossain määrin esteetikko, nautin kauniista asioista ja siisteydestä. J-puoli saa minussa aikaan sen, että pyrin tekemään asiat huolellisesti ja saattamaan asiat päätökseen. Keskeneräiset asiat jäävät vaivaamaan, ja minussa on myös perfektionistin vikaa. Yksi hankaluuksia tuottava asia on tosielämän ja ideaalimaailman välinen ristiriita, vai miten sitä kuvailisi. Pyrin olemaan huolellinen ja olenkin toisinaan aikaansaava ja käytännöllinen, mutta joskus uppoudun haavemaailmaan. Silloin arkiset ja konkreettiset asiat jäävät minulta helposti hoitamatta. Tämä on asia, jonka kanssa taistelen ihan jatkuvasti. 

Testistä saamani tulos on kuitenkin vaihdellut jonkin verran mielialan ja elämäntilanteen mukaan. Olen tullut siihen tulokseen, että tuo testi on lähinnä suuntaa antava. Myös tyyppikuvaukset ovat melkoisia karikatyyrejä, monethan eivät tunnista itseään niistä. Siltikin MBTI on paras persoonallisuustesti, johon olen törmännyt. 

Vierailija
9/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tulos ei pitänyt suurilta osin paikkaansa. En muista tyyppiäni, mutta sellainen nainen on suuri harvinaisuus ja tyyliltään poikatyttö. Todellisuudessa olen mitä naisellisin ja tyypillisin nainen :D usein suuntaudutaan teknillisille aloille, vaikka olen oikeasti pikemminkin luova. Intrtoverriys piti sentään paikkaansa.. mutta muuten en oikein itseäni siitä tunnistanut.

ISTP?

Vierailija
10/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös INFJ. Olen introvertti, joten tarvitsen paljon aikaa itsekseni ladatakseni akkuja. Omaan kuitenkin hyvät sosiaaliset taidot ja siksi tuttavapiirini on melko laaja. Valitsen silti tarkkaan, kenelle jaan oikeasti jotain todella tärkeää. Olen ihmisten auttamiseen liittyvässä ammatissa, mutta todellinen intohimo olisi päästä vaikuttamaan näiden ihmisten ongelmien taustalla oleviin rakenteisiin. Itsellä selkeät arvot, joiden mukaan pyrin toimimaan. Diplomaattisuus, joten en kuitenkaan tyrkytä omia arvojani/asenteitani muille eivätkä kaikki siksi tiedäkään, mitä todella ajattelen eri asioista (pystyn kuitenkin asettumaan toisen asemaan, joten siinä mielessä en ole ehdoton tai kovinkaan tuomitseva). Intuitiivisuus mielestäni toimii usein hyvin ja pystyn esim. aistimaan ihmisten aidon tunnetilan, vaikka muille menisi täydestä läpi jonkun iloinen olemus. En viihdy pitkään pikkutarkoissa tehtävissä.

Näiltä osin siis koen kuvauksen aika lähelle sitä, mitä olenkin. Jossain testeissä tosin kuvaus on ollut vähän omituinen ja vähemmän kuvaava. Liekö syy sitten kyseisen käännöksen tekijän oman versioinnin, jolla ei ole alkuperäisen MBTI-testin kanssa enää mitään tekemistä.

Vierailija
11/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa INFJ, kerran sain tulokseksi myös INTJ, mutta se ei kuulosta multa. INFJ on selkeesti minä :)

Vierailija
12/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuon tuloksen kaksi kertaa peräkkäin tehtyäni ensin englanninkielisen sekä sen jälkeen muutaman päivän kuluttua suomenkielisen testin. Sitten tein testin vielä jollain kolmannella sivustolla ja tulos olikin INFP, mutta toisaalta INFJ ja INFP ovat aika samankaltaisia, joten uskoisin testissä olevan jotain perääkin. Pidän paljon lukemisesta, omasta rauhasta, kirjoittamisesta jne. Minulla on kuitenkin hyvät sosiaaliset taidot, jos sellaiseen tilanteeseen joudun. Osaan esiintyä hyvin ja vakuuttavasti. En vain kauheasti välitä esillä olosta, enkä ole hirveän sosiaalinen vapaa-ajallani. Olen aika kova ahdistumaan muiden ihmisten tunteista, joita koen aistivani hyvin. Minulla on myös suuri palo ihmisten auttamiseen ja haaveammattini olikin nuorempana psykiatri tai psykologi. Olen ehkä vähän sellainen liiallinen pohdiskelija ja tosiaankin käytännön elämä saattaa välillä kärsiä siitä , kun jumitan joidenkin pulmien parissa liian pitkään.

Vierailija
13/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä usein hieman vaihtelee.

Tämä testi oli ehkä turhan lyhyt.

https://www.16personalities.com/fi/testitulokset

Naurattaa kaikki testit muutenkin. Äsken tein maikkarin sivuilla testin missä kerrotaan missä minun pitäisi asua. Siinä taisi olla 7 kysymystä ja kahteen kertaan kysyttiin haluanko asua järvenrannalla.

Vastasin molemmilla kerroilla Joo!

Tulos: sinun pitää asua keskellä metsää.

Muutenkin vastattiin juuri ne mitä siinä kysyttiinkiin. Häiritseekö naapurit? Tulos: sinua häiritsee naapurit.

Vierailija
14/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 ja 12, teissä on paljon samaa kuin minussa. 

Tuleeko teille muuten mieleen fiktiivisiä INFJ-hahmoja? Itse olen bongannut Simpsonien Lisan. Muita ei äkkiseltään tule mieleen.

#1/8

Vierailija
15/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on yksi INFJ. AInakin se kuvaus sopi ihan hyvin muhun.

Vierailija
16/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko teille muuten mieleen fiktiivisiä INFJ-hahmoja? Itse olen bongannut Simpsonien Lisan. Muita ei äkkiseltään tule mieleen.

#1/8

Enpä ole ikinä ajatellut tolta kannalta, mutta nyt kun sanoit, niin ilmankos sitä jotenkin samaistui Lisaan eniten Simpsoneista. :D #10 Hatusta vetäen, olisko Vihervaaran Anna?

Vierailija
17/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#1/8

Enpä ole ikinä ajatellut tolta kannalta, mutta nyt kun sanoit, niin ilmankos sitä jotenkin samaistui Lisaan eniten Simpsoneista. :D #10 Hatusta vetäen, olisko Vihervaaran Anna?

Annaa kai pidetään INFP:nä.

Vierailija
18/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISFP, mies, 39.

Eli ihan paras.

Vierailija
19/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#1/8

Annaa kai pidetään INFP:nä.

Joo, muistan lukeneeni joskus, että Anna olisi INFP, sellainen romantikko ja luonnonlapsi. 

Aloitan muuten usein lauseeni: "Kuin jostain, että..." INFJ:lle tyypillistä? :D

1/8/10

Vierailija
20/83 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen INTJ, ja hämmästyin kyllä miten hyvin tuo kuvaakin minua.

Olen myös näköjään samaa persoonallisuustyyppiä kuin Vladimir Putin.

Fiktion puolelta ei kyllä tule ketään mieleen paitsi Lisa mutta en siihenkään täysin samaistu koska se juurikin menee liian tunteella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi