Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaa miehen kanssa omista rajoista kertomisesta

Vierailija
21.02.2016 |

Minulla on tapana puhua miehelle illalla sängyssä mielessäni pyörivistä asioista. Varsinkin suhteen alkuaikoina mies jaksoi kuunnella, mutta sitten hän alkoi väsyä ilmeisesti puheripuleihini ja kävi niin, että hän vain yksinkertaisesti nukahti kesken lauseeni. Minusta se oli epäkunnioittavaa. Pyysin, että voisitko sanoa kun sinua alkaa väsyttää liikaa, tuntuu todella pahalta, kun nukahdat kesken lauseeni. Mies ei koskaan luvannut edes koittaa. En ymmärrä miksi. Miksei hän voi sanoa että nyt mua väsyttää? Hän jaksaa kuitenkin kuunnella eri aikoja minua, joten en voi ennustaa milloin kuorsaus alkaa kuulua.
En ole saanut miestä vieläkään sanomaan, että hän ei enää jaksa kuunnella vaan haluaa käydä nukkumaan. Meillä on muutenkin ongelmia ssitä, että mun pitäisi osata lukea miehen ajatuksia.

Kommentit (177)

Vierailija
81/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että ihmiset jaksavat riidellä joka asiasta. Ole onnellinen jos olet löytänyt jonkun ketä rakastaa ja joka rakastaa sinua, ja jos näin ei ole, eroa ja jatka elämääsi.

No eikö parisuhteissa nyt riidellä vähän joka asiasta. Miten kumpikin voisi olla heti siltään tyytyväinen toisen kaikkiin tapoihin?

ap

Terveessä parisuhteessa ei "riidellä vähän joka asiasta".

No miten erimielisyydet sitten ratkaistaan? Minusta se, että ollaan eri mieltä eikä asia selviä on riita.

ap

No niinhän se on jos kumpikaan ei jousta. Olla eri mieltä ja riidellä on aika kaukana toisistaan.

Miten niin olla eri mieltä on eri asia kuin riidellä?

ap

Olen esimerkiksi eri mieltä mieheni kanssa siitä, pitäisikö astiat laittaa suoraa koneeseen haisemaan vai täyttää tiskikone kerralla mutta ei me siitä riidellä. Kumpikin tietää että toinen on eri mieltä ja kunnioittaa toisen tapaa. Tässä nyt yksi esimerkki.

mutta te olette tyytyväisiä toistenne tapoihin. Niistä ei tarvitse riidellä. Olette vain todenneet, että ne ovat erilaiset. Mä en ole tyytyväinen mun mieheni tapaan alkaa kuorsata kesken mun puheeni. Ei pyytänyt edes anteeksi kun se tapahtui ekan kerran. Jos olisi pahoitellut, olisin ymmärtänyt, että välittää minusta kuitenkin.

ap

Niiin no siitähän tässä vähän niinkuin oli kyse että miten olla eri mieltä eroaa riitelystä...

Niin, mutta jos mä olen eri mieltä, niin en ole tyytyväinen siihen, mitä mieltä se toinen on. Ainakaan aina. Kun sanoin, että parisuhteessa riidellään melkein kaikesta. Jos se on ihan sama, niin miksi olla edes eri mieltä? Sen kun omaksut vain miehesi näkemyksen. Muka.

ap

No siinäpä sitten riitelet :D Itse olen jo sen verran aikuistunut, että ymmärrän ettei kaikki ole aina samaa mieltä minun kanssani ja minun mielipiteeni ei välttämättä ole se oikea. 

No kiva. Sittenhän sun kanssa oliskin mukava elää, kun myönnät olevasi väärässä.

ap

Niin se kuuluu vähän niinkuin sellaiseen normaaliin kanssakäymiseeen muiden ihmisten kanssa että osaa myöntää olleensa vääärässä. Miehenikin osaa myöntää olevansa väärässä, siksi tämä toimiikin.

Joo mutta mä en ollut väärässä. Puhuin pahaa aavistamatta miehelle ja hän nukahtaa keskn lauseen.

ap

Kukaan ei ollut väärässä. Miestä väsytti, hän nukahti. Sulla oli asiaa, puhuit. Miksi olisi noloa jutella, kun toinen on nukahtanut? Ketä nolostelet? Itseäsi? Ja miksi mies olisi ollut "väärässä" nukahtaessaan? Haloo! Normaali ihminen antaisi olla, suikkaisi suukon puolison poskelle ja käpertyisi viereen nukkumaan.

No onhan se noloa. Minä olen miehelle tuolla tasolla. Mulle ei tartte edes sanoa, etten kiinnosta. Voi vain nukahtaa ja antaa mun mieltää omat juttuni sen tasoisiksi.

ap

Vierailija
82/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehen kiinnostusta keskusteluun voi päätellä mistään muusta kuin siitä että hän ei kiellä jatkamasta tai nukahtamisesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja että ihmiset jaksavat riidellä joka asiasta. Ole onnellinen jos olet löytänyt jonkun ketä rakastaa ja joka rakastaa sinua, ja jos näin ei ole, eroa ja jatka elämääsi.

No eikö parisuhteissa nyt riidellä vähän joka asiasta. Miten kumpikin voisi olla heti siltään tyytyväinen toisen kaikkiin tapoihin?

ap

No miten erimielisyydet sitten ratkaistaan? Minusta se, että ollaan eri mieltä eikä asia selviä on riita.

ap

No niinhän se on jos kumpikaan ei jousta. Olla eri mieltä ja riidellä on aika kaukana toisistaan.

ap

Olen esimerkiksi eri mieltä mieheni kanssa siitä, pitäisikö astiat laittaa suoraa koneeseen haisemaan vai täyttää tiskikone kerralla mutta ei me siitä riidellä. Kumpikin tietää että toinen on eri mieltä ja kunnioittaa toisen tapaa. Tässä nyt yksi esimerkki.

mutta te olette tyytyväisiä toistenne tapoihin. Niistä ei tarvitse riidellä. Olette vain todenneet, että ne ovat erilaiset. Mä en ole tyytyväinen mun mieheni tapaan alkaa kuorsata kesken mun puheeni. Ei pyytänyt edes anteeksi kun se tapahtui ekan kerran. Jos olisi pahoitellut, olisin ymmärtänyt, että välittää minusta kuitenkin.

ap

Niiin no siitähän tässä vähän niinkuin oli kyse että miten olla eri mieltä eroaa riitelystä...

Niin, mutta jos mä olen eri mieltä, niin en ole tyytyväinen siihen, mitä mieltä se toinen on. Ainakaan aina. Kun sanoin, että parisuhteessa riidellään melkein kaikesta. Jos se on ihan sama, niin miksi olla edes eri mieltä? Sen kun omaksut vain miehesi näkemyksen. Muka.

ap

No siinäpä sitten riitelet :D Itse olen jo sen verran aikuistunut, että ymmärrän ettei kaikki ole aina samaa mieltä minun kanssani ja minun mielipiteeni ei välttämättä ole se oikea. 

No kiva. Sittenhän sun kanssa oliskin mukava elää, kun myönnät olevasi väärässä.

ap

Niin se kuuluu vähän niinkuin sellaiseen normaaliin kanssakäymiseeen muiden ihmisten kanssa että osaa myöntää olleensa vääärässä. Miehenikin osaa myöntää olevansa väärässä, siksi tämä toimiikin.

Joo mutta mä en ollut väärässä. Puhuin pahaa aavistamatta miehelle ja hän nukahtaa keskn lauseen.

ap

Kukaan ei ollut väärässä. Miestä väsytti, hän nukahti. Sulla oli asiaa, puhuit. Miksi olisi noloa jutella, kun toinen on nukahtanut? Ketä nolostelet? Itseäsi? Ja miksi mies olisi ollut "väärässä" nukahtaessaan? Haloo! Normaali ihminen antaisi olla, suikkaisi suukon puolison poskelle ja käpertyisi viereen nukkumaan.

No onhan se noloa. Minä olen miehelle tuolla tasolla. Mulle ei tartte edes sanoa, etten kiinnosta. Voi vain nukahtaa ja antaa mun mieltää omat juttuni sen tasoisiksi.

ap

Hankkisit ap jostain apua tuohon huonooon itsetuntoosi.

Vierailija
84/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavadti miehesi tajuaa ottaa nopeasti äkkilähdön eikö ainakaan ala lisääntymään kanssasi, ei herranjestas mitä juttuja. Toivon todella et on provo.

Vierailija
85/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse tollanen iltahölö ja varmaan jatkaisin aamuun asti, jos en jossain vaiheessa huomaisi valvovani yksinään. Oli juttukaveri mies tai ystävä, ihan sama.

Kun aloitat monologisi, pyydä miestä nostamaan käsivartensa pystyyn ja kun se läjähtää alas voit lopettaa.

Vierailija
86/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Minusta tuntuu, että sinä suuttuisit jos mies sanoisi kesken puheripulilauseesi "nyt väsyttää".

En, jos mies sanoisi myös "olen väsynyt ja siksi puhutaan asiastasi huomenna".

ap

Miksi siitä pitäisi puhua huomenna jos miestä ei kiinnosta aiheesta puhua ollenkaan?

Vierailija
87/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

ap

ap

ap

ap

Miksi se on noloa? Kyllä mullakin mies on nukahtanut kesken mun juttujen. Mä en vaan ole ikinä tajunnut suuttua tai nolostua. Ja mä olen oikeasti kerran nukahtanut kesken seksin. Eikä siitäkään kukaan suuttunut, naurettiin toki aamulla.

Vierailija
88/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavadti miehesi tajuaa ottaa nopeasti äkkilähdön eikö ainakaan ala lisääntymään kanssasi, ei herranjestas mitä juttuja. Toivon todella et on provo.

Minä taas en tajua miten joku ei osaa sanoa, että haluan nyt nukkua puhutaan myöhemmin.

ap

Vierailija
89/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Minusta tuntuu, että sinä suuttuisit jos mies sanoisi kesken puheripulilauseesi "nyt väsyttää".

ap

Miksi siitä pitäisi puhua huomenna jos miestä ei kiinnosta aiheesta puhua ollenkaan?

No voi sanoa myös puheitani tyhmiksi jos sille tuntuu. Tiedänpähän sitten ainakin missä mennään.

ap

Vierailija
90/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄNGYSSÄ NAIDAAN JA NUKUTAAN EI NALKUTETA. EI JUMALAUTA! anteeksi. Huutaisin tän ap.n miehenä sille. Sori uppouduin rooliin syvälle myötätunnosta.

Vierailija
91/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

ap

No voi sanoa myös puheitani tyhmiksi jos sille tuntuu. Tiedänpähän sitten ainakin missä mennään.

ap

Ei puheissa välttämättä mitään tyhmää ole vaikka minua ei kiinnostaisi samat asiat ja aiheet kuin kumppania.

Vierailija
92/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

ap

ap

Ei puheissa välttämättä mitään tyhmää ole vaikka minua ei kiinnostaisi samat asiat ja aiheet kuin kumppania.

No se on minun, joka aiheesta haluaisin puhua kannaltani niin sama asia, että mitä väliä, vaikka keräisitkin pisteitä että mä tykkäisin sinusta väittämällä noin? En saisi kuitenkaan asioitani puhutuksi.

ap

Vierailija
93/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

ap

ap

No se on minun, joka aiheesta haluaisin puhua kannaltani niin sama asia, että mitä väliä, vaikka keräisitkin pisteitä että mä tykkäisin sinusta väittämällä noin? En saisi kuitenkaan asioitani puhutuksi.

ap

Musta olisi hiukan huolestuttavaa jos minä olisin kumppanille tai hän minulle ainoa jolle voi kertoa kaikista asioista.

Vierailija
94/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus :D huh!

Vierailija
95/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

ap

ap

ap

Musta olisi hiukan huolestuttavaa jos minä olisin kumppanille tai hän minulle ainoa jolle voi kertoa kaikista asioista.

No en voi pakottaa ketään kiinnostumaan asioistani.

ap

Vierailija
96/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy usein niin, että nukahdan telkan äären kesken leffan. Saatamme miehen kanssa yhdessä alkaa katsoa elokuvaa, ja kohta olenkin nukahtanut. En huomaa väsymystäni, uni tulee ihan varkain. Ei miehesikään huomaa, että yhtäkkiä nukahtaa eikä osaa siitä etukäteen varoittaa. Sinä puolestasi voisit jo oppia, että miehesi vaan nukahtaa. Puhu vain lyhyesti tai sitten pystyssä ollessanne. Ja jos oikeasti vedät tuosta herneen nenään, niin olet aika hassu.

Vierailija
97/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma ei edes ole miehen mulaan, etteikö haluaisi kuunnella, kai hän ymmärtää, että ne ovat mulle tärkeitä asioita, mutta aika ilkeää nukahtaa kesken kaiken minusta. Kertooko se sen, ettei mies välitäkään minusta vaan on vain välittävinään?

ap

Vierailija
98/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy usein niin, että nukahdan telkan äären kesken leffan. Saatamme miehen kanssa yhdessä alkaa katsoa elokuvaa, ja kohta olenkin nukahtanut. En huomaa väsymystäni, uni tulee ihan varkain. Ei miehesikään huomaa, että yhtäkkiä nukahtaa eikä osaa siitä etukäteen varoittaa. Sinä puolestasi voisit jo oppia, että miehesi vaan nukahtaa. Puhu vain lyhyesti tai sitten pystyssä ollessanne. Ja jos oikeasti vedät tuosta herneen nenään, niin olet aika hassu.

Kyllä mieskin nukahtaa telkkaria katsoessaan tai katsoessamme, mutta en mä siitä loukkaannu. Ohjelmantekijän ois syytä, jos heidänkään. Tai tietty jos se ois mun valitsema leffa, niin sitten ehkä ihan ihan vähän, mutta en niin paljon kuin tästä.

ap

Vierailija
99/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Et voikkaan. Eikö se ole juuri rajojen kunnioittamista ettei yritäkään pakottaa.

Voit etsiä ihmisiä jotka on kiinnostuneita sinulle tärkeistä asioista mutta tuskin löydät yhtä ihmistä joka olisi kiinnostunut kaikista asioista joista sinä haluat puhua.

Vierailija
100/177 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

Et voikkaan. Eikö se ole juuri rajojen kunnioittamista ettei yritäkään pakottaa.

Voit etsiä ihmisiä jotka on kiinnostuneita sinulle tärkeistä asioista mutta tuskin löydät yhtä ihmistä joka olisi kiinnostunut kaikista asioista joista sinä haluat puhua.

Eihän tämä ole keskustelu siitä onko miehen pakko kuunnella minua, vaan miksi ei osaa ilmaista, jos ei jaksa kuunnella! Sehän on oiva tapa loukata minua. Pitää alempana, kyykyssä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi