Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa sanottua miesystävälle, että käy testeissä.

Vierailija
21.02.2016 |

Kävin sukupuolitautitesteissä juuri ennen kun tavattiin. Ja oltiin oltu ilman kumia 5 kuukautta kun kävin taas. Ilmeisesti mies ei välitä tippaakaan. Sanoin sille, että sunkin ois hyvä käydä ja kerroin ettei mulla ollut mitään. Mies kai ajattelee ettei tartte kun minä oon puhdas niin sitten hänkin. Onko muka näin? Toki meidän olisi pitänyt käyttää kumia ja tulosten jälkeen vasta ilman, mutta näin se nyt meni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänhän ei itse silti ole puhdas vaikka sinä olet. aina kaikki toitottaa et sukupuolitaudit tarttuu 100% varmuudella ilman kumia. mie sain kantapään kautta kokea ettei näin olekkaan. menin testeihin ja mulla todettii klamydia, mutta minu aviomiehellä ei ollut. pari vuotta ollaan oltu naimisissa ja ilman kumia oltu sitäkin kauemmin. eli olen saanut taudin jo vuosia sitten. silti minun mies on puhdas vaikka minä en ollut

Vierailija
2/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisista asioista kannata puhua. Mykkäkoulu ja merkitsevät mulkaisut toimivat paremmin. Ala kiukuttelemaan kaikista asioista, niin mies voi arvata siitä, että hänen pitäisi mennä sukupuolitautitesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hänhän ei itse silti ole puhdas vaikka sinä olet. aina kaikki toitottaa et sukupuolitaudit tarttuu 100% varmuudella ilman kumia. mie sain kantapään kautta kokea ettei näin olekkaan. menin testeihin ja mulla todettii klamydia, mutta minu aviomiehellä ei ollut. pari vuotta ollaan oltu naimisissa ja ilman kumia oltu sitäkin kauemmin. eli olen saanut taudin jo vuosia sitten. silti minun mies on puhdas vaikka minä en ollut

Mies oli ehtinyt jo hoitaa omansa.

Vierailija
4/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että haluat erota, jos ei ala tapahtua. Ja olisi varmaan kannattanut hoitaa asia jo alussa.

Vierailija
5/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin hän menee testeihin. Sinä et välttämättä ole ainoa, joka saa häneltä (mahdollisen) tartunnan.

Muuten käytätte poikkeuksetta kondomia. Sukupuolitauti voi aiheuttaa lapsettomuuden.

Vierailija
6/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun muutenkin ohjeistamaan häntä asioissa. Sitten vielä tässä niinkö? Sanoinhan hänelle, että hänkin voisi mennä testeihin. Olisin arvellut että tajuaisi. Eli nyt mun pitäisi vaatia, että mene testeihin heti! !! Tuntuu niin vittumaiselta. Ap

Vierailija
7/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano, että haluat erota, jos ei ala tapahtua. Ja olisi varmaan kannattanut hoitaa asia jo alussa.

Erolla uhkailu tuntuisi väärältä. Enkä edes halua erota. Joten...? Ap

Vierailija
8/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä testit sulta ap otettiin? Sanoit että sukupuolitautitestit, mutta mitkä niistä.

Vierailija
9/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä testit sulta ap otettiin? Sanoit että sukupuolitautitestit, mutta mitkä niistä.

No puhetta oli ainakin Hiv, klamydia yms.. veri- ja virtsanäyte otettiin. Kyllä olen siinä luulossa, että kaikki mitä pystyy noista vaan toteamaan. Kuppa ja tippuri varmaan myös. Mites kondyloma? Siitä en ole 100% varma mistä näytteestä sen voi testata? Ap

Vierailija
10/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ainakin kävi niin, että käytettiin eka puoli vuotta kumia. Minä kävin testeissä ja miehen oli tarkoitus, mutta unohtui. Vuotta myöhemmin tajusin, ettei vieläkään ole käynyt, joten passitin testeihin ja klamydiahan sillä oli. Olimme kuitenkin hyvän aikaa toimineet pilleriehkäisyn varassa, mutta minullepa tauti ei koskaan tarttunut. Ensin epäilin miehen ehkä pettäneen, mutta gynekologi vakuutti, että tämä on aivan mahdollista, vaikkei tavallista. Ei se nyt muutenkaan vaikuttanut todennäköiseltä, koska olimme juuri silloin olleet maailmanympärireissulla viettäen käytännössä viimeisen vuoden joka päivä yhdessä.

Raahaat nyt sen äijäs testeihin ja sanot, että se on sinua eikä häntä varten.

Vierailija
11/11 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tarinoita. Pitääkin sanoa tästä miehelle. Oikeestaan pistää melkein vihaksi kun ei näköjään yhtään ajattele mua ja mun terveyttä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan