Kristallipallomammat!
Juon yksin viiniä kynttilän valossa. Lapset poissa. Mies nukkuu. Miten arvioisitte illan tulevan romanttisuusasteen?
Kommentit (11)
Näen riidan. Mies suuttuu kun löytää sohvalta kännisen naisen ja tyhjän viinipullon.
Vierailija kirjoitti:
Näen kanssakäymisen:) miehen kanssa
Vain yhdenkö?
Vierailija kirjoitti:
Näen riidan. Mies suuttuu kun löytää sohvalta kännisen naisen ja tyhjän viinipullon.
Eli pahalta näyttää... Jos yritän välttää kännisyyden ja pysyn täällä keittiössä?
Tarkoitan kanssakäymisellä sitä... Onko miehesi enemmän vaalea kun tumma? Onko todella lyhyt tukka?
Vierailija kirjoitti:
Zero.
Toivottavasti ei viittaa loppuillan cokislinjaan...
Tarkoitan kanssakäymisellä sitä... Onko miehesi enemmän vaalea kun tumma? Onko todella lyhyt tukka?
Vierailija kirjoitti:
No siltä väliltä on sekä pituus-lyhyys että tummuus-vaaleus. Itse olen kaunis ja älykäs, mikäli nämä tiedot jotenkin auttavat.
No! Eikö kellään ole mitään purevia analyysejä suhteemme tilasta! Olen todella pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siltä väliltä on sekä pituus-lyhyys että tummuus-vaaleus. Itse olen kaunis ja älykäs, mikäli nämä tiedot jotenkin auttavat.
Älykäs? Ei aloitus siihen viittaa, päinvastoin.
Näen kanssakäymisen:) miehen kanssa