INFJ -Persoonallisuustyyppi testistä
Onko muut tehneet kyseistä testiä? Mitä saitte tulokseksi?
Itse sain tuon INFJ tyypin joka mielestäni kuvaa aika hyvin persoonaani. Kyselyn mukaan alle prosentti kuuluu kyseiseen ryhmään löytyykö teitä täältä?
Kommentit (83)
Minä en tykkää lokeroida itseäni ,mutta tämä että olen infj auttoi ymmärtämään itseäni ja paljon :)
Minä en jaksa keskittyä vain yhteen harrastukseen kovin pitkään, tarvin paljon vaihtelua tekemisissäni.
Minulla menee tosi helposti yli hilseen jotkut asiat esim.olen tehnyt refleksi harjotteita koska mulla on refleksijäänteitä..Oon opiskellut niitä vuosia ja tehnyt ihan helvetisti niitä. Ja voin hyvin,nukun paremmin, olen kuin eri ihminen.
Myös kun mulla on ollut vitamiininpuutoksia..nyt oon rauhottunut sen kans.
Olen ihanan mutta vilkkaan tytön äiti, tarvin paljon aikaa itselleni mutta koen että olen tosi vahvoilla lasten kans ja ymmärrän paljon siihen lasten kans toimintaan liittyvää.
Rakastan liikuntaa ja tosi monipuolisesti myös liikun.
Minusta on super outoa puhua niitä näitä esim perus vanhempien jutut lapsista niin en osaa yhtään olla mukana.
Olen positiivinen ja huumorintajunen, erityisherkkä ja aistiherkkä. En uskonnollinen.
INFJ:t ovat mielenkiintoisia. Järkeviä, tunteellisia ja henkeviä.
No johan nyt :) Minä olen myös INFJ, kolmeen eri kertaan testattuna.
Olen ihmisten kanssa hyvin toimeentuleva, mutta äärimmäisen introvertti. Kuvaus sopii myös minuun erittäin hyvin.