Miksi opintotukea käsittelevät ketjut poistetaan?
Jo kaksi ketjua on poistettu.
Ensimmäisessä ketjussa kysyttiin, miten vuokran maksaminen lapsen puolesta vaikuttaa opintotukeen ja asumislisään. Tämä ketju poistettiin ilman syytä.
Seuraava ketju ihmetteli aikaisemman ketjun poistamista. Sekin poistettiin. Kohta häviää tämä kolmaskin ketju. Tällainen toiminta ei ole ok ylläpidolta.
Kommentit (4)
Ei ole tosiaan ok. Vaatisin edes jonkun kommentin ylläpidolta, että mikä näissä ketjuissa muka on sääntöjen vastaista.
Ei ylläpito poista, täällä on edelleen automaattipoistatus jos joku kikkailee ilmiannolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ylläpito poista, täällä on edelleen automaattipoistatus jos joku kikkailee ilmiannolla.
Hankalaa uskoa, kun tuo edellinenkään ketju ei saanut juuri ollenkaan näkyvyyttä, eikä varmaan silloin paljoa ilmiantojakaan.
Toisen ketjun otsikko ja teksti oli tämä:
Siis mitä! Oliko opintotuesta keskusteleminen niin tulenarkaa, että ketju piti poistaa!
"Mitä ihmettä! Ihmiset vain keskustelivat opiskelijoiden tuista. Osalla oli väärää tietoa ja niitä oiottiin. Ja sitten Puff - keskustelu poistui.
Siellä ei ollut mitään haukkumista tai muuta asiatonta vaan hyvin asiallinen keskustelu."
Miksi ihmeessä tämä poistettiin?