Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exeter lapsiperheelle...?

18.02.2006 |

Onko kenelläkään kokemuksia? Olen asunut Englannissa eri paikoissa j a jopa Mansaarella kuutisen vuotta mieheni kanssa. Nyt pari vuotta Suomessa asuttuamme ja pojan saatuamme olemme muuttamassa takaisin. Exeter on yksi vakavista vaihtoehdoista, mutta vielä ei ole ollut rahaa käydä tutustumassa paikkaan... Jos joku siellä päin asustelee, voisiko kertoa hieman alueesta. Olemme ennen asuneet esim. Norwichissa ja sen kokoinen kaupunki tai pienempi sopisi meille hyvin, nyt kun pieni (7kk) poika on kuvioissa mukana vielä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan vaikka ei minulla ole kokemusta lapsiperheena Exeterissa asumisesta. Aikoinani kun siella asuin olin opiskelemassa ja ei siina silloin tullut lapsiperheen nakokulmasta asioita katsottua. Mutta yritan nyt miettia taaksepain millaista olis ollut kun nyt osaan sitten myos lapsiperheen nakokulmasta katsella.

Mina tykkasin asua Exeterissa tosi paljon, juuri sellainen pikkuinen kiva kaupunki jossa kavellenkin paasee liikkumaan, mutta juuri sopivasti loytyy kaikkea. Ja sitten tietysti ymparoivat pikkukylat ja Devonin maaseutu ovat ihan omaa luokkaansa.

Jos haluat voit laittaa mailia mulle ja yritan enemman kertoa. tumble_@hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme