Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-mies ei halua käyttää kumia?

Vierailija
03.10.2026 |

Olen nainen joka hakee kevyttä seuraa tinderissä. Olen todennut että nuoret miehet ovat ensin siellä mielinkielin mutta sitten kun sovitaan treffejä ja ilmoitan, että edellytän kumin käyttöä, joka ikinen sälli lakkaa vastaamasta viesteihin. Ensin luuli että on joku yksittäistapaus törppö, mutta kun kuulevat sanan kumi, katoavat kaikki, mitä helvettiä? 

Selittäkää tämä juttu. Antaako kaikki muut naiset siis ilman kumia noille miehille ja ite olen joku hölmö poikkeus jos en halua tauteja tai pamahtaa raskaaksi? Vai eikö nuoria kiinnosta pesä niin paljoa että kumi on ihan ylivoimainen vaatimus, ovat vaikka tiktokissa mielummin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kaikki muut naiset eivät anna…

Itse suosin varattuja, ne käyttää kumia sanomatta, eivät huutele kylillä ketä käy painamassa ja he ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. 

Vierailija
2/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä antaisi jos kummi ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa valita sen ketä panee, jos sä et anna ilman kumia, he etsivät sellaisen joka antaa. Se sun pesä joka ei kiinnosta niin paljoa että ollaan valmiita tinkimään siitä mitä itse halutaan.

Vierailija
4/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindernaiset antaa paljaalla. 

Vierailija
5/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Määäääh kumi tuntuu inhottavalta!"

"Se vie tunnon"

"Turhaa häsläystä"

Miehet hei, te jotka harrastelette irtoseksiä ilman kumia, olkaa sitten valmiita siihen että perästä voi tulla elarivaatimuksia.

Vierailija
6/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen saa valita sen ketä panee, jos sä et anna ilman kumia, he etsivät sellaisen joka antaa. Se sun pesä joka ei kiinnosta niin paljoa että ollaan valmiita tinkimään siitä mitä itse halutaan.

Yhteiskunnan väljentyneet normit eivät vapauta vain naisia, vaan antavat myös miehille enemmän tilaa valita. Miksi myös miehet eivät käyttäisi tätä mahdollisuutta?

Vierailija
7/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun pillu ei ole mitenkään uniikki. 

Vierailija
8/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee mieluummin elää genitaaliherpeksen tai kondylooman kanssa. Makunsa itse kullakin! 

Vierailija
9/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumipilluja saa halvalla netistä kotiinkuljetettuna.

Vierailija
10/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies, jos kysyy. Vielä tyhmempi nainen, jos suostuu.

Vierailija
11/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se vie tunnon"

"Turhaa häsläystä"

Miehet hei, te jotka harrastelette irtoseksiä ilman kumia, olkaa sitten valmiita siihen että perästä voi tulla elarivaatimuksia.

Sadan kilometrin sääntö. Ketään ei panna omilla nurkilla omalla nimellä. 

Vierailija
12/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeitä juttuja kyllä. Ihmiset on eläintä alhaisemmalla tasolla näemmä. Kuvittelin, että ihmiset eroaisivat heistä, sillä ihmisellä, toisin kuin eläimillä on moraalikoodisto. 

Vierailija
13/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se sun pillu ei ole mitenkään uniikki. 

Seksuaaliterveys?

-eri

Vierailija
14/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se vie tunnon"

"Turhaa häsläystä"

Ne miehet on yksin siellä punkassa? Mies selviää tuosta parilla sadalla kuussa. 

Vierailija
15/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Se vie tunnon"

"Turhaa häsläystä"

Sadan kilometrin sääntö. Ketään ei panna omilla nurkilla omalla nimellä. 

Naisilla puolet viinasta valuu suoraan pilluun ja ruotsinlaivoilta irtoo. 

Vierailija
16/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin varattuja, ne käyttää kumia sanomatta, eivät huutele kylillä ketä käy painamassa ja he ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. 

Toivottavasti kuolet hu o r a

Vierailija
17/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset miehiä, joita muutkin naiset haluavat ja joku kuitenkin suostuu antamaan paljaalla. Valitse fiksumpia miehiä.

Vierailija
18/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kuolet hu o r a

Syntymä on kuolemantuomio. 

Vierailija
19/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä vietin hyvinkin aktiivista sinkkuelämää 10-20 vuotta sitten. Ja skippasin kaikki naiset jotka sanoivat että voidaan harrastaa seksiä ilman kumia. Eipä ole pelkoa että tulisi jälkikasvua vastaan ja selvisin tautivapaana hulluista vuosista. Nykyään niitä ei varmaan osaisi käyttääkään kun on ollut pitkään vakisuhteessa.

Vierailija
20/23 |
03.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin aina, ennen treffejä jossa voidaan olisi tarkoitus päätyä sänkyyn varmaistan, että ilman kumia sopii naiselle. Osa vetää kilarit ja mun mielestä vain hyvä, että takakireiden nipottajien kanssa tuu pantua, mutta suurin osa haluaa lastin syvälle sisälleen. Onhan tässä riskejä, mutta harrastaa ihmiset riskipitoisempiakin harrastuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä