Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parveke Vantaalla käyttökiellossa ja asteet nousee kämpässä + 30 C

Vierailija
26.06.2026 |

Propelleista ei apua. 

 

Töissä pitäis jaksaa käydä.

 

Joskus auttoi parvekkeella nukkuminen mutta se on nyt ehdottomasti kielletty. 

 

Ja tiedän et ens viikolla voi olla sisällä +35 C... 

 

Kamalaa :( 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikot kieltoa ja hyppäät sieltä parvekkeelta alas. Kaikki nauraa sulle.

Vierailija
2/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Eihän niillä kyseisillä parvekkeilla mahdu edes nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Eihän niillä kyseisillä parvekkeilla mahdu edes nukkumaan.

Ei ne oo mitään kyseisiä parvekkeita  

Käyttökielto tuli silti. 

Ap

Vierailija
4/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leirintäalueelle tai ilmastoituun hotelliin ellet siirrettävää ilmastointilaitetta voi laittaa kotiin.

Vierailija
5/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ulkona on kuumempi niin täytyy pitää ovi ja ikkunat kiinni. myöskin sälekaihtimet jos on. sekin viilentää asuntoa koska lämmin ilma tulee sisään.

Vierailija
6/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oven saa aukaista kunhan et mene parvekkeelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi-Tapiola asetti 70:n kiinteistön lasikaideparvekkeet käyttökieltoon – kohteita myös Tampereella

Kohteita on muun muassa Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Tampereella, Turussa, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa ja Jyväskylässä.
Aamulehti

Vierailija
8/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuudu alasti

Vierailija
10/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oven saa aukaista kunhan et mene parvekkeelle.

Eiks joistain poistettu kahvat? Muistan lukeneeni näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?

Kun ei sinne muuttaneet savolaiset osaa olla rysähtämättä kännissä kaiteen läpi alas. Normaali ihminenhän ei nojaile lasikaiteeseen mutta tämä pudonnut todellakin rymysi sinne naapurin mukaan.

Vierailija
12/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven ja ikkunoiden avaamisesta ei juur apua. 

On jo nyt tukahduttavan kuuma. Ja helle vasta alkamassa. 

Parvekkeella nukkuminen auttoi mut ei tosiaan saa tällä hetkellä. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on avattava ikkuna siellä. Ilmastointilaite hurisemaan, ikkunaan polystyreenilevy ja siihen läpivientiaukko poistoputkelle. Levyä saat lähimmästä rautakaupasta, maksaa kympin. Ilmastointilaitteiden hinnat on paristasadasta ylöspäin.

Vierailija
14/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisella lasipartsilla on joku +60 astetta aurinkoisella hellesäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oven saa aukaista kunhan et mene parvekkeelle.

Eiks joistain poistettu kahvat? Muistan lukeneeni näin.

Ovenkahvan voi ostaa kaupasta. Niin minä tein, kun parveke oli käyttökiellossa.

Vierailija
16/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten siellä Vantaalla on kaikki asiat päin vttua?

Kun ei sinne muuttaneet savolaiset osaa olla rysähtämättä kännissä kaiteen läpi alas. Normaali ihminenhän ei nojaile lasikaiteeseen mutta tämä pudonnut todellakin rymysi sinne naapurin mukaan.

Kyllä parvekekaiteen pitää kestää ihan normaalia nojailua ja vähän enemmänkin.

Vierailija
17/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae tollainen

 

https://www.k-rauta.fi/tuote/jaahdytyslaite-midea-portasplit-35-kw-siir…

Ei mikään ulosputkipasko vempain.

Vierailija
18/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäkään asunnossa ei nouse lämpötila noin korkealle jos älyää pitää verhot kiinni ja yöksi ikkunat auki. Moni asuu asunnossa jossa ei edes ole parveketta, silti pärjäävät. Esim minun mummoni asui, piti verhoja kiinni auringonpaisteella asui ylimmässä kerroksessa 

Vierailija
19/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä kesäkeidasta kerrakseen. Ja nyt sitten on myös tupakoitava sisätiloissa, hah 

Vierailija
20/49 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähi-Tapiola asetti 70:n kiinteistön lasikaideparvekkeet käyttökieltoon – kohteita myös Tampereella

Kohteita on muun muassa Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Tampereella, Turussa, Oulussa, Lahdessa, Kuopiossa ja Jyväskylässä.
Aamulehti

No olen ihmetellyt noita taloja joissa on lasiset parvekkeet, ilman mitään kaidetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi