Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää aina vessanpytyn kannen ylös, en kestää enää: ERO!

Vierailija
06.03.2016 |

Olen siitä monta kertaa sanonut ja nyt riitti mulle. Otan eron!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan nähdä miehen, joka pissaa seissaltaan ja sitten sulkee kannen ennen kuin vetää.

Mä kyllä vedän vessan ennen kuin nousen. Ei silti kastu pyllynposket. Joten miten ihmeessä ne seiniin asti muka roiskuu? Tarkistuttakaa pönttönne.

P.S. Meidän vessa on vessa. Siellä ei pestä hampaita.

Huoh.

Oletko harvinaisen kouluttamaton yksilö? Se, ettei sun perseposket kastu poissulje sitä faktaa, että ne bakteerit sieltä leviää ilman mukana. Googlea voit käyttää tämänkin faktatiedon etsimiseen.

Vierailija
22/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusavuttomalle naiselle pitää varmaan jättää jääkaapin ovikin valmiiksi auki,kun ei näköjään itse pysty mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies koulutettu laskemaan kannet, kiitos anopin, mutta miehen kaverit jätti aina renkaankin ylös... No loppui se homma, kun kirjoitin permanenttitussilla renkaan alapuolelle isolla, että meillä lasketaan rengas alas, sikaile kotonasi :D samalla laskevat kannenkin, kuka meinaan laskee pelkän renkaan pissaamisensa jälkeen?

Vierailija
24/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä asia ärsyttää niin monia naisia? Ihan yhtä paljon vaivaa on miehelle joka kerta nostaa se kansi kun menee kuselle kun nainen sen laskee, miksi naisille on joku etuoikeus että se pönttö on aina valmiina vain heille, kun ei edes tiedä kuka menee sen miehen jälkeen seuraavaksi pissalle!

N21

Vierailija
25/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa hän nainenkin kannen mennessään pissalle. Ainakin toivottavasti, jollei sitten kantta pitkin tykkää liritellä lattialle... Rengas on sitten toinen juttu. Kansi kiinni, jottei bakteerit leviä. Ei ole vaivaa naisella eikä miehellä lätkäistä alas, kun on tarpeet suoritettu.

Vierailija
26/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tämä asia ärsyttää niin monia naisia? Ihan yhtä paljon vaivaa on miehelle joka kerta nostaa se kansi kun menee kuselle kun nainen sen laskee, miksi naisille on joku etuoikeus että se pönttö on aina valmiina vain heille, kun ei edes tiedä kuka menee sen miehen jälkeen seuraavaksi pissalle!

N21

Miten vuodatuksesi liittyy vessanpöntönkannen auki jättämiseen?

Vierailija
27/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku viisas mies selittää, miksi WC-istuimeen on keksitty kansi?

Sen päällä voi istua.

Vierailija
28/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päällä voi istua.

Ja se estää yhtä hiikutan uteliasta kissaa päätymästä pönttöön..

Vierailija
29/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi, meillä on tämä sama ongelma :D joudun myös vahtimaan veljeäni käsien pesussa, on se niin kamalan hankalaa pestä jos käy vessassa! :D no olen tämän ratkaisut sillä, että kyttään aina oven luona ja vahdin et tämä pesee ne kädet varmasti saippualla!

Vierailija
30/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päällä voi istua.

Miksi sen päällä pitäisi voida istua?

Vierailija
31/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä ja mieheni kumpikaan ei ymmärretä, miksei ihmiset laita sitä saamarin kantta alas ennen kuin vetää vessan. Se on siinä syystä ja onpahan sitten ainakin tasa-arvoista kun molemmat joutuu nostamaan kannen tai kaksi ennen kuin menee asioilleen.

Vierailija
32/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päällä voi istua.

On muitakin istuimenkäyttötarpeita wc:ssä kuin paskannus. Ei minulla ainakaan ole wc:ssä tilaa jakkaralle.

Vierailija
33/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen päällä voi istua.

On muitakin istuimenkäyttötarpeita wc:ssä kuin paskannus. Ei minulla ainakaan ole wc:ssä tilaa jakkaralle.

Miksi sinä haluat istuskella vessassa jakkaralla?

Vierailija
34/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-pönttö, kansi suljettuna, toimii istuimena kun vaikka lajittelen pyykkejä, lataan pyykkikonetta, lakkaan kynsiä, leikkaan kynsiä, epiloin sääriä. 

Vierailija
35/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisivat myytinmurtajissa tutkia tuon bakteeriasian, ja lopputulos oli et ihan sama, onko se ylhäällä vai alhaalla.. sama määrä pöpöjä oli. Kaikkeen sitä energiaa riittääkin ihmisillä.. ei vissiin oikeita ongelmia ole.

Vierailija
36/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostan sekä kannen että istuinrenkaan valmiiksi ylös itseni jälkeenkin. Minimoi turhan hiplauksen. Tiedän itse peseväni kädet sen jälkeen, miehestä ja pojasta ei voi varmasti tietää... Meillä ei ole koskaan ollut vatsatautia :)

Vierailija
37/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se kansi pitää laskea alas?En minä ainakaan laske ja olen taatusti nainen.Joskus joku on laskenut,olen mennyt vessaan,etten ole laittanut valoja(meillä on 2 kissaa,ovi on aina raollaan,kun kissojen vessat ovat vessassa).Olen siis jättänyt raolleen oven ja hämärässä istunut kannelle,hyi kylmä kansi paljaalla takamuksella....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän