Erikoisin piparkakkumuotti, jonka olet nähnyt?
Kommentit (17)
Minulla on krokotiilin muotoinen piparkakkumuotti. Valitettavasti se ei oikein toimi, koska krokotiilin ohut häntä palaa, ennen kuin pääosa piparista on valmis. Siihen on syynsä, miksi tavallisin piparkakkueläin on tasapyöreä possu.
Lapsi sai lahjaksi kissan mallisen muotin. On erikoisin mitä olen nähnyt.
En tiedä onko sellaisia mutta heti kyllä tuli mieleen mikä voisi olla erikoinen.
Muistui nimittäin mieleen kun kuvaamataidon tunnilla saatiin tehtäväksi muotoilla savesta WC:n ovenkahvan malli, josta näkövammaiset osaisivat päätellä onko miesten vai naisten. Aika jänniä tulkintoja syntyi.
Pupan muotoisen olen nähnyt. Lapsena meillä oli tähden ja sydämen muotoiset muotit.
Tyttärelläni on hevosenkyrvän mallinen piparimuotti. Se on ehkä erikoisin. On väännellyt sen itse jostain toisesta muotista.
Partykingin pippelimuotti on aika erikoinen.
Muuminmuotoisia muotteja olen nähnyt. Toimivat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko sellaisia mutta heti kyllä tuli mieleen mikä voisi olla erikoinen.
Muistui nimittäin mieleen kun kuvaamataidon tunnilla saatiin tehtäväksi muotoilla savesta WC:n ovenkahvan malli, josta näkövammaiset osaisivat päätellä onko miesten vai naisten. Aika jänniä tulkintoja syntyi.
Nyt on sairasta menoa ollut koulussa ja ilmeisesti jo ennen woke-aikaa tämä?!
Meiltä löytyy vaikka mitä. esimerkiksi:
-korttipelien maat (pata, hertta, ruutu ja risti)
-muumien hattivatti
-kirahvi
-panssarivaunu, kuorma-auto
- Suomi
- T ja J kirjaimet
Moottorisahamuotti. Mieheni on metsuri ja hän sai sen 50-vuotispäivänään lahjaksi. On ollut käytetyin muotti ja toimii myös hyvin. Ei ole ostettu kaupasta vaan joku seppä sen mittatilaustyönä teki. Sen erikoisempaa en ole nähnyt.
Olen ostanut lahjaksi puudelin ja yorkshiren terrierin muotoiset piparimuotit. Olivat erikoisimmat näkemäni.
Erikoisimmat muotit ovat olleet leivinpaperista itseleikattuja.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on krokotiilin muotoinen piparkakkumuotti. Valitettavasti se ei oikein toimi, koska krokotiilin ohut häntä palaa, ennen kuin pääosa piparista on valmis. Siihen on syynsä, miksi tavallisin piparkakkueläin on tasapyöreä possu.
Peitä häntäosa leivinpaperilla.
Persereikän muotoinen muotti. On isännän suosikki!
En tiedä sen erikoisuudesta, mutta Suomen kartan muotoinen muotti on ihana minulle!
Ulkosuomalainen