Uskaltaisitko Wolt-kuskina kieltäytyä luovuttamasta alkoholia humalaiselle?
Kommentit (36)
Aivan sama. En alkaisi tappelemaan. Ikävää kyllä olisi, jos paikalla olisi lapsia, mutta en silti riskeeraisi itseäni.
En. Suosittelen aseenkantolupaa Wolt-kuskeille.
Rahaa varten suomeen saapunut wolt-kuskiko kieltäytyisi käteisestä jos sellaista tarjoittaisiin henkilöllisyystodistuksen sijaan?
Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.
Aivan idioottimaista antaa tuollaista vastuuta yksittäiselle kuljettajaparalle. Juopoille ei pidä kantaa viinaa kotiin. Lapset tulevat kärsimään tästä, koska he ovat juoppojen vanhenpiensa armoilla. Voisi ainakin kellonaikarajat olla.
Ihan oikeestikko kysyt? Yksikään wolt kuski ei tule jättämään toimitustaan luovuttamatta.
Vierailija kirjoitti:
Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.
Siinä voi tulla turpakeikka. Helpommalla pääsee kun hakee juoksukaljat.
En. Mun poika on kaupassa töissä ja sanoin sille, ettei humalaisten kanssa kannata jäädä vänkäämään. Senkus myy vaan, niin säästyy paljolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.
Siinä voi tulla turpakeikka. Helpommalla pääsee kun hakee juoksukaljat.
En jaksa uskoa, että Wolt-kuski jää ottamaan iskuja kaljalastin takia.
Kaupassa työskentelevät saavat koulutuksen alkoholinmyynnistä. Ainakin mun tytön piti asiaan perehtyä ja suorittaa testi. Noinkohan Wolt-kuskeja koulutetaan?
Ehdottomasti heittäisin kontion ympäri ja karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkosta saapuvat kuskit ovat siis sellaisia kohteita mitä kannattaa keikata ilmaisen alkon toivossa. Näin ajattelee varmasti moni rikollinen nyt koska tilaisuus on annettu kiitos hallituksen. En pidä tästä uudistuksesta yhtään.
Siinä voi tulla turpakeikka. Helpommalla pääsee kun hakee juoksukaljat.
En jaksa uskoa, että Wolt-kuski jää ottamaan iskuja kaljalastin takia.
Minä ainakin jäisin ihan vain sen veetutuksen vuoksi, että joku yrittää keikata.
En näe mitään moraalista syytä olla myymättä. Laki on laki, mutta niistähän ei nykyään tarvitse välittää jos uskoo olevansa oikeassa.
Baareissa ja isoimissa kaupoissa on vartijoita ja portsareita, jos siellä joku kaljatta jäänyt rupeaa valittamaan niin on apua saatavilla. Jonkun kotiovella vähän hankalampi sanoa että olet liian kännissä, juopot ei yleensä koe olevansa siinä kunnossa, että olisi aika lopettaa juominen ja järkipuhe ei tehoa.
Sääliksi käy niitä kuskeja. Selvää on, että nimenomaisesti humalaiset tätä mahdollisuutta käyttävät hyväkseen, kun ajokuntoa ei ole ja jalat eivät kanna. Myös se Irmeli, jonka ei pitänyt ottaa ja jätti käymättä Alkossa, voi nyt helposti toteuttaa mielihalunsa, vaikka ei tarvitsisi yhtään enempää alkoholia orastavaan alkoholismiinsa.
Vaikea nähdä tässä mitään hyviä puolia.
Vierailija kirjoitti:
Rahaa varten suomeen saapunut wolt-kuskiko kieltäytyisi käteisestä jos sellaista tarjoittaisiin henkilöllisyystodistuksen sijaan?
Entäs suomalaiset Wolt-kuskit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaa varten suomeen saapunut wolt-kuskiko kieltäytyisi käteisestä jos sellaista tarjoittaisiin henkilöllisyystodistuksen sijaan?
Entäs suomalaiset Wolt-kuskit?
Montako olet nähnyt? Minä en yhtään. Toki voivat olla suomalaisia, mutta yhtään kantasuomalaista en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Aivan idioottimaista antaa tuollaista vastuuta yksittäiselle kuljettajaparalle. Juopoille ei pidä kantaa viinaa kotiin. Lapset tulevat kärsimään tästä, koska he ovat juoppojen vanhenpiensa armoilla. Voisi ainakin kellonaikarajat olla.
Lasten lisäksi uudistuksen seurauksista kärsii lasten lisäksi myös alkoholistin puoliso. Ehkä näin saadaan perheitä hajoamaan nopeutetusti.
Juopon näköinen tuo Tuula Loikkanen.