Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää aina vessanpytyn kannen ylös, en kestää enää: ERO!

Vierailija
06.03.2016 |

Olen siitä monta kertaa sanonut ja nyt riitti mulle. Otan eron!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin helpompi ja halvempi ostaa itsestää sulkeutuva pytynkansi?

Vierailija
2/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mies jättää sen ylös, luultavasti tilanne miestä vaihtamalla ei parane. :D Minun mies sanoi joskus, että ei vaan ymmärrä sitä miksi se pitäisi laittaa alas ja perusteli, että se on seuraavan kerran helpompi mennä asioille kun kansi on jo valmiiksi auki.

Kannattaa vaan hyväksyä tässä asiassa miesten ja naisten eroavaisuus, koska ei asia jankuttamalla muutu jos on tottunut tiettyyn tapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kannen pitäisi olla alhaalla?

Eikö se ole helpompi kaikille jos ei joka kerta vessassa asioidessaan tarvitse

a) kumartua nostamaan kantta ja

b) likaisen kannenreunuksen alle laittaa sormiaan.

Vierailija
4/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vattua?

Meillä se kansi on niin, kuin sen edellinen on jättänyt. Urokset joutuu nostamaan sen ylös jos naaraat (tai paskova uros) ovat käynneet sitä ennen ja toisin päin.

Miksi tehdä asiasta ongelma?

Sama kuin se, miten päin vessapaperirulla on. Mä haluan ehdottomasti, että se paperi tulee ylhäältä päin. Samoin mies. Mutta lapset laittavat sen miten sattuu. Sen sijaan, että skitsoan asiasta, käännän rullan.

Vierailija
5/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso vessaan mennessä missä asennossa kansi on ja pistä se haluaamasi asentoon.

samalla tarkistat onko pöntössä likaa tai petoeläimiä.

zen ja paskantamisen taito ;)

Vierailija
6/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ratkeaa kuin itsestään, kun tajuaa että pytyn huuhtelu kansi auki tsujautta kaikki pöpöt pitkin kylppäriä, hammasharjoja ja niin edelleen. Pytyn kansi pitää siis laittaa kokonaan kiinni ennen kuin huuhtelee. Seuraava kävijä sitten tarpeen mukaan nostaa ylös joko kannen tai rinkulankin, ja sitten sulkee kaikki taas ennen kuin vetää.

Vierailija
7/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylhäällä oleva kansi voi haitata ketään? Jatkuva renkaan jättäminen ylös kyllä aiheuttaa toisinaan lievää ärtymystä monessa naisessa...

Vierailija
8/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansi laitetaan kiinni ihan vaan siksi, että oven kahvan on siinä heti vieressä, minun pyyhe on siinä edessä myös enkä halua kumpaankaan mitää ulostebakteereja. Samoin flunssat, ripulit yms voivat levitä vessasta aerosolitartuntana eli bakteereja pöntössä edellisen jäljiltä ja itse kun pumppaat kansi auki niin henkäiset ne kaikki kakat ja pissat keuhkoosi namnam.

Loppui muuten sairastelu oikeastaan kokonaan, kun alettiin 6vuotta sitten pumppaamaan kansi kiinni. Yhtäkään kausiflunssaa tms ei ole ollut. Ainoastaan influenssa tänä vuonna ja sekään ei tarttunut koko perheelle.

Vierailija
9/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma mies pissaa istualtaan. :D

Vierailija
10/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, voin vaan kuvitella ne kolibakteerimäärät seinillä, hammasharjoissa ja ihan kaikkialla. Kansi kiinni ennen kuin pytty vedetään, pysyy ne bakteerin pöntössä, eikä lennä joka saatanan paikkaan vessassa.

No omapahan on valintanne, peskää hampaanne paskabakteereilla.

Vierailija
11/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joiden voimat ja halut riittävät riitelemään vessanpaperin suunnasta tai kannen sijainnista ovat onnekkaita. Miettikää niitä joilla on vaikka avannepussi tai paha ummetus. Siinä kohtaa onko kansi auki tai kiinni tai miten päin se rulla on aika epäolennaista. Terveet ihmiset jaksavat tehdä tuollaisistakin asioista itselleen ongelman.

Mutta hienoa, että maailmassa tosiaan toisilla sentään on asiat noin hyvin. Hyvä heille!

Vierailija
12/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää liittyy ylhäällä olevaan kanteen?

Vierailija
13/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks miehellä on oma vessa.

Vierailija
14/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku viisas mies selittää, miksi WC-istuimeen on keksitty kansi?

Vierailija
15/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja yrittää tällä tarinalla todistella että suomalainen mies on viaton uhri joka tekee kaiken just niin kuin pitääkin mutta pienimmästäkin virheestä tulee naisen lyttäämäksi.

Miksi te miehet ette itse ota eroa, jos kerran teitä kohdellaan niin huonosti?

Vierailija
16/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL. Menehän ap nukkuman toi darras vaan pois <3

Vierailija
17/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pissaa istualteen, ei koskaan ole sitä ongelmaa, että olisi rengas ja kansi ylhäällä. Istualteen pissatessa myös pissa roiskuu vähemmän. Nimenomaan renkaan ylhäällä olo on usealle naiselle ongelma. Naiset kyllä sen kannen yleensä jättää auki hekin. 

Vessanpöntön kannen ainoa oikea paikka käyttöjen välillä on alhaalla. Ei leviä kakkabakteerit ympäri kylppäriä vetäessä ja ketään ei syrjitä pöntön käyttövalmiiksi säätämisessä (seisaalteen pissaajat nostaa kannen ja renkaan, istualteen pissaajat pelkän kannen). Kannen ollessa kiinni ei vessanpönttöön myöskään tipu vahingossa mitään, ei pääse viemärirotat asuntoon, ei käy kemmikkieläimet juopottelemassa. 

Vierailija
18/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan nähdä miehen, joka pissaa seissaltaan ja sitten sulkee kannen ennen kuin vetää.

Mä kyllä vedän vessan ennen kuin nousen. Ei silti kastu pyllynposket. Joten miten ihmeessä ne seiniin asti muka roiskuu? Tarkistuttakaa pönttönne.

P.S. Meidän vessa on vessa. Siellä ei pestä hampaita.

Vierailija
19/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei estä jättämästä kannen ylös, rengas jää kylläkin alas.

Meillä on kansi aina auki, paitsi silloin kun naapurin lapset käyvät meillä vessassa, heitä on elvästi opetetu laittamaan kansi aina alas.

Vierailija
20/37 |
06.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pytyn kansi pitää siis laittaa kokonaan kiinni ennen kuin huuhtelee."

Jonka jälkeen kansi pitää avata uudelleen tarkistaakseen, jäikö jarrutusjälkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän